Posts by Frenzo.Brouwer

- Bank bug verholpen!
    - placeholder toegevoegd

Enkel ga ik nog opzoek naar een leuke tool tip die veel dynamischer is als deze!

**
    Inmiddels zijn er meer pagina's beschikbaar, sommige werken nog niet na toebehoor maar ik werk er aan! Graag bugs of foutjes wel melden aub!

Dankje :)

ps. Wat vinden jullie van profiel pagina?

Reza,
    Bedankt voor je kritiek! Ik zal het aanpassen!

Nieuwe update online gezet:
    - Menu 'Profiel' helemaal werkend gemaakt!
    - Zelfmoord systeem (vernieuwd)
    |- je kan nu een erfenis bedrag vrijschikken voor als je zelfmoord pleegt kan je MAX 2.000.000 aan iemand eenmalig doneren, je account wordt daarna totaal op 0 gezet!
    - Mijn logs vernieuwd ( nieuw log systeem )

Ik ga me eerst bezig houden met de nog wat simpelere pagina's Zo ga ik langzaam de banditi source helemaal na lopen!

Hoop dat jullie de nieuwe update wat vinden!.. Ook heb ik al een kleine tool tip toegevoegd bij bank waar je de rente kan zien hoe het werkt. Shop is er ook al alleen moet nog netjes ingebouwd worden

Graag weer opbouwende kritiek

Ja klopt komt door css z-index moet padding van de menu nog ff goedzetten..
    Demo account is er niet, jullie mogen allemaal gewoon aanmelden met een eigen account!

Ik zal er nog een demo functie inbouwen :) maar doe ik pas als alles klaar is!

UPDATE: in + outgame design/slice 100% klaar!
    Die komen voorlopig ook nog niet online! Maar kan jullie garanderen het wordt het wachten waard! :thumbup:

17-01-13:
    - Nieuw login systeem gemaakt
    - Nieuw aanmeld pagina
    - Nieuw activatie systeem!
    - Aantal pagina's ingebouwd in de nieuwe layout!

Iemand mee helpen met de pagina's inbouwen??

Ik zit zelfs te denken aan een nieuw installatie systeempje, alleen dat moet ik nog kijken hoe dat presies in z'n werking gaat! Want als ik aan een installatie denk, denk ik niet alleen aan localhost en root e.d. maar ook aan de website naam, slogan, admin acount, website mail, die allemaal ingesteld kan worden..
    Dit is puur een brainstorm ideetje!!

Ik ga mijn best doen om het project af te maken! mijn mening over de huidige osBanditi ik vind de huidige veelste rommelig en onoverzichtelijk!! De map indeling vind ik niet echt kloppen!

Ik wil er een goede os source van maken!!

Hallo leden,

Bijdeze zet ik al mijn huidige projecten op non-actief! Omdat ik mijn PHP ervaring wil opdoen ga ik werken aan het osBanditi systeem! Het is een gewild systeem omdat het eigenlijk alles bevat wat een criminal heeft! Maar omdat de code zo onoverzichtelijk is en ook veel beveiligingslekken ga ik er een poging aan wagen!

Nieuwe features:

• login / registratie (nieuw)
    • layout (nieuw)
    • Forum(nieuw)
    • Pagina's netjes verwerkt in tabs
    • Pagina's worden herscript
    • Beveiliging punten worden na gekeken
    • jQuery effecten
    • Geïntrigeerd admin paneel

Live mee kijken met de vordering van osBandit v3?
    http://test.web-mobiel.nl/osbanditi/

Momenteel run ik dit project alleen, wat me zeker niet zal lukken! Er zitten een aantal technische stukken bij wat te ver gegrepen licht!

Ik zoek een iemand die me zou kunnen helpen/ondersteunen met onder andere

1. de juiste crons instellen
    2. Server keuze ( incl. admin optie om een nieuwe server aan te maken)

Dit zijn 2 objecten die voor mij vereist zijn voor de vernieuwde v3!

Kom je bugs tegen laat het me weten!!

Het systeem wordt totaal geïntrigeerd in de layout die er bij worden geleverd met alle error's e.d. Daarnaast ga ik ga ook een poging wagen om net als bij de banditi.nl wereld-servers te maken zodat je verschillende landen met steden hebt.

Realese datum:
    Onbekend

OS (opensource)
    Het systeem wordt natuurlijk weer gratis vrij gegevens!

Natuurlijk is alle hulp welkom! Dit is geen bericht dat ik mensen zoek om mee te helpen maar een aankondiging!

Graag hoor ik reactie's over jullie mening van het idee en de layout!

Wish me luck!

Groetjes,

Frenzo (Web-Mobiel)

Hallo,

Natuurlijk weet ik net als iedereen dat je niet zomaar elke afbeelding kan gebruiken! Dat is logisch! maar begrijp wel; ER zijn genoeg free-to-use afbeeldingen! daarnaast koop ik regelmatig afbeeldingen voor eigen gebruik! Die zijn in het project Avitar of DBZ niet van toepassing gekomen, maar de rest van de afbeeldingen zijn free-to-use! + Het onderwerp is geen AVATAR meer maar Avitar! dus wat is het probleem???

Genoeg over copyright, ik zou graag tips willen voor het opzetten van deze website? Ik neem aan dat de meeste jongens 19+ vroeger allemaal wel na DBZ hebben gekeken en dus er genoeg van af weten! :)
    Graag hoor ik meer

Goedemiddag scripters,
    Aangezien het verboden is om winst te maken onder de naam Pokemon, ben ik van dat onderwerp afgestapt! Ben van plan om een simpel DragonBall Z RPG Game op te zetten. Zie er weinig van op internet die er ook grafisch van deze tijd uit zien!
    Zijn er eventuele tips voor het opzetten van de game?

Ik durf me nu pas officieel echt een designer te noemen! Voor ik dat van me zelf zei, was ik altijd bezig met het maken van signatures om effecten van photoshop te leren kennen, je gaat vectors maken om de pen-tool te snappen. Noem alles maar op. uiteindelijk heb je zoveel effecten onder de knie dat je een product kan leveren aan de klant!

Om te beginnen:
    - Leer dingen na maken
    - voeg daar je eigen effecten aan toe
    - LEES veel tutorials, daar staan vaak handige tips in
    - Wees creatief!
    - Gebruik desnoods 1000 layers in je PSD maar zorg wel dat je er orde in houd ( mappen )
    - Google, Photoshop Tutorials! Er zijn genoeg engelse maar ook nederlandse tuts die je handig opweg kunnen helpen

Naam : Frenzo Brouwer
    Website ; http://www.web-mobiel.nl
    Waarom ik wil winnen?
    Ik ben bezig om een webshop op te zetten wat als aller eerste losse telefoon toestelen gaat verkopen. denk dan aan een iPhone of Samsung, natuurlijk met winkel garantie e.d.! Daarnaast ben ik bezig om een onafhankelijk dealer te worden van een aantal providers!

Ik zou dit echt graag willen zodat de vordering in mijn project stukken sneller zal gaan lopen! Ik zal ook zeker te weten jou naam/portfolio vermelden op de website!!

@Tjheu
    Tuurlijk pak ik dit niet negatief op, het liefst zie ik bij elk design dat ik hier post z'n uitgebreid verslag op detail puntjes!! Ook al mag de layout er soms goed uit zien het kan ALTIJD beter!!!
    Dus heel erg bedankt dat je even de tijd nam om mijn layout kritisch te beoordelen!!

De rest ook bedankt voor de reacties!!..

Daarnaast, mag ik dus ook geen leden laten bellen voor credits o.i.d.?