het script van patrick zou moeten werken(mits je de structuur van je database ook zo hebt staan) Maar als je geen verstand hebt van php waarom probeer je dit soort dingen dan? Huur dan iemand in die wel verstand heeft van php
Verbannen leden weergeven
- mastermark25
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
hoe heet je tabel dan waar je bans in staan want dan zijn we al een stuk verder op weg met dat we je kunnen helpen.
-
ipbans / ip
klopt helemaal maar zie niks een verbannen lid ???
-
Heb je wel iemand verbannen via ip, zo ja heb je de banditi source? wanneer je deze hebt moet deze in ipbans table komen (mits je hetzelf verandert hebt) verander anders in mijn script het stukje van ipbans naar ip.
-
in me admin worden ze zo weergeven
PHP
Toon Meerverbannen gebruikers:</tr><BR><BR><center></table> <? $banned1 = mysql_query("SELECT * FROM `ipbans` ORDER BY `IP` DESC"); while($banned = mysql_fetch_object($banned1)) { $user1 = mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE `IP`='$banned->ip'"); $user = mysql_fetch_object($user1); if($user->login != ""){ ?> Naam: <?echo$user->login;?> - Ip: <?echo$user->IP;?><BR> <? }} ?>
PHP
Toon Meer<?} if($_GET['a'] == ban && $_SESSION['admin'] > 0){ $banned1 = mysql_query("SELECT * FROM `ipbans` ORDER BY `IP` DESC"); $banned = mysql_fetch_object($banned1); $user1 = mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE `ip`='$banned->ip'"); $user = mysql_fetch_object($user1); if(isset($_POST['ban2'])){ $user3 = mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE `login`='{$_POST['ban']}'"); $user2 = mysql_fetch_object($user3); $banned2 = mysql_query("SELECT * FROM `ipbans` WHERE `IP`='$user2->IP'"); $numban = mysql_num_rows($banned2); if($numban > 0){ mysql_query("DELETE FROM `ipbans` WHERE `ip`='$user2->IP'"); echo"<center>Je hebt $user2->login unbanned.</center>"; }else{ mysql_query("INSERT INTO ipbans(ip) VALUES('$user2->IP')"); echo"<center>Je hebt $user2->login verbannen.</center>"; } } ?>
-
ja mijn script werkt dan ook gewoon alleen die van jou laat de gebruikers naam er ook nog bij zien.
-
ik kopieer het maar geeft niks weer ????
-
dan heb je geen ip bans in je database staan.
edit:of je hebt een foutieve link gebruikt. (sla hem is op als lol.php ofzo en kijk dan via index.php?a=lol)
-
-
Ik heb de mijne gebruikt
ik heb hem nu goed werkend
bedankt voor jullie advies
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!