Ja ik heb me er in verdiept, en dit zal me in de toekomst ook zeker in de kosten gaan besparen!!! Thanks voor de informatie jongens!!!
Posts by Frenzo.Brouwer
-
-
Ik heb de kennis inderdaad niet, en ben ook voorlopig niet van plan die kennis te leren ivm met andere plannen! Ik ga nu even uitzoeken wat een reseller inhoud, iemand suggesties voor goedkope mogelijk heden?
-
Hallo leden,
Aangezien ik de afgelopen tijd mijn klanten bestand aan het vergroten ben wil ik graag een vps server aanschaffen zodat ik mijn klanten ook een domein met hosting kan aanbieden (geen webhosting bedrijf, puur dat ik de klant kan voorzien van een domein en hosting..)!
Maar nu zit ik met het volgende probleem aangezien mijn kennis daarin 0 is.. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mij daarbij te helpen/begeleiden zodat ik zeker weet dat ik het juiste product koop waar ik zeker niet te veel voor hoef te betalen.Mijn eisen zijn:
- Ik moet minimaal 5 website's full-time draaiend hebben denk aan; webshop, honden website, rpg's (osbanditi) etc.Ik heb geen verstand van dataverkeer of Processoren.. Ik heb al op diverse website's gekeken maar die tarieven liggen tussen de 10/15 euro per maand.
Ik vraag me af of dat ook goedkoper kan? Want zoveel eisend ben ik volgens mij niet eens ??
Help help help
-
Gefeliciteerd jongens! Keep up the good work!!!!!!!

-
Mijn voorkeur gaat ook uit na ZpanelCP!
-
Hoe kan je nog meer z'n $_GET beveiligen?
-
Wegens prive omstandigheden heeft het een weekje stil gelegen, ik pak de draad vanaf morgen weer op!
-
Hallo,
Ik heb nu al meerdere pogingen tot gedaan, om dit te realiseren maar ik krijg het niet werkend

Wie kan me helpen:
http://codedumper.com/uhebeHet gaat me dan om het stukje; uitvoeren.php hij plaatst hem niet over na een andere stad, en werkt de reis niet af..
Aub, Gr
Frenzo -
Daar snap ik weinig van, is er misschien een nederlandse uitleg?
-
$x = $_GET['x'];
$ophalen = $db->query("SELECT * FROM STEDEN WHERE id = '".$x."'");if(isset($_GET['x'])){
// hier gebeurt alles in
} -
Thanks voor alle informatie, heb inmiddels heel mn site omgezet na mysqli
-
Ik ontvang graag een berichtje met je budget, deadline, voorbeelden en dan kunnen we het tarief bespreken!
Je .PSD bestanden wordt cross-browser gesliced! & Natuurlijk No Cure = No Pay!! -
Het is gelukt thanks to A.Bijlsma!
-
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn ledenpagina, de pagina geeft helemaal geen leden door.. Ik weet echt niet waar de fout licht!
Kan iemand helpen?
-
Hey webmasters,
Ik begin PHP steeds beter onder de knie te krijgen, alleen ik heb toch een vraag over mysqli
Ik heb hier een simpel scriptje in elkaar gezet.Code$reis_wacht_tijd = mysql_query("SELECT reis-wachttijd FROM users WHERE reis-wachttijd = '".$login['reis-wachttijd']."'"); if(time() - $reis_wacht_tijd >= 300){ mysql_query("UPDATE city = '".$login['reis-aankomststad']."' WHERE gebruiker = '".$login['gebruiker']."'"); }
Mijn vraag is';
- Waarom MySQLi en geen MySQL
- hoe pas ik het toe?
Er zullen vast nog betere technieken zijn, zoals OOP, PDO etc.
Maar dat snap ik niet ik moet zelf ook bij het begin beginnen! Zou iemand mij dit dus kunnen uitleggen?
Alvast bedankt!Groetjes
WebMobiel | Frenzo -
Hallo leden,
Ik heb dus een reis script in elkaar geknutseld, dus wil ik het volgende maken;
Zodra je op de stad klikt ga je naar die stad dan krijg je een melding dat je over 5 minuten aankomt, tot zover werkt het script. Dan moet er eigenlijk over 5 minuten iets gebeuren ( query uitvoeren ) Alleen hoe zorg ik er voor dat die query pas na 5 minuten wordt uitgevoerd?
Gr,
Frenzo -
Thanks, het werkt!
-
Hallo ict leden,
Ik begin PHP steeds beter onder de knie te krijgen.. Nu ben ik tegen het volgende probleem aangekomen.
Ik haal via een for-loop de steden binnen, in die for-loop staan gelijk de verzend buttons per id. Maar als je op z'n button drukt gebeurt er niets.
De bedoeling is dan dat je de actie uitvoert en werkelijk op reis gaat!
staat de code..Ik heb zelf het gevoel dat ik voor de post de variabelen ook nog moet aan maken, maar weet niet precies hoe?
Help..
-
@ DirkZz
Thanks voor de melding!@ Jeffreyh
Die optie is best fraude gevoellig! en wat bedoel je met het demo account in de min? kan goed zijn dat wij iets aan het testen waren -
ja ik ga per notificatie de bg kleur aanpassen en een icoontje er aan toevoegen