• Hallo,

Ik wou graag een backup maken van alle dingen op me computer.
    Enkel zit ik met het probleem hoe of waarmee ik dit het beste kan doen.

Er zijn namelijk genoeg programma`s die backups kunnen maken maar welke zijn volgens jullie het beste.

Want wil namelijk niet met een corrupte backup zitten die niet goed is.
    Want lees vaak genoeg dat met slechte software soms maar een deel van de backup goed is.

Het is vooral belangrijk omdat het niet zomaar een backup is maar de backup straks de enigste plek is waar de bestanden staan aangezien ik Windows opnieuw ga installeren.

Daarom zou de backup 100% zeker goed moeten zijn zodat ik niet alles kwijt ben.

Maar goed nu ga ik om een simpel vraagje weer een groot topic aanmaken.

Ontopic: Wat is volgens jullie (uit ervaring) een goed programma om een backup mee te maken?

Alvast bedankt,

Pekeltje

• Norton ben ik normaal gesproken niet z`n fan van.
    Maar zou het kunnen proberen heb genoeg ruimte voor meerdere backups zodat ik er echt zeker van ben.

Gebruik nu die in xp zelf maar dat gaat naar een .bkf bestand.
    Alleen kan ik dan nog wel een aantal dingen terug halen of het het dan alleen met installatie en al soort van Ghost dus.

Want wil namelijk alles bewaren en dan wat nodig is daar weer uithalen aangezien me pc beroerd loopt en geen zin en tijd heb alles uit te zoeken :$

Pekeltje

• Citaat van pekelterror

Oke zal ik die vanavond nog even weer proberen.
    Gister was het backup bestand na 2 uur nog 2Kb dus dat ging niet helemaal goed :p

Ei, hij kan het ook tijdelijk ergens anders zetten, en het daarna pas daar naar wegschrijven.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!