windows zelf heeft ook deze functie (xp tenminste)
start->alle programma's->bureau accessoires->systeem werk set->back-up
windows zelf heeft ook deze functie (xp tenminste)
start->alle programma's->bureau accessoires->systeem werk set->back-up
met andere woorden ik vind het zelf gewoon 1 pot nat. als ik zelf een rpg had zou ik mooi een dealtje met hun sluiten dat ze allemaal naar mij werden doorgestuurd? maar wat je site betreft ben ik het grotendeels met vergeten eens.
de welbekende xD?
(xD)
doen ze netjes. wie spreekt er tegenwoordig nou niet van youtube? iedereen kent het gewoon. maar ik zelf had niet verwacht dat het nog maar 5 jaar oud is. had gedacht dat ze al ouder waren. maar toch een heel nette prestatie
http://www.themexp.org/how_install.php
ik weet niet of je goed bent in Engels? maar hier staat hij tussen ik dacht dat je de boot moet hebben.
ik heb dit probleem ook gehad. blijft je pc hele tijd opnieuw opstarten???
zo ja, dan moet je even naar je schuur lopen en met de compressor er doorheen blazen(zet er niet teveel druk achter anders zou je nog wel is dingen kapot kunnen blazen?).
toen ik dit had gedaan was ik van het gezeur af. moest hierna nog wel 2 keer na de schuur lopen maar mijn pc'tje is nu stofvrij en werkt na behoren.
klopt maar het is wel de basis;)
kijk dan gelijk is op shootnshop.nl
ik ben in de tijd begonnen met criminals omdat ik een account had op yourcrime en toen dacht kan ik dit zelf ook niet maken? en toen ben ik aan de slag gegaan. maar criminals zijn mij gaan vervelen en ben overgestapt naar andere soorten systemen. dealergame.net bijv. en heb een fotoalbum host gemaakt en nog wel mee dingetjes.
ik heb anders evt ook nog wel de installatie bestanden op me pc staan. mocht je ze nodig zijn pm me maar even en zet daar je mail in.
licht eraan hoeveel je verdient in een jaar. en een kvk nummer komt betrouwbaarder over maar wat voor spullen heb je nog?
tsja dat laatste zul je waarschijnlijk toch moeten doen en dat is zo gebeurt hoor:p
moet kunnen ik gebruik een vaste prijs van minimaal 10 euro en aan de hand van de layout te zien moet dat wel kunnen voor die prijs verdere vragen kan gewoon via pb.
ja of 2 mappen en allebei op de zelfde database?
gewoon map op je server maken met wereld1 en wereld2 en in allebij het script uploaden en 2 apparte databases aanmaken en klaar:p
edit->preset manager en dan hetgene kiezen waar je iets wilt toevoegen en dan op load klikken klaar:p
ik bied mezelf aan.
ik wil echt niet lullig doen ben zelf ook gen lay-out maker hou meer van banners en avatars. maar volgens mij heb je gewoon een paar blokken gemaakt text erin en met de pentool gespeeld of niet? verwerk er kleine maar toch zakelijke effecten in komt het meteen wat leuker over.
cijfer: 1/10 voor de moeite.
de rest: hierboven beschreven.