Posts by dmeigenaar

De code hierboven kwam enkel uit een stukje kop of munt code. Dmv een stukje json script code herlaadt die het uitvoer stukje uit een ander script. HTML en opmaak wordt in een ander script in opgemaakt.

Met escaping van SQL bedoel je dit neem ik aan:

Connect::query("UPDATE `gebruikers` SET `silver`=`silver`+'".$bedrag."' WHERE `user_id`='".$_SESSION['id']."'");

Met escaping moet het dit zijn:

Connect::query("UPDATE `gebruikers` SET `score`=`score`+''".$score."'' WHERE `user_id`=''".$_SESSION[''id'']."''");

Ja dat heb ik.

Is gewoon simpel geschreven Kop of Munt code.

Racegame komt inderdaad van CodeCanynon af. Enkel heb ik het aanmeld / registreer systeem al helemaal herschreven en verbeterd.

In principe zijn al mijn sites die ik atm beheer / bezit, helemaal herschreven dus heb ik het zelf gemaakt.

Heb nog geen behoefte gehad aan nieuw design / uiterlijk.

Enigste wat niet 100% zelf gemaakt is het layout, dat is tevens wel gecleant en beter gemaakt als eerst.

Beste leden,

Aangezien ik de komende tijd weer aardig wat tijd vrij hebt bied ik mijzelf als scripter aan met een vast tarief van €7,50 per uur. Projecten zijn ook welkom met een vaste prijs en / of een project met een deadline.

Programmeertalen die ik beheer:
    - PHP
    - HTML / HTML5
    - CSS / CSS3 / Bootstrap
    - Javascript (Klein beetje Ajax / jQuery)

Hoeveel uur ik per week beschikbaar ben:
    - Dit verschilt per week, maar zeker wel 15 - 20 uur per week.

Uitgevoerde werkzaamheden:
    - Criminals
    - Pokemon games
    - Aanmeldsystemen
    - Forumsystemen
    - Race games

Projecten wat ik beheer (Zodat u enige beeld kan krijgen wat ik zo al bouw.):
    - pokemongym.nl
    - pokemonplasma.com
    - pokemoncity.nl
    - pokestad.nl
    - streetmaffia.com <-- Momenteel een race game op actief.

Projecten waar ik aan gewerkt heb:
    - pokemonrpg.nl
    - pokeworld.nl

Daarnaast al een aantal jaren actief in het updaten van een hele hoop sources (Maffia, Pokemon en MMORPG sources.).

Ook bezit ik tientallen (Betaalde) maffia sources en nog andere betaalde sources. Interesse in een source, stuur maar gerust een privebericht. ;)

Opdrachten mogen verstuurd worden per privebericht of mailen naar: [email protected]

Hoop dat alles zo een beetje duidelijk vermeld is, zo niet? Laat het dan maar weten.

Met vriendelijke groet,
    Damon

Idd, volgens mij zijn de opties etc. allemaal hetzelfde als voorheen...

Dan zou je het helemaal niet mogen verkopen wegens copyrights.

En dan zet je de scripts in een ander layout, dat maakt de source nog niet nieuw.

Ja ik weet ook wel dat die daar te koop staat. ;)

Maar het betalen vertrouw ik er niet, kocht er al een source van een paar euro naar heb nooit de source ontvangen. En sourceshop.nl is offline;)

Beste leden,

Ik ben opzoek naar de Tuneracer promo source, heeft iemand deze source nog of weet iemand waar je die source kan kopen. Dan hoor ik het graag!

Ik hoop dat iemand deze source nog heeft.

Mvg,
    Damon

Is er nog steeds geen enkel antwoord van diegene die jullie hadden gecontacteerd om het team te komen versterken?

Als dat niet het geval is lijkt het me geen juiste kandidaat, achja

Goedemiddag ICTScripters,

Ik ben bezig met een projectje dat uit een pokemon source komt. Je kunt daar wapens verzamelen met speciale skins etc.
    Alleen je kunt in het wild van die skins tegenkomen met speciale zeldzaamheidskansen zoals sommige dat kennen van legends van pokemon. Het is bijna hetzelfde alleen geen pokemons maar wapens.

Alleen ik heb naar mijn weten de zeldzaamheidskans redelijk makkelijk gemaakt en getest op een andere site maar daar zijn de iets moeilijkere skins zeg maar niet tot bijna niet te vinden.

Ik vroeg me af of iemand mij kunt helpen.

Dit is de code:

Dat is die code.

Maar ik wil dit hebben:

1. zz4= 1:750
    2. zz5= 1:1000
    3. zz6= 1:1500
    4. zz7= 1:2000
    5. zz8= 1:3000

zz4 is bijvoorbeeld: $zeldzaamheid = 4 etc. ;)

Wie zou me kunnen helpen door dat wat hierboven staat toe te voegen, want ik heb veel dingen geprobeerd maar niks werkte :(

Alvast bedankt voor je hulp! :)

Met vriendelijke groet,
    dmeigenaar

Zoekt u nog de avatar upload script?

Zoja stuur me dan maar een prive berichtje heb namelijk nog aantal avatar upload scripts liggen(Simpel en uniek gecodeerd).