Ik vind dat je op zijn minsts als eigenaar vlot nederlands moet kunnen typen.
Je kan fouten maken op spelfouten van DT, ... maar je moet op zen minst wel vlot moeten kunnen typen en niet zo hakkelig zoals hierboven wordt vertoont.
Posts by freakie78
-
-
-
Bedankt alex voor de hulp!
Hij heeft me alles mooi en duidelijk uitgelegd, Bedankt!;):slotje:
-
Ik kom er niet echt aan uit..
Zie Startpost voor mijn index. -
Beste CP'ers,
Ik zit met het volgende probleem:
Ik wil op mijn index, als je een pagina opent bv. in het menu: Home.Dat deze opent in het midden van de pagina, dit zonder iframe.
Dus, zoals hier op CP als je klikt op Nieuws, dan opent die in een "pagina".
Maar ik wil dit zonder iframe, hoe kan dit anders, kan dit evt. met divs?Kan iemand mij helpen aub?
Alvast bedankt!Hier mijn index:
PHP
Toon Meer<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> <html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml"> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" /> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="css.css"> <title>Naamloos document</title> </head> <body> <div class="container"> <div class="header"> <p> </p> <h1><center>HEADER</center></h1></div> <div class="links"> <center><h1>Navigatie</h1></center> <a href="#">- Home</a><br /> <a href="#">- Over ons</a><br /> <a href="#">- Aanmelden</a><br /> <a href="#">- Contact</a><br /> </div> <div class="links2"> <center><h1>Nieuwste</h1></center> - Sitenaam<br /> - Sitenaam<br /> - Sitenaam<br /> - Sitenaam<br /></div> <div class="midden"> Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.<br /><br /> Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.<br /><br /> Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. </div> <div class="rechts"> <center><h1>TOP5</h1></center> - PROMOOT<br /> - PROMOOT<br /> - PROMOOT<br /> - PROMOOT<br /></div> <div class="rechts2"> <center><h1>Login</h1></center> <form method=post action=""> <tr> <td><input type="tekst" name="login" size="15" maxlength="20"></td><br /> <td><input type="password" name="pass" size="15" maxlength="20"></td> <td><input type="submit" name="submit" style="width: 100;" value="Inloggen"></td> </form></tr> </div> </div> </body>
-
Gaming ?
-
-
Zijn site lijk inderdaad Byee Byee, Swatcrime.
Zijn link is dood dus -
-
- Yamaha
- Gilera
- Peugeot
- Aprillia
- Honda
- Kymco
- Piaggo
- Suzuki
- Vespa
- Derbi
- BetaGelieve prijzen zelf even te verzinnen (a)
Greetz,
Freakrr:) -
Vind jou layout ook netjes!
Maar daarom vroeg ik net aan jou als je rechten betaald ervoor.
Als (Ik zeg ALS) ze er achter komen dat je de muziek te download zet, zonder rechten, dan kan er een grote boete van komen.
Een gewaarschuwd man is er twee waard zeggen ze altijd! -
-
Betaald u rechten om deze muziek te download te zetten?
-
Citaat van Diester
freakie78
Wie zegt dat hij hier muziek/programma's op brand ?Het kan net zo goed een back-up van iets zijn wat HIJ gemaakt hebt.
Tevens mogen ze die cdtjes gewoon verkopen dus snap je probleem niet helemaal :pIk had het op de reactie ervoor, hij zei dat het mocht ..
Excuseer als ik zijn zin verkeerd begrijp
Citaatvolgens mij mag het gewoon aleen niet meer als je gedownloade programas of muziek er op zet
-
Download van muziek is volledig illegaal.
Zelfs voor eigen gebruik!
Het enige wat je mag doen, is een originele CD kopen, en een MP3 Cd van maken voor jezelf.
En al zeker niet om te verkopen.Dit is volgens de regels van SABAM/Stemra
Mvg,
Freakr:) -
Scrollvrij maken is niet zeer moeilijk,
Nuja, als het dan echt niet goed, probeer tenminste de meeste pagina's scrollvrij te maken en vooral de index.Je kan makkelijk de volgende pagina's scrollvrij maken:
- Home
- WebDesign
- Promotie
- Te koopPS: wat misschien ook beter is: Als je die nieuws nu eens weghaalt in de pagina's en gewoon bovenaan in de menu zet: Nieuws
Bespaart plaatst op je andere pagina's en helpt al om het scrollvrij te maken. -
Ik zou eerder gaan voor het hoe zeg je dat, Bananageel (Als je snapt wat ik bedoel ;))
-
Citaat van Diester
Release
Als ik een klant van jou zou worden is die valid toch handig.
Zo kan een klant direct zien hoe jij werkt en of alles valid is.Ik zelf heb daar geen last van hoor, laat ze door iemand maken die valid werkt.
Maar voor een potentiële klant zou dit wel een pre moeten zijn.
Zo laat jij namelijk zien wat jij in je mars heb om iets te maken.:cheer:
Ik volg jou helemaal Diester!
En stel nu, er komt een bedrijf naar jou toe en zegt, ik wil een layout volledig valid volgens de w3 regels.
Ja er zijn bedrijven die er ook wat van kennen aangezien zij misschien al een website hebben gehad.Ik zou je website toch proberen valid te maken en scrollvrij.
Misschien krijg je weer klant(en) bij daardoor.Mvg,
Freakr:) -
Citaat van Release
De header is niet overbodig dit is een deel waar ik mijn style kan showen en, de style van een layout is wat de klant moet overhalen buiten de portfolio om dan, de style van de layout geeft een eerste indruk.
En, ja de layout zou idd iets breder kunnen maar heb hier rekening gehouden met de meeste mensen die niet zo'n breed beeldscherm hebben als ons.
Tegenwoordig zijn de 15,4" schermen wel een beetje: "out" maarja..
Zet gewoon: "width: 100%;" en het is opgelost!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.08.09 01:58:50:
Edit en Release, ik zou toch maar eens goed nadenken over het scrollen.
Als een klant moet scrollen, sommige houdt dat tegen.
Het is iets kleins, maar wel een puntje meer waard als het zo is. -
Is inderdaad jammer dat hij niet valid is.
En misschien zijn er ook nog wel andere mogenlijkheden om de "niet-scroll" te doen, zal er vannacht over nadenken :p[offtopic]CP is ook niet valid, maar liefst 73 Errors![/offtopic]