• Login
  • Register
  • Zoek
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • Filebase Entry
  • More Options

ICTscripters

Dé plek voor IT

Dé plek voor IT

Login

Geavanceerde opties
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Dé plek voor IT - ICTscripters
  2. Leden
  3. Frenzo.Brouwer

Forum

• Beta-testers gezocht voor Crypto-oefenplatform

Syntax 29 januari 2026 om 16:11
  • Na 15 jaar terug van weggeweest: iCriminals.nl is terug (BETA)!

Syntax 19 januari 2026 om 09:34
  • Developer Gezocht

Mikevdk 10 januari 2026 om 18:57
  • Op zoek naar de legends

Syntax 5 januari 2026 om 13:50
  • [FREE] WeFact Hosting module

Jeroen.G 13 oktober 2025 om 14:09
  • Help testers nodig voor android app Urgent

urgentotservices 26 september 2025 om 10:21
  • Versio vervanger

Jeroen.G 25 augustus 2025 om 15:56
  • Afspraken systeem met planbeperking

Lijno 1 augustus 2025 om 23:04

Marktplaats

• 350 Nieuwe Domeinnamen Januari 2026

shiga 1 februari 2026 om 14:21
  • 321 Nieuwe Domeinnamen December 2025

shiga 1 januari 2026 om 10:26
  • Meerdere mafia game template te koop

Syntax 26 december 2025 om 00:07

Posts by Frenzo.Brouwer

• Banditi + Criminas Opzetten?

• Frenzo.Brouwer
    • 24 oktober 2022 om 23:51
    Citaat van L.Kok

Frenzo,

Je spreekt hier dat jij in het bezit bent van de domeinnamen wat natuurlijk een enorme waarde heeft. Maar je geeft aan dat de source die je hebt (Is dit de originele van OTG?) sterk verouderd is en dat er dus eigenlijk vanaf 0 een game geschreven moet worden.

Lijkt dan een 50 - 50 verhouding volledig eerlijk indien je zelf niet mee programmeerd?

De code die vervolgens geschreven wordt (door een partner) zou dan onmogelijk jou eigendom worden?

Ik heb zelf een heel groot gedeelte opnieuw geprogrammeerd in PHP PDO alleen bevat een aantal bugs. Dit systeem kan ook zeker opgepakt worden.

Alleen mijn voorkeur zou zijn in een framework voor de veiligheid van het systeem.

• Frenzo.Brouwer
    • 19 oktober 2022 om 14:36

Ik heb een versie liggen vanaf de grond zelf geprogrammeerd alleen bevat veel bugs. Mijn voorkeur gaat uit naar een framework zoals laravel ivm de veiligheid van het spel

• Frenzo.Brouwer
    • 18 oktober 2022 om 21:17

Hey,

Omdat mijn chatbox op Facebook vol staat met het verzoek of Banditi / Criminas weer terug komt ben ik opzoek naar (een betrouwbaar) iemand wie het project wil opzetten en runnen!

Heb jij een passie voor programmeren, maffia games en vooral het oude banditi terug brengen? Dan heb ik een leuk aanbod voor je!

Winst verdeling 50 - 50

• Ik heb de domeinen banditi.nl en criminas.nl
    • Responsive layouts van Banditi, Criminas & Bandias

Ik ben niet van plan om mee te programmeren omdat ik hier totaal geen tijd voor heb! Hierom zoek ik naar een partner wie op 50/50 basis het project wilt runnen.

Bij een akkoord van samenwerking wil ik een overeenkomst opstellen over de afspraken en behoud van eigendommen.

Lijkt jou dit stuur mij dan even een prive bericht zodat we het verder kunnen bespreken.

Groetjes,
    Frenzo

• Wildcard subdomain DNS naar ander domein

• Frenzo.Brouwer
    • 29 mei 2022 om 21:21

Ik zal het makkelijker uitleggen, op dit moment zijn we een eigen website builder aan het ontwikkelen, hierbij krijgt de gebruiker een subdomein op onze website.

Voorbeeld 1#: https://bedrijf.domein.nl

De persoon wie een website bij ons maakt zal ongetwijfeld zijn eigen domein hier aan willen koppelen. Dit wordt naar mijn weten met DNS geregeld (graag hoor ik van jullie wat de opties zijn haha)

Eind resultaat https://bedrijf.nl

Op deze website staat dan de website uit voorbeeld 1#

En dat is ook het gene wat ik probeer te bereiken

• Frenzo.Brouwer
    • 29 mei 2022 om 20:13
    Citaat van AarClay

Een domein kan je niet koppelen aan een DNS-record. Enkel een IP-adres.

De enige optie zou een location-header die alles doorstuurt nar de juiste URL. Maar je hebt er gewoon weinig aan.

https://serverfault.com/questions/2298…den-to-the-user

Ik was dit artikel net tegen gekomen dit komt wel in de buurt van wat ik nodig heb alleen begrijp er niet super veel van...

