Ja, al die webmasters. Alsof die intensief een crimegame gaan spelen.
Citaat van neo3kGuido, welk voordeel de leden hebben? wat dacht je van al die mensen die je bannertje zien
Ja, al die webmasters. Alsof die intensief een crimegame gaan spelen.
Citaat van neo3kGuido, welk voordeel de leden hebben? wat dacht je van al die mensen die je bannertje zien
Tuurlijk niet. Hun betalen de mensen niet. Dat doen de adverteerders. Hun bieden eigenlijk alleen hun systeem aan.
Citaat van deathkillals ze iedereen moeten uitbetalen zijn ze geluik failiet
Hierbij wil ik me logo verkopen. Heb het laatst gekocht op TBforum. Niks mee gedaan.
Startbod: €2,-
Opbieden met: €0,50,-
Buy now: €5,-
Veiling sluit 24 uur na laatste bod.
Ze worden via die banner verstuurd naar een website. Als ze daar iets kopen bijvoorbeeld krijgt die website weer geld. Met dat geld betalen ze de adwords campagne.
Citaat van DannyOmdat ik het wel zeker wil weten, het klinkt gewoon te mooi, er klikken mensen op een banner en je krijgt daar geld voor.
0/10 :1
plus punten :geen
min punten : slechte kleuren geen gebruik gemaakt van effecten
eind mening : is dit PS cs 4 of paint? Verschil is vrij weinig
[offtopic]Ik weet niet of dit de goede categorie is kan anders een mod even naar de goede verplaatsen?[/offtopic]
Hallo iedereen,
Ik zoek iemand die samen met mij een affiliatie webshop voor computers wil opzetten. Domein en host is er al.
Eisen:
Je moet verstand hebben van website's.
Er tijd in willen steken.
Maar vooral het ook leuk vinden.
Vergoeding:
Het word gewoon 50/50 verdeeld.
Ik heb ook al op site's gekeken en meestal krijg je 5% van het gekochte product kost een product 1000. Is het toch 50 euro per sale.
Meer info kan via PM.
Kan je ook flash layout maken voor diegene? Misschien wel interesse.
Ik ben het eens. Als je naar nederland wilt kopen moet je jezelf maar aanpassen. Als ik naar turkije of marokko ga krijg ik toch ook geen kerk? Met de pvv ben ik het zeker eens! De meeste buitenlanders (niet allen) werken niet leven van hun uitkering en kom in aanraking met justitie. Daarom ben ik ook voor dat elke buitenlander die in aanraking komt met justitie het land uit moet. Hou je je gewoon aan de regels. Dan heb ik er niks op tegen.
Localhost: Joey Termijn.
Kende hem van vroeger crime's maken. Alles verloopt via msn geen problemen mee gehad
Dit is standaard zo. De coupon word ook pas geactiveerd als je 10 euro stort. Maar had wel even gemeld mogen worden.
Citaat van FoldFijn... Meneer wil dat ik een UBB parser voor hem fix, en ik krijg een coupon voor nieuwe Google leden. (Deze kan ik dus niet gebruiken omdat ik al een tijdje met google adverteer) Even melden dat deze Remory Ferhat AKA Swatcrime niet te vertrouwen is.
Is de site al online?
Website is verkocht. Maar ik zou goedkoper kunnen aanbieden aangezien ik geen kaart verkoop enkel de code geen verzendkosten want gaat via e-mail en winst oogmerk is kleiner.
Veiling: Ja
Startbod:€10,-
Opbieden met: € 5,-
Buy-now: € 30,-
Veiling eindigt:24 uur na laatste bod
Domein is inbegrepen? Ja/
Domein is geregistreerd bij:transip
Hosting is inbegrepen? Nee
Hosting loopt bij:
Hosting loopt tot en met: 00-00-0000
Inkomsten:0
Bewijs van inkomsten (link): nog niet gedraaid
Aantal bezoekers:0
Bewijs van statistieken (link):
Reden van de verkoop:Geld nodig voor iets anders.
Extra info: Staat een gratis layout op. Domein is zeer goed voor google binnen 12 uur stond die al op de 1e pagina met "Xbox live kopen" 186.000.000 zoek resultaten.
Buy-now geboden onder voorbehoud verkocht!
Ziet er netjes uit alleen vind is het wel weer even zoeken. Moest net een micropayment maken had geen flauw idee waar het stond. Vind het wel een stuk overzichtelijker. Kan nu precies zien hoeveel ik nog uitbetaald moet krijgen!
Mensen het hoeft niet hoor? Ik bied aan hoeven jullie niet zo te zeiken en offtopic te gaan.
Ik kan de 3e voor je uitsnijden voor 1,30(1x bellen) de achtergrond zal dan zwart of wit worden.
uploadweb.org
vidstrailers.com
Zijn er bij nu bieden vanaf ?0,50