Posts by MOnkNL

Ziet er netjes uit werkt keurig. Net even account aangemaakt.
    Op dashboard geeft hij alleen niet mijn inkomsten en uitgaven aan onder de kopjes.
    Bij eenmalig uitgaven kan ik geen categorie selecteren en kan ik dus niks toevoegen.
    Misschien optie spaarplan toe te kunnen voegen?

Edit:
    En om accounts te kunnen koppelen. Zo kan mijn vriendin dingen toevoegen en ik ook.
    En mogelijkheid meerdere rekening dus te beheren.

Wat verwacht je als page, sub en x aan karakters? (.*) staat voor alle karakters.
    Als je alleen tekst verwacht volstaat ([a-zA-Z]+) of met nummer erbij ([a-zA-Z0-9]+).
    Probleem aan (.*) dat hij ook / verwacht als karakter. Al heb ik deze theorie getest voor je maar dit levert niet de fout op.
    Zie: http://ict.thomasvv.nl/game/

Wat je is is de time () vergelijken met de eind datum van het abonnement dus:

If ($einddatumtimestamp < time ()){
    # verzend mail of dergelijke
    #log ook of bericht al verzonden is of net zoals je niet elke dag een mail binnen krijgt
    }
    Edit was iets te snel;
    Op manier dat je nu doet zou ik kijken naar join fucntie van mysqli om meteen in de query te checken of mail al keer verzonden is.

@FangorN

Niet per definitie. Je zou natuurlijk gewoon een class kunnen aanmaken en die laten starten op je $mysqli variable.
    Dus:

Dat is dan weer het voordeel van het object georiënteerd schrijven tegen over procedureel.

Net geïnstalleerd om te kijken wat het is. Maar het is niks anders dan anders dan een chrome browser met maar 1 functie. Dus het bied in dat geen extra opties dan de huidige webversie gezien het exact het zelfde is. Ook moet je telefoon nog steeds aan staan en op het zelfde netwerk draaien. Ik hoopte dat dit eruit zou zijn.

Kortom ik vind het een flinke tegenvaller. Vind whatsapp plugin voor firefox praktischer.

@matistop333
    Ik hou liefst bij 1 manier van schrijven ipv dingen door elkaar te gooien. Zo houd je het overzichtelijk voor jezelf. Maar zie hierboven de extra comments.

Zelf gebruik ik nog een class om input te filteren aan bepaalde waarden.
    dus zou ik ook nog filter_var($_POST['email'],FILTER_VALIDATE_EMAIL) toevoegen om te kijken of er een email adres is ingevuld en voor wachtwoord bijvoorbeeld:
    preg_match("/^[a-zA-Z0-9-_!?+]*$/",$_POST['wachtwoord']);
    Hierbij mag wachtwoord alleen maar de letters, cijfers en een paar tekens bevatten.

@FangorN
    Lieve beeldschermkinderen,
    Hierbij de code met comment lines erbij

Probeer het zo eens

ik ben niet bekend met deze melding echter wat mij opvalt is dat je de Object oriented en Procedural door elkaar gebruikt.

$open->free(); is object oriented
    Maar mqsli_fetch_object is procedural.
    Ik zou dan ook zeggen gebruik 1 van de 2.
    En kijk dan of de melding weg is.

Met vriendelijke groet,
    Thomas

@Aaron
    Het gaat hier om gokken met virtueel 'geld' uit een spel, denk niet dat dat het on de kansspelautoriteit valt. Er zijn vele spellen online waarbij je met virtueel geld kan spelen waarbij je niks anders kan winnen dan virtueel geld.

Dat gezegd hebbende denk ik ook dat 150 euro niet een realistisch bedrag is.

'Iets makkelijks'
    Heb ik niet zozeer waarbij je een poppetje laat bewegen het volgende heb ik ooit uit verveling gebouwd: http://platform.thomasvv.nl/ het level word opgebouwd doormiddel van een javascript array zie de source. Waarbij de nummers bepalen wat er staat. Kijk maar of je er iets mee kan. Gr thomas

@futur3 zo zou ik het oplossen:

Verder zie ik dat je de variabele $con niet hebt gedefinieerd als zijnde een public, private of protected variabele.