Posts by lhmedia

ik ben bezig met mijn site w3c valide temaken maar ik kom deze error tegen en ik snap de error niet helemaal. dit is de error:

Line 95, Column 49: document type does not allow element "div" here; missing one of "object", "ins", "del", "map", "button" start-tag
    <a href="index.php?p=register"><div id="button2">Aanmelden</div></a> ✉
    The mentioned element is not allowed to appear in the context in which you've placed it; the other mentioned elements are the only ones that are both allowed there and can contain the element mentioned. This might mean that you need a containing element, or possibly that you've forgotten to close a previous element.

One possible cause for this message is that you have attempted to put a block-level element (such as "<p>" or "<table>") inside an inline element (such as "<a>", "<span>", or "<font>").

kan iemand mij aub helpen?

ik snap hem er is natuurlijk een eigen tintje aan toegevoegt. deze komt uit het begin van mijn photoshop ja hoe wil je het noemen? oefenen. kwam hem toevallig tegen. ik heb nog een layout toegevoegt aan downloads even wachten of ze hem accepteren.

beste iedereen ik zet hem gratis online bij downloads omdat ik er over afgekraakt word.

ps. ik heb deze layout gebouwd uit tutorials.

kan slotje op?

edit: toegevoegt aan downloads nu even wachten als die geaccepteerd word.

ik ben bezig om de layout te basen in div en css zit alleen met 1 probleem hoe krijg ik die 2 buttons naast elkaar? ik heb dit:

PHP
    html:
    <div id="button">                 
        <div id="button2"></div> 
        <div id="button3"></div> 
    </div>

EDIT: ik heb het al:D

tree ja dat klopt ik doe alles in ie explorer en basen is niet mijn beste vak dus doe ik dat via photoshop probeer zoveel mogelijk problemen te verhelpen maar dat lukt ook niet altijd.

en die buttons vond ik wel goed passen bij tony montana die heeft een gouden randje.

crimelife dat probleem probeer ik nog op te lossen. maar heb nog geen idee hoe want di elayout kan niet uitrekken omdat ik geen div heb gebruikt.