Je menu komt in chrome wel goed uit, als je http://www.frenzo305.v3host.be/layoutavatar/ bedoelt?
Posts by Lancer
-
-
afmeld link + akkoord van jou voorwaarden = win
-
Die is echt vele malen beter frenzo!
Ik zou die gewoon gebruiken -
Je mist bepaalde windows bestanden,
http://www.helpmij.nl/forum/sh…-for-win32-services-fout!
Mischien helpt dit?
-
Als die afmeld link erbij zit, zou ik hem versturen!
-
Hier is de oude skynet, beetje zoekwerk op CP zelf haha
@hieronder, zo bedoelde ik het niet :O
-
Dan hebben ze de eerste keer akkoord moeten gaan met dat ze een email mogen ontvangen, mits ze ook een afmeldlink kunnen gebruiken.
Je zal weer van 0 moeten beginnen ben ik bang.
-
Avatar is een anime, dus mischien past het wel bij het concept.
Veelste basic, vond je vorige layout beter
-
-
Osvendetta zit vol met "string" bugs, dat zouden een paar kunnen zijn bijv:
assuming 'dood', assuming 'health' enz enz.
Dit is omdat:
moet worden
^Je ziet ook het verschil tussen de kleuren.Alleen cijfers hoeven zonder quotes, dus dit kan je makkelijk doen
Mischien heb je hier wat aan al ga je aan de source sleutelen.
PS: De source zit ook vol met SQL/XSS bugs.
Google maar even, als je niet weet wat het zijn. -
Nee jasper, hij wilt checken of er al mensen zijn geregistreerd met het ip adres, om 2 dezelfde accounts tegen te gaan.
PS: Maak een config met je database, hoef je alleen maar require_once("config.php"); te doen, in plaats van overal je database neer te gooien!
PSS: Zet session_start(); dan gelijk onder je database connectie, dan blijft hij een sessie behouden, zelfs als je het op een pagina vergeet
@Hieronder; geen probleem, toch goed geprobeerd:cheer:
-
Dit is het simpelste wat er is maar even een uitleg voor je:
PHP//$_SERVER['REMOTE_ADDR'] Pak het ip wat je nu gebruikt. //PS: Doe ook gewoon in 1 keer de mysql_query schrijven, scheelt wat code, en het is omslachtig werk. $sql1 = mysql_query("SELECT ip FROM $table") or die(mysql_error()); $check = mysql_fetch_object($sql1); if($_SERVER['REMOTE_ADDR'] == $check->ip) { echo 'Dit IP adres bestaat al!'; }
Zoiets moet het ongeveer zijn
-
Ik word toch echt naar 000webhost.com geredirect.
maffiagames2.site88.net -
"You are seeing this page because the system administrator of 000webhost.com is currently checking this website for malicious content. This redirect page will be removed once we finish manually checking all files on this account. Since we check over 100 websites per day, it can take about 2-4 hours to complete. If you are the owner of this website, you will get an email confirmation once it's done. If you are a visitor, please come back later.
http://www.000webhost.com is the most popular free web hosting provider, and as such, suffers from abusers. Around 5% of users sign up here just to start hacking or phishing websites or causing other problems. So, in order to survive, we must monitor what our users are hosting.
We are sorry for the inconvenience, but checking all content manually is the only way to provide you with the most secure and reliable service. If you find any illegal websites on our network, you can report it here."
[offtopic]Voordat je een topic opent wordt je verwacht eerst op google en op CriminalsPoint zelf gezocht te hebben.
Maak gebruik van een goede topic titel, topics met titels als "help", "fout", ... worden zonder waarschuwing gesloten of verwijderd.
Geef een duidelijke omschrijving van je probleem, post voldoende code en wees altijd vriendelijk voor mensen die je proberen te helpen.[/offtopic]
-
Volgende keer geen ob_start gebruiken.
Zet gewoon session_start bovin je config, werkt het beste en krijg je niet van die errors.
-
Die was ik inderdaad even vergeten!
Die is zeker aan te raden, alhoewel de trial best stom is:(Je kan er alles mee dat wel, maar je hebt maar 30? dagen.
-
Dit kan al als je de uploader bent!
Moet je op dat symbooltje klikken, dan bewerk je het script, en kan je het opnieuw versturen naar CP!
-
Ziet er zeker goed uit!
Hoelang ben je hier mee bezig geweest, en onder welke licentie ga je hem OS maken?
-
Hypercam is een goede, alleen wel links bovenin reclame.
-
simpelweg textarea uit je css halen!