De site van Alex Ruter (zag) er goed uit (Is offline)
Heb ook eens een stukje code gezien en was netjes gescript.
Ook heb ik me eens aangemeld op zijn spel en zijn zelfgemaakte scripts werken ook goed en netjes
Posts by freakie78
-
-
Citaat van truxo
- banex
- startex.
- top5
- top50/100.
- een forum voor vragen/hulp/reclame
- linkpartner systeem.
- een criminalszoeker: mensen kunnen keywords opgeven ,
en ze kunnen dan op de hoofdsite zoeken.Bedankt voor je reactie!
Banex en Startex, zal zowieso voor later zijn.De top 5, 50 en 100 zullen zeker benut worden.
Een forum waarschijnlijk ook.
En een linkpartnersysteem uiteraard
Met een criminalszoeker, bedoel je daar mee gewoon een zoekfunctie op de site zelf in de lijst dan?Eventuele layout voorkeur?
Bedankt:)
-
Beste CP'ers,
Ik ben momenteel bezig met een projectje, namenlijk een promoot site voor criminals.
Bv. zoals Dutchleader, Gamelist, ... maar dan wel wat beperkter.
Nu is mijn vraag;
- Wat moet er allemaal op zo een site volgens jullie?
Bv. Forum, Prijzen, Credits, Helpdesk, ....
- Wat voor layout/index stellen jullie voor, strak, afgeronder, eventueel voorbeeld?Alvast bedankt voor de (eventuele) reacties.
-
Succes verder.
Zullen je nog wel eens zien opdagen wss
-
-
-
-
Beste CP'ers..
Ik zit eigenlijk met een dom vraagje..
Ben het vergeten hoe het moet..Euhm ..
Als je hier Bv. op Forum klikt dan opent die de pagina, in een iframe bv..Maar hoe moet dit ook weer?
Ik bedoel dus niet gewoon <iframe>pagina.html</ifram>
Maar dat die auto doet als je klikt ...Alvast bedankt!
-
Word hij ook nog gepromoot op andere sites bv. Dutchleader ?
[offtopic]Je klok klopt niet, de klok zet zich gelijk met PC tijd, dat is bij mij; 0:11
Lijkt me best dat je die gelijk zet met Server[/offtopic]
-
-
Is die cartoon vrijgegeven?
-
Donderdag (2e Juli) vertrekken naar Spanje tot 29e Juli ..
-
Weet niet als die in camorra staan, maar de kaveloptie wel dacht ik.
-
-
De source van Camorra heeft dacht ik zo een kaveloptie.
-
Dreamweaver CS4
-
Ik kan je alleen maar zeggen, de tuts zeer goed lezen.
Lees hem anders een paar keer, de stappen op de juiste manier(en) volgen en niet te snel willen gaan.Dan komt alles goed
-
Citaat
hey hallo hier kennen jullie mij nog niet maar ik ben een bekende op bandias alle tegenstanders van mij en mijn fam die roepen heel de tijd dat wij cheaten en hacken enz enz en nou wil het dus dat matijntje de flapdrol waar het hier om gaat die is een persoonlijke vete begonnen tegen mij en heeft mij verbannen van bandias omdat ik heb flapdrol heb genoemt is ook een heel erg scheldwoord natuurlijk maar goed ik heb martijntje ind e laatste paar maanden eens onder de loep genomen en het is eigenlijk maar gewoon een heel zielig stage lopertje die zich wil bewijzen bij onetwogaming en hij is daar niet goed mee bezig en nu wil het zelfs dat ie nu in vaste dienst is gegaan bij onetwogaming en zich graag wil bewijzen nu heeft hij dus voorgenomen om te zorgen dat alle scripts die het zelfde zijn als banditi wil die van internet hebben alleen zijn site mag blijven
maar nu kan meneertje wel heel hard roepen dat hij dat wil wij zijn natuurlijk niet zijn kindermeisje zo werkt het niet in de grote mensen wereld martijntje het is namelijk volgens mij zo dat de scrips zijn gemaakt door iemand die eerst niks met i-med te maken had en die heeft die scripts op internet gezet en vervolgens is die bij i-med met zijn spel gekomen en hun motto was altijd wij zijn de beste en die paar mensen die op die andere site's spelen die kunnen we missen
dus als ik jou was zou ik ff kijken bij de kvk welk nr i-med heeft en welk kvk onetwogaming heeft en van wie het script is origineel dan he want dat staat volgens mij los van i-med of onetwogaming en hebben ze dus geen poot om op te staan
en wil je de reden weten waarom ons strevertje martijntje zo bezig is hij heeft heel veel spelers op bandias tegen de schenen geschopt en voor leugenaar uit gemaakt in de openbare chat en daarom zijn er dus al veel spelers gestopt en lopen ze inkomsten mis en nu had martijntje het idee als ik nou al die andere misdaden spellen laat opdoeken dan moeten ze wel naar bandias of criminas maar mensen niet doen hoor en dan nog iets voor spelers als je betaal voor een spel wat het niet doet of naar behoren is dan kun je toch als klant zijnde je geld terug eisen dat is wettelijk vastgelegt dus mensen die het niet eens zijn met bandias en martijntje en is een chat waar je het allemaal kunt navragen hoe het zit http://www.onetwogaming.nl/chat daar zit martijntje zelf veel succes met jullie spelHoofdletters en leestekens waren handig geweest 8-|
Over jou ban enz, denk niet dat dit iets te maken heeft met het bovenstaande onderwerp. -
Denk niet dat ze zo per direct doorhebben dat het om M. Jackson gaat.
Aangezien de naam van het slachtoffer (M. Jackson) niet vragen. -
Was ik ook aan het denken net, waar ga je zoiets vinden voor €20,- ?