Ik wil dus dat IP adres koppelen aan een domein naam zodat we vanaf dat domein naam de website zien afkomstig van het ip adres

• Frenzo.Brouwer
    • 29 mei 2022 om 19:08

Hoi Leden,

Op het moment zijn we bezig met een systeem waarbij gebruikers een eigen wildcard subdomain krijgen dit werkt tot zover soepel.

Nu willen we het volgende:

Het is de bedoeling dat mensen hun eigen (.nl/.com) domein er aan kunnen kopellen, zodat ze niet perse gebruik hoeven te maken van een subdomein met een andere bedrijfsnaam er in verwerkt.. Hoe kunnen we dit mogelijk maken?

Ik dacht zelf bepaalde DNS instellingen doorgeven aan de gebruiker welke hij in zijn domein moet instellen.. Teminste zo heb ik het ook ergens anders gezien!

Alleen ik zelf heb geen idee hoe dit in zijn werking gaat.. Ook al wat research gedaan op internet maar weet niet zo goed wat ik voor deze situatie moet intypen om tot een concreet antwoord te komen.

Heeft iemand een idee?

• Meerdere domeinnamen naar 1 locatie

• Frenzo.Brouwer
    • 4 augustus 2021 om 10:27

Google gaat het niet tof vinden als er dubbele content is dan zal een of beide website afgestraft worden waardoor deze in de toekomst moeilijker hoger komt in Google..

Wil je 2 websites dan adviseer ik je om er ook echt 2 te bouwen, beide met unieke teksten, foto's en meta titels, descriptions e.d.

• [Gezocht] Emails leads

• Frenzo.Brouwer
    • 24 februari 2021 om 02:34

Beste,

Voor welke branche heb je deze leads nodig?
    Wat voor soort leads heb je nodig?

• Video oplossingen voor kantoor, wat is er mogelijk?

• Frenzo.Brouwer
    • 28 januari 2021 om 14:33

Ik heb run ook een marketing agency, en ik doe al mijn meetings via telefoon of via Zoom. Zoom is gratis tot 45 min per sessie daarnaast ook hun prijzen zijn heel goedkoop, werkt super makkelijk en ook makkelijk te integreren met Calendly.

Je hebt alleen een webcam nodig , maar ook dat is niet verplicht.

• Versio vervanger

• Frenzo.Brouwer
    • 21 januari 2021 om 13:16
    Citaat van MiCa-

Al jaren vaste neostrada.nl klant. Zeer doenbare prijzen en een geweldige customer support! Hun hebben trouwens ook enkele maanden terug dacht ik hun prijzen iets opgetrokken ;) Cost of doing business?

Neostrada heeft zijn prijzen ook flink verhoogt dit jaar ;)

Ik zelf heb een hosting bij Marlon, die heeft leuke prijzen voor ondernemers en goede service!

• 40% Wordpress

• Frenzo.Brouwer
    • 31 december 2020 om 12:38

Wanneer je het hebt over een bureaustoel of horloge, dan komt hier ook merk loyaliteit bij kijken, materiaal gebruik, marketing en zoveel meer als een dienst die je verkoopt!

Daarnaast vind ik je uur tarief benadering wel reëel maar dat neemt niet weg dat het voor deze bepaalde dienst die er aangeboden wordt het te over priced is..

Als jij 60 euro per uur betaald krijgt, dat betekend niet dat je voor zulke werkzaamheden het zelfde uur tarief kan handteren..

Het kan technisch gezien wel, maar of je er een gek vind die het er voor over heeft is wat anders ;-)..

Als een advocaat die bijv. €250 euro per uur verdient door een advocaat te zijn en op eens een dak gaat repareren wat gemiddeld €40 euro per uur kost, dan is het niet rieeel om 250 euro per uur te gaan rekenen omdat dat niet marktconform is!

• 40% Wordpress

• Frenzo.Brouwer
    • 30 december 2020 om 14:56
    Citaat van Tim

Bedrag vind ik niet gek. Vier keer per jaar 15 minuten spenderen (ruim gerekend) aan het updaten van een website. Dan zit je op een uur per jaar. Reken veiligheidshalve halfuur extra voor het geval een update fouten geeft of daardoor elders aanpassingen vereist in het systeem of dat er nieuwe configuratiemogelijkheden zijn toegevoegd die aandacht behoeven. Dan zit je op 1.5u.

Dan heb je ongeveer 60 EUR per uur (omzet, geen winst). Geen gek bedrag vind ik zelf.

Simpel gezegd, alleen niet marktconform! Er zijn zat partijen die dit voor slechts 10 - 20 euro doen voor je ;)

• 40% Wordpress

• Frenzo.Brouwer
    • 29 december 2020 om 14:39

Vind het nogal een behoorlijke prijs om dit voor 99 euro te doen voor alleen wat updates uit te voeren..

