Posts by Virgo

Mijn ouders stonden 50 meter naast de plek waar de auto door het publiek heen ging,

en ik ken 1 slachtoffer die nu nog zwaargewond is :(

Dus hopen dat het goed afloopt met hem.

het is gewoon het verkort neerzetten van code

zo is $a += $b gelijk aan $a = $a+$b
    en is $a -= $b gelijk aan $a = $a-$b
    en is $a /= $b gelijk aan $a = $a/$b

Er is al eerder gevraagd naar de $max, want die wordt nergens gedefinieerd en iets delen door niets kan niet.

Met alleen reclame maken ben je er nog niet,

mensen moeten je site ook vaker willen bezoeken want als mensen maar 1x je site bezoeken heb je er nog niets aan.

Probeer zoveel mogelijk met je bezoekers te communiceren, laat ze denken dat ze speciaal worden behandelt. Stel bijvoorbeeld mede-eigenaren aan om zoveel mogelijk te communiceren met je bezoekers

Ik ben nu 2 jaartjes bezig, ben nu 16.

Ik beheers de talen:
    PHP, MySql, Javascript (incl. Ajax), Html, Css, Xml/Rss.

Ben nu een half jaar in staat om eigen websites vanaf 0 op te bouwen in men eentje. Ik heb alleen te weinig tijd om echt veel te gaan scripten.

Niels je kan zelf een benchmark maken met de Firebug addon voor Firefox,

zo hoeft koen geen extra scripts te maken en kan je toch verschil zien.

Dit kan nu natuurlijk niet meer omdat je geen oude waarden hebt, maar je kan bijv nu de stats opslaan en na een volgende update weer.

Nee niemand kan achter de wachtwoorden komen,

Enkel sommige webmasters binnen GC hebben de loginform op hun site staan waardoor zij wachtwoorden op zouden kunnen slaan. Maar deze sites zijn projecten van Gamecoll en koen houdt streng in de gaten of er wachtwoorden opgeslagen worden.