Ik heb nog aan 50 euro GoogleAddwords,
Dus kan er iemand iets mee?
Plaats het hier
Google Addwords
- Thisguyisgone
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
[offtopic]hebben pinguïns knieën?[/offtopic]
ik begrijp het niet? jij geeft hier 50 euro weg of wat? anders wil ik het wel:-P
-
Of ruilen mag ook xD
-
dit zal waarschijnlijk een kortingsbon zijn die iedereen gratis af kon halen via een bepaalde website.. of niet?
-
Kortingsbon?
neeh :p
Ik heb deze al 5 maand dus na 7 maand is vervaldatum :p, en ik doe er niets meer mee.
men vriend wou hebben, nu niet meer, dus geef ik het hier (of ruilen xD) -
Die kan je gewoon van Google gratis halen, maar ik weet wel niet meer juist hoe...
Zo'n topic is trouwens al een keer aangemaakt en toen was de topicstarter ook een oplichter...
Oplichterij dus
-
Waar van Google xD, ik gebruik google niet eens xD
-
-
Ten eerste, Stijn respect voor ouderen.
En ten tweede het hoeft niet persé iets ruilen,
ik kan het ook gratis geven etc. -
Wtf waar heb jij het nu over... ouderen... ???
-
Woutr is wat ouder dan u hoor
En Fold krijgt ze trouwens =) -
Ja ik kan het ook wel goed gebruiken man.
Ik kan je op een site nog wel een mooie banner plaats aanbieden -
Is al "verkocht" aan Fold, slot dus.
-
-
-
Dit is standaard zo. De coupon word ook pas geactiveerd als je 10 euro stort. Maar had wel even gemeld mogen worden.
Citaat van FoldFijn... Meneer wil dat ik een UBB parser voor hem fix, en ik krijg een coupon voor nieuwe Google leden. (Deze kan ik dus niet gebruiken omdat ik al een tijdje met google adverteer) Even melden dat deze Remory Ferhat AKA Swatcrime niet te vertrouwen is.
-
Citaat van Fold
Fijn... Meneer wil dat ik een UBB parser voor hem fix, en ik krijg een coupon voor nieuwe Google leden. (Deze kan ik dus niet gebruiken omdat ik al een tijdje met google adverteer) Even melden dat deze Ferhat AKA Swatcrime niet te vertrouwen is.
Zoals ik dus al zei :
Citaat van Db-maffiadit zal waarschijnlijk een kortingsbon zijn die iedereen gratis af kon halen via een bepaalde website.. of niet?
-
Ik gebruik google niet dus ik weet hun vooraarden niet, ook stond het er niet bij dat het voor nieuwe leden is.
-
Graag alleen antwoorden indien je geïnteresseerd bent!
Je krijgt de adwords (hij kan ze niet verkopen, is strafbaar!)
Je moet minimaal ? 10,- zelf overschrijven vooraleer je de tegoedbon kunt gebruiken.Geen valse beschuldigingen doen zonder grondig bewijsmateriaal te leveren!
Dank u.
-
Ik heb de code al gegeven, maar ja..
Dein, ik heb je PB gestuurd ivm met privézaken.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!