deze layout was een paar dagen geleden nog een crime layout of heb ik dat mis?
Posts by lhmedia
-
-
zeer strakke layout:O:O als de rest net zo strak word dan beloofd het veel als het aan mij licht:cheer:
-
[offtopic]
die mouse over toch nog gevonden merk ik:p mischien wel zo leuk om die te delen met iedereen?
[/offtopic] -
als het goed is werkt het nu in ie en in firefox klopt dat?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.09.09 21:51:14:
edit ff w3 valide gemaakt:p -
die login heb ik er maar zo ff ingezet want wist niks anders zo gauw:p maar ik haal hem niet weg smaken verschillen daarover sorry dein
-
ja nu je het zegt de verdeling klopt niet:p is me nog helemaal niet opgevallen verder zijn die stippen nu weg want ik zie ze niet meer. maar nu heb ik nog een probleem als je over het menu heen gaat en je wil dan op een link die verschijnt klikken valt dropdown weg is dat bij iedereen zo?
-
die stippen is een fout en verder zie ik niet wat?:p
-
klopt omdat er veel php word geincluded;) en enkele dingen worden herhaalt zoals de blokken:p
-
screen?:p heb geen firefox
edit: heb ff gedownload maar hij werkt nu wel in firefox maar niet in ie xD iemand nog goed dropdown liggen?:p grapje zoek der wel ff 1 op;)
-
als je meer nodig bent pm?:p
-
Citaat van Malliet
Ziet er op het eerste gezicht goed uit, maar bovenste menu klopt niet helemaal met de mouse-over;)
kunt u mij vertellen wat er mis mee is?@swatcrime meer info?
-
met trots presenteer ik hier de dealergame.net v4.0 layout iemand nog tips? afkraken mag de opbouw blijft toch hetzelfde:p iemand tips wat ik kan doen met het inlog gedeelte. let wel op de links in het dropdown menu werken nog niet.
-
Omdat je de andere nummers wel mooi vond hier weer een lijstje:p
Headhunterz - Blame it on the music
Headhunterz - The Power of the Mind(oud maar vertrouwt:D)
Donkey Rollers - The last City on Earth
Brennan Heart - Just As Easy [HQ]
Brennan Heart - Feel U Here( ft Shanokee)
Brennan Heart - Face The Enemy[HQ]
ps. titels wederom aanklikbaar:p
-
als je meer wil zie ik het wel:p dan zoek ik ff verder op me pc naar vette nummers
ps. titel is aanklikbaar:p
-
heel simpel op te lossen:p
snij die ronding vanboven eraf door slicen en sla die op als bg.png en zet de kleurcode erin enke zit je nog wel met het verhaal dat hij niet breed genoeg is wat je daar aan kan doen weet ik niet.
-
ik gebruik dit scriptje vaak maar ik weet enkel niet of je er wat aan hebt want deze roept pagina's op en dat doet die van jou niet die roept stukjes op uit je script miss kun je er wat mee?
-
waarom die get p beveiligen? de id's zou je wel kunnen beveiligen.
-
-
Citaat van Xreativ
@ lhmedia.
Die is wel bugged vriend, aanmelden is gebugged.
als aanmelden alles isxD kun je de source nog niet bugged noemen 'vriend'
-
pistols is een multidealer script welke site je hem kunt vinden mag je zelf uitzoeken aangezien ze je hier lui vinden moedig ik je niet aan om nog luier te zijn:p