Posts by lhmedia

Citaat van tree

Het moeilijkste is altijd je eigen layout maken, ik heb ondertussen al veel mooie layouts gerealiseerd en ik ben al lang bezig met Photoshop maar ik heb zelf nog maar sinds enkele weken een eigen portfolio layout gemaakt, wat dus ontzettend laat is en ik moet hem nog laten slicen etc, etc ... :p

Werk dus eerst nog enkele maanden met Photoshop en design layouts als training en pas als je op een hoog niveau zit kan je voor jezelf een professionele layout maken als portfolio ;)

ik werk al 2 jaar met photoshop?:p en ik heb ook al heel wat layouts gemaakt:p maarja dan maar alweer opnieuw heaxD

ok ty ik vond hem zelf wel redelijk gewordne zijn vooral de header maar het is dus niet wat:(:( dan stop ik maar met het slicen enz. begin ik wel weer opnieuw:p

ik heb sinds kort adobe flash cs4 maar ik ben nog op zoek naar een goeie tutorial site ik heb er 1 gevonden maar dat is me nog te moeilijk heeft iemand een goeie site met tutorials voor de cs4 versie?

mvg. LH Media

edit: gelieve in nederlands mijn engels is niet al te best:p

Kun je via style.css of hoe je css bestand heet doen. je moet hem wel ff aanpassen naar je eigen smaak/design.

PHP
    input			{ border: 0px; background-color: #a3c0de; font-size: 8pt; color: #ffffff; float: left;}

je moet enkel wel ff goed opletten hoe je dat fixed met de database:p ik heb ook een hosting gemaakt maar dan met foto albums soms moet je wel ff goed nadenken uuuhm tsja en hoe nu?:p ben nu bezig met dealergame.net is ook een hosting:p maar wat ik je zou aanraden gewoon ff simpel forumpje te downloaden en die zo maken dat als iemand zich aanmeld hij een eigen forum heeft want als je dit met phpbb wilt doen ben je lang bezig:p (denk ik:sst:)

Rating: 7/10

Pluspunten:
    Menu's en kleur keuze

Minpunten:
    De header is niet echt mooi vind ik.

Tips:
    probeer iets met de header te doen.

Ik geef een 8.5/10
    Waarom:

is wel goed afgewerkt vooral de kleuren combinatie. en je hebt er ook wat leuke effecten in vewerkt.

Waarom zou ik die layout moeten krijgen:
    Ik heb weer eens diep in mijn computer gezocht en ben een crime script van mezelf tegen gekomen (natuurlijk niet geheel zelf gescript.) en wou die source weer is leven inblazen. en ik ben nog een leuke outgame nodig.

mvg. LH Media.

die drie button's is voorbeeld word allemaal geregeld met div enz. die blokkendoos vind ik nog wel meevallen de kleuren vond ik persoonlijk al wel vrolijk. beter dan het design wat ik nu online heb staan op http://lhmedia.nl.

Citaat van Dein

Iemand die trouwens zoveel spelfouten kan maken in een paar zinnen, kan ook niet bugs uit een source halen, als hij nog niet eens fatsoenlijk kan reageren.

Hoeveel extra bugs zal hij wel niet hebben gemaakt .. 8-)

inderdaad zou hij een heel erg zware vorm van dyslexie hebben?:p