En reclame maken is toch verboden?

• Conversie meting (Telefoon gesprekken)

• Frenzo.Brouwer
    • 7 december 2020 om 12:52

Hoi,

Ik heb een aantal Google Ads campagnes lopen, op deze websites kunnen mensen op een telefoon nummer klikken om naar het bedrijf te bellen.

Nou zag ik dat Google Ads ook de mogelijkheid aanbied om deze als conversie mee te tellen, alleen ik krijg deze niet werkend..

Iemand hier ervaring mee?

Heeft iemand hier tips over?

Groetjes,
    Frenzo

• Advies ivm source code

• Frenzo.Brouwer
    • 6 december 2020 om 16:38

Neem even contact met mij op, ik kan je de gegevens geven van mijn juridisch adviseur.

• 2 Premium Domeinen te koop

• Frenzo.Brouwer
    • 6 december 2020 om 16:27

Beste leden,

Ik heb onlangs 2 premium domeinen gekocht, op deze zoektermen is veel zoek verkeer heb zelf alleen nog niet de tijd gehad om er wat mee te doen!

http://www.facebookpixel.nl
    http://www.gamesps5.nl

Let op: De domeinen moeten niet weg! Maar voor een goed bod zijn ze van jou

Groetjes,
    Frenzo

• Gezocht mafia source

• Frenzo.Brouwer
    • 8 november 2020 om 15:34
    Citaat van Syntax

deze zijn nog niet klaar dacht ik?

Jawel, er zullen ongetwijfeld nog wel wat kinderziektes in zitten, maar die heb jij er zo uit ;)

• Ik zoek een scripter

• Frenzo.Brouwer
    • 7 november 2020 om 15:43

Wat een gezellig topic haha

Citaat van tigermaffia

beste mensen

is het misschien een idee dat jullie een prijs opgeven
    dan kan ik kijken of wat haal daar is

Franzo.Brouwer een paar duizend euro is te veel maar dat snap je welf ook wel

Xean misschien kunnen we kijken hoe en wat als je wil munnen we even het via de pm doen oke??

Lijkt mij niet, je geeft in een bericht ook al aan dat hier heel veel uren in opgaan. Ik denk dat een gemiddeld programmeur niet voor 20 euro per uur gaat programmeren lijkt mij.

100 uur * 20 euro (wat niemand doet) = 2000 euro.
    '
    Als wij dit voor je zouden moeten programmeren dan wordt het in Laravel ontwikkeld en reken dan maar op een uur tarief van minimaal € 75,- euro per uur.

Citaat van RJ Webdesign

"in de laste twee jaar heb ik vijf maffia games neer gezet en die lopen goed en dat is niet door jou gekomen laat dat wel even goed duidelijk zijn."

Met alle respect maar dan zou je inmiddels ook al wat meer moeten weten wat betreft het scripten en dergelijke? Ik bedoel als je zoals je zegt vijf maffia games hebt draaien dan moet je inmiddels meer dan genoeg ervaring hebben om een script te kunnen aanpassen en de plaatjes en dergelijke te veranderen?

Dit lijkt mij de beste oplossing als je er geen budget voor hebt.

Bouw een maffia game om dus simpel gezegd alleen de html output aanpassen naar paarden.

Dus wanneer je een misdaad kan plegen verander je die tekst naar bijvoorbeeld paarden verzorgen.

Veel succes met je game!

• Gezocht mafia source

• Frenzo.Brouwer
    • 7 november 2020 om 15:33

Banditi & Criminas staat nog steeds te koop

• Ik zoek een scripter

• Frenzo.Brouwer
    • 3 november 2020 om 16:47

Ik zou wel rekening houden met een budget van een paar duizend euro. Er komt veel bij kijken. Denk hierbij aan grafisch ontwerp, omzetten html, systeem development.

ICT Nieuws

• Fijne feestdagen

tcbhome 28 december 2025 om 13:55
  • Kritieke update voor Really Simple Security-plug-in

K.Rens 16 november 2024 om 16:12
  • ING Nederland streeft naar ondersteuning van Google Pay tegen eind februari

K.Rens 2 november 2024 om 16:09

Blogs

• Functioneel ontwerp

Dees 28 december 2014 om 12:38
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 1/2

FangorN 28 december 2018 om 12:35
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 2/2

FangorN 29 december 2018 om 12:37
  1. Marktplaats
  2. Design
  3. Voorwaarden
  4. Ons team
  5. Leden
  6. Geschiedenis
  7. Regels
  8. Links
  9. Privacy Policy
ICTscripters ©2005 - 2026 , goedkope hosting door DiMoWeb.com, BE0558.915.582
Sponsors: Beste kattenhotel provincie Antwerpen | Beste Zetes eid kaartlezer webshop
Style: Nexus by cls-design
Stylename
Nexus
Manufacturer
cls-design
Licence
Commercial styles
Help
Supportforum
Visit cls-design