$ran
moet $rank zijn
Posts by mastermark25
-
-
zal de andere versie vanmiddag wel posten
-
Ik heb de woning optie ook maar net iets anders
-
dat is niet slim dat je alleen een account bant
-
dubbele ban systeem waarvoor eigenlijk
ik heb een ban systeem vab de tabel ipbans die je invoert in je admin en het bansysteem verwerkt in me index en forum enz....
en ook een pagina met verbannen leden -
doe zoek ik ook
-
-
Ik heb de mijne gebruikt
ik heb hem nu goed werkend
bedankt voor jullie advies -
ik kopieer het maar geeft niks weer ????
-
in me admin worden ze zo weergeven
PHP
Toon Meerverbannen gebruikers:</tr><BR><BR><center></table> <? $banned1 = mysql_query("SELECT * FROM `ipbans` ORDER BY `IP` DESC"); while($banned = mysql_fetch_object($banned1)) { $user1 = mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE `IP`='$banned->ip'"); $user = mysql_fetch_object($user1); if($user->login != ""){ ?> Naam: <?echo$user->login;?> - Ip: <?echo$user->IP;?><BR> <? }} ?>
PHP
Toon Meer<?} if($_GET['a'] == ban && $_SESSION['admin'] > 0){ $banned1 = mysql_query("SELECT * FROM `ipbans` ORDER BY `IP` DESC"); $banned = mysql_fetch_object($banned1); $user1 = mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE `ip`='$banned->ip'"); $user = mysql_fetch_object($user1); if(isset($_POST['ban2'])){ $user3 = mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE `login`='{$_POST['ban']}'"); $user2 = mysql_fetch_object($user3); $banned2 = mysql_query("SELECT * FROM `ipbans` WHERE `IP`='$user2->IP'"); $numban = mysql_num_rows($banned2); if($numban > 0){ mysql_query("DELETE FROM `ipbans` WHERE `ip`='$user2->IP'"); echo"<center>Je hebt $user2->login unbanned.</center>"; }else{ mysql_query("INSERT INTO ipbans(ip) VALUES('$user2->IP')"); echo"<center>Je hebt $user2->login verbannen.</center>"; } } ?>
-
ipbans / ip
klopt helemaal maar zie niks een verbannen lid ???
-
Bedankt voor het beginnetje
maar het werkt nog niet maar zijn op weg -
ik ga morgen wel ff wat proberen
-
voorbeeld aub
als je wil -
PHP
Toon Meer<?} if($_GET['a'] == ban && $_SESSION['admin'] > 0){ $banned1 = mysql_query("SELECT * FROM `ipbans` ORDER BY `IP` DESC"); $banned = mysql_fetch_object($banned1); $user1 = mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE `ip`='$banned->ip'"); $user = mysql_fetch_object($user1); if(isset($_POST['ban2'])){ $user3 = mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE `login`='{$_POST['ban']}'"); $user2 = mysql_fetch_object($user3); $banned2 = mysql_query("SELECT * FROM `ipbans` WHERE `IP`='$user2->IP'"); $numban = mysql_num_rows($banned2); if($numban > 0){ mysql_query("DELETE FROM `ipbans` WHERE `ip`='$user2->IP'"); echo"<center>Je hebt $user2->login unbanned.</center>"; }else{ mysql_query("INSERT INTO ipbans(ip) VALUES('$user2->IP')"); echo"<center>Je hebt $user2->login verbannen.</center>"; } } ?>
-
-
verbannen ip,s vergelijken met de users en dan weergeven
-
-
select * from `users` where `ip`='$ban1'
-
Verbannen leden weergeven
Heeft iemand toevallig al zo,n pagina gemaakt
mvg Mark