Posts by P.Yntema

Ik vind het er ook erg mooi uitzien. De layout is duidelijk en simpel, maar toch ook erg mooi. Die grafiek bij de bank ziet er ook erg leuk uit, al heb ik nog niet helemaal door hoe ie werkt.... :D

Het kan aan mij liggen, maar ik kan alleen op geen enkele link in het criminaliteit menu klikken.

Btw ik raad je zoiezo de website aan die Reza al heeft gepost, is een duidelijke website en is ook nog eens in het Nederlands geschreven (wat het soms een stuk makkelijker maakt).

Leuk dat je met PHP begonnen bent, is een erg belangrijke taal als je iets met websites wilt gaan doen.

Je zou i.p.v. real escape string ook stripslashes kunnen gebruiken. Het valt me ook op dat je erg veel if functies in elkaar hebt, misschien is het handiger om hier een switch statement te gebruiken.

Om het script wat efficienter te schrijven zou ik je aanraden om met functies te gaan werken. :)

Voorbeeld plaatje/pagina:

Bestandsformaat (één of meer):
    .psd + .png
    Begin bod:
    € 1
    Buy it now:
    € 5
    Betalen via:
    PayPal
    Betaal voorwaarden:
    Afbeelding wordt geleverd na betaling.
    Type licentie:
    Volledige rechten

Ik had dit bestand nog liggen en dacht dat ik er wel iemand blij mee zou kunnen maken. :)

Voorbeeld plaatje/pagina:

Klik voor fullscreen

Beschikbaar in HTML:
    Ja, het ontwerp is gesliced.
    Begin bod:
    € 1
    Buy it now:
    € 3
    Betalen via:
    PayPal
    Type licentie:
    Volledige rechten
    Extra informatie:
    PSD ontwerp krijg je erbij. Verder krijgt je uiteraard het HTML bestand. Ik weet niet of een screenshot van het PSD bestand vereist is....

Vraagje, zijn dit gratis te gebruiken stock images, weet je het niet of heb je ze zelf gemaakt.
    Ik neem aan dat je bij de aankoop hiervan de psd erbij krijgt? Ziet er inderdaad wel leuk uit.

Nee, het zijn geen stock images, ik heb ze zelf gemaakt. Voor zover ik weet kun je stock images ook helemaal niet gebruiken, omdat er altijd wel iets van een © teken in staat.
    Ja, je krijgt er inderdaad de PSD bestanden bij.
    Bedankt!

Hallo,

Hierbij verkoop ik deze bureau achtergrond / outgame die eigenlijk bedoelt was voor een maffiaspel. Het idee was om in de iPhone de website van het maffiaspel te laten zien, en bij de screenshots natuurlijk de screenshots van het spel. Ik hoop dat het er een beetje mooi uitziet.

Minimum bod: € 1,-
    Opbieden met: € 0,50
    Indien van toepassing, betaling via PayPal.

Eerlijk gezegd heb ik geen idee van de waarde, dus ik zie wel hoe het loopt.

Tips en vragen zijn natuurlijk altijd welkom!

MVG, Pat4561

@pat
    1 tip, meestal als je mensen moet uitleggen wat je design is, is het niet goed. Met de Nadruk op meestal, soms kan het zij omdat het meerdere dingen zou kunnen zijn.

Oke, bedankt voor de tip. Zelf kan ik wel zien wat het is, maar kan me voorstellen dat jullie dat niet zien. Maar dat je niet kan zien wat het is, betekent nog niet dat het niet mooi is... ;)

Tip voor iedereen: Bekijk hem in het groot door er op te klikken, zo kun je beter zien wat het is!

Hallo,

Hierbij verkoop ik deze zelfgemaakte achtergrond. Ik heb niet echt een idee over de waarde, dus bied maar gewoon.
    Als je wilt kun je de PSD bestanden erbij krijgen.

Graag betaling via PayPal.

MVG, Pat4561