Posts by Frenzo.Brouwer
-
-
Nee moet nog een outgame maken, gaat echt om de ingame nu
-
Het gaat om de ingame layout he :P?
-
http://test.web-mobiel.nl/osbanditi/index.php?p=list zit ik gewoon :P? miss cache legen of f5
-
Nieuwe layout ingebouwd!
-
Hallo leden,
Ik heb een vraag over copyright.. Als ik een layout bijvoorbeeld maak zitten vaak op de cartoons copyright. Hoe zit het als ik een cartoon laat na-maken met copyright, wat mag wel, wat mag niet? waar moet ik op letten??
Ik heb een designer gevonden die heel goed overweg kan met illustrator en dus logo's en cartoon's kan maken! Nou ben ik bezig met een project gemaakt Avitar en wil ik ook een cartoon van The Avatar.
Mag ik het cartoon zo laten na maken en gebruiken?
- zo nee?
Waar moet ik opletten?
Wat moet anders zijn?
enz..help help help
groetjes
Frenzo | Web-Mobiel -
-
De huidige osBanditi layout is verkocht aan Ferhat! Er zal zo spoedig mogenlijk een nieuwe layout komen!
-
25 euro
-
Wel leuk om zo iets te bouwen! Dan spring je er zeker tussen uit met je crime game! Lijkt mij wel wat!!!
-
Script is omgebouwde banditi
-
€ 15,- alleen voor het domein, het script hoef ik niet
-
Wauw, ziet er wel super uit!!
-
@ Tjeu,
Als je zegt 3d game denk ik meer aan een broswer game zoals runescape maar dan als een soort GTA.. Zo iets maak je niet in een maandDaarnaast, is het wel mogelijk met de technieken van nu om een geheel nieuw maffia web-based te bouwen! Ziet er denk ook nog is gaaf uit denk ik
-
ik wil hem! omdat ik werk aan het osBanditi project wat wil je er voor?
-
Ja het is maar net hoe hoog jij stookt
-
3d maffia komt veel grafisch bij kijken, dat fix je niet zomaar
Wat denk je van gebruik maken van alle mogenlijke html 5 & css 3 technieken. jQuery. De crime naar de tijd van nu maken! Dan blijft het toch tekst-based.
Als je bijvoorbeeld kijkt naar criminalspoint begin, en nu, kwa uitleijk en functies en doen volledig vernieuwd! Maffia is naar mijn weten van criminals rood tot Criminolz ( een van de betere script naar mijn weten ) maar dat is ook al een paar jaar geleden!
Heb nog nooit een game gezien die nog een stap verder gaat. Het blijft bij dat niveau hangen kwa html/css php functies blijven ongeveer het zelfde. Dan moet je nu eigenlijk nog een stap verder mee de tijd in! -
Criminaliteit opties toegevoegd, alles behalve georganiseerde misdaad, die komt er nog aan..
Het kan zijn dat je op de achtergrond een tekst en een close button ziet, dat komt ben js bestand vergeten up-te-loaden en ben nu al op kantoor dus die komt er vnv bijMaar graag commentaar over het geen wat er al is!
wat vinden jullie van auto's?
Werken?
aanvullingen voor andere pagina's?
Suggesties voor erbij te doen?Dankje
29-1 ps. aangezien ik helemaal niks meer van Reza heb gehoort stop ik bij deze onze samenwerking!-Probleem-
Ik kan de crons niet aan zetten die er normaal bij inzitten? Iemand die me hierbij zou kunnen helpen? (PM me) -
Dat zou inderdaad een optie kunnen zijn, maar dat is echt per toestel verschillend. Hij kan weer wakker worden, maar ook goed binnen een xx aantal dagen crashen. Ik zou echt voor de zekerheid na laten kijken voor kortsluitingen ik heb zelf een jaar lang in een telefoon winkel gewerkt, in 9/10 winkels waar ze reparatie's doen teminste kunnen ze je toestel open schroeven waar jij bij staat en het defect onderdeel zo er uithalen , het is alleen priel werk omdat het klein is alles
-
Waterschade is heel wisselvallig per toestel! Maar vroeg of laat zal die toch kortsluiting maken als je het weer aankrijgt! Mijn advies ik zou hem door een telefoon reparateur laten na kijken, en kijken wat er pressies defect is!
En dan kijken of het de moeite waard is om te laten maken! Het valt in ieder geval niet onder de garantie van je toestel! Dus opsturen is vaak duurder dan dat je hem in een gsm winkeltje laat maken.. Maar dan nog is de vraag wat is de functie van het defect onderdeel!
Is echt k*t als je telefoon in het water valt! Je zou nog eventueel de verwarming voor een dag proberen! Anders echt een telefoon winkel raad plegen!