oke.. nou ja dat is mijn bod... en zie wel wat ermee gebeurt:p
Posts by Db-maffia
-
-
mijntube.nl 10 euro (incl licensie phpsugar)
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.10.09 22:19:41:
Gamerpoint.nl 5 euro -
alleen jammer dat het gebruik maakt van iframes e.d.
-
tree .. Jij komt dus duidelijk nooit in Nederland..
-
Als als als ... als me oom een kutje had gehad was het me tante geweest... daarbij is het een Free script met een gratis layout wat valt er aan te checken? Hoe standaard het is ... of is het meer de bedoeling om mensen van hier naar dat forumpje te lokken
-
dacht dat er geen Reclame gemaakt mocht worden voor een website hier ?
CitaatReclame tot zelfs spam word niet getolereerd en zal ook bestraft worden.
dit kan je onmogelijk een Check noemen met een standaard layout + standaard phpbb script..
-
-
Dpm_x je snapt niet eens waar je het over hebt dus ik zou eerder vragen om iemand je te laten helpen die je wilt helpen want je snapt nu niet eens wat er aan je uitgelegd word.
-
in wat voor zin dan wel een vergoeding ?
-
dan zou ik maar in de cron-uur.php kijken misschien dat daar een fout in zit..
-
als je in je database kijkt bij cron zie je dan bij time ook dat ie vaker dan 1 keer per uur uitgevoerd word?
-
PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3828: Cannot modify header wat staa er in die functions.ph op lijn 3828 ?
-
je crons 1 malig uit laten voeren door je server.. ? als je je instellingen van je crons kan laten zien hoe ze nu uitgevoerd worden kunnen we er wat meer mee
-
Jullie kunnen echt niet lezen?? Hij heeft al gezegd dat het al geregeld was en dat hij dus weer gewoon kan photoshoppen... lijkt me dat hier dus ook een Slotje op kan ?
-
Laeresh.. ik kan dus dat hele topic niet meer terug vinden dus vandaar mijn vraag, omdat iedereen gisteren zo in "paniek" was.
-
En jij bent? iemand die denkt alles beter te weten ik vraag me gewoon iets af.. en daar hoef jij dus niet op te reageren..
-
Ik gis niet maar vraag me af waarom er gisteren door een CREWlid zoveel herrie gemaakt word en er opeens niks meer van terug te vinden is..
-
zet hem gewoon te koop 1,30 is nog weinig voor zo'n layout maargoed..
-
Aangezien iedereen zich druk liep te maken gister om de fusie met CF en CP .. vraag ik me toch af waarom dat topic opeens verwijderd is en we er niks meer van horen..?
Ook is opeens CF weer offline..?
ben benieuwd
-
Ja, verkoop hem voor ?1,30