Posts by Frenzo.Brouwer

    Hellooww,


    Ben weer benieuwd naar jullie mening, ik vraag echt om hele strenge kritiek!! Dan kan ik vanmiddag nog beginnen met het slicen van de layout! zodat jullie vanavond de slice kunnen oordelen! :)


    Het is een project wat ik al langer heb! En wat nog steeds in ontwikkeling is! Ik heb bewust voor AVITAR gekozen puur wegens copyright!


    http://www.imgdumper.nl/upload…a52-Avatar_new_design.png


    V2
    http://www.imgdumper.nl/upload…8ce-Avatar_new_design.png


    Graag echt heel streng zijn! Let niet op spelfouten haha...


    Gr,
    Web-Mobiel {Frenzo}

    Goede avond,


    Ik probeer me steeds vaker te verdiepen in echt PHP scripten.. Maar ik kan niet echt een opening vinden. Elke keer als ik me wil verdiepen via tutorials via internet krijg je elke keer het zelfde..

    PHP
    Echo 'hello world!';

    Dat komt me nu onderhand wel me keel uit!


    Heeft iemand suggesties om toch goed PHP te leren, wat is jullie ervaring, hoe zijn jullie begonnen met scripten, hoe zijn jullie aan de kennis gekomen?


    Zelf doe ik alles via de Laptop/PC ik zou niet met een boek voor me computer kunnen zitten en dan typen typen typen.. Daar ben ik te afgeleid voor! Maar toch moet ik zeggen, ik kan ontwerpen, html & css dromen! Dus PHP moet ook te doen zijn! Ik weet dat het een hele moeilijke uitdaging is!



    Citaat

    - Hoe zijn jullie tot het idee gekomen om PHP te scripten?
    - Waar heb jij de meeste kennis vandaan gehaald?
    - Hoe ben jij tot een (ervaren) scripter geworden?
    - Handige bronnen die jullie goed hebben geholpen?
    - TIps ???


    Ik heb wat vraagjes op een rij gezet die ik graag beantwoord zou krijgen, zodat ook ik de mogelijkheid ga krijgen om zelf een php script te maken! Zelf kan ik het wel een "beetje" dat wil zeggen layout's inbouwen, en een registreer pagina maken met waarschijnlijk veel beveiligingslekken! Je kan dan denk zelf wel schatten wat ik kan haha..


    Ik hoop dat jullie mij goed op weg helpen!!
    Groetjes,
    Web-Mobiel { Frenzo }


    ps. Ik heb serieus de tijd genomen om deze post aan te maken, graag ook serieuze reacties!!!

    Goedemiddag,


    Al een tijd werk ik hard aan mijn website http://www.web-mobiel.nl de bedoeling is om de consument te voorzien van een bijpassend abonnement en eventueel toestel. Het ontwerp en base is al helemaal klaar.


    Ik heb de benodigdheden om dit bedrijf te starten al aangevraagd en inmiddels in mijn bezit! Denk aan kvk, zakelijke rekening enz..


    Wat heb ik nu nog nodig?
    Ik zoek iemand waarmee ik een leuke tijd samen mee kan werken! Iemand die full-time net als mij aan onze 'projecten' mee wilt werken! Natuurlijk tegen een vergoeding!


    Natuurlijk voor ik dit project ben gestart heb ik een plan gemaakt, hoe ik het precies wil hebben! Daarnaast kan jij als partner ook jou eigen ideeën verwerken in 'Het plan'. Zodat we uiteindelijk samen een goede website tot stand brengen!


    Wat moet je zeker kunnen?
    - PHP
    - MySQL


    Toekomst?
    Omdat de meeste van ons hier nog allemaal jong zijn en vol ideeën zitten wil ik juist een samenwerking aangaan. Ik bedoel we werken allemaal hard om aan onze centjes te komen! En met onze capaciteiten kunnen we samen een leuk zakcentje opbouwen! een stukje vastigheid! Dat wil voor in de toekomst zeggen dat we samen meerdere projecten zullen starten wat uiteindelijk lijd naar een vast inkomen!


    Wat meer over me zelf..
    Ik ben Frenzo Brouwer, ben inmiddels 19 jaar jong. Het zit gewoon in mijn bloed om ondernemend bezig te zijn! Met liefde en plezier realiseer ik voor een klant zijn product! Daarnaast ga ik natuurlijk net als de meeste hier zaterdag avond gezellig de stad in om even lekker te ontspannen! Ik denk dat de meeste mij nog wel kennen van 'CriminalsPoint' in die tijd was ik actief onder de naam 'Frenzo'.



    Het project dat ik met jou wil aangaan zie ik niet als een grap, ik wil er daadwerkelijk mijn en jou brood mee gaan verdienen!! Dus ben je bereid om mee te werken, maar heb je helaas niet genoeg tijd! Dan bedank ik je van harte maar ik zoek iemand die full-time mee kan helpen! denk aan kantoor uren... We houden telefonisch contact, mail of via skype!


    Ik hoop op leuke reactie's!


    Bedankt!


    Frenzo | Webmobiel
    http://www.web-mobiel.nl