5 euro geef ik ervoor als het nog actief is. Kan je vb sturen?
Ik was ook nog niet van plan het te verkopen, ik wilde eerst weten of het wat oplevert. Dus verkopen heeft eigenlijk niet eens zin (als ik toestemming krijg om het te verkopen)?
5 euro geef ik ervoor als het nog actief is. Kan je vb sturen?
Ik was ook nog niet van plan het te verkopen, ik wilde eerst weten of het wat oplevert. Dus verkopen heeft eigenlijk niet eens zin (als ik toestemming krijg om het te verkopen)?
We weten denk ik allemaal wel dat de text-based maffiaspellen van vroeger niet meer zo populair zijn, helaas... Is er dan nog interesse in Mijnmaffia spellen die over alle updates beschikken met 2.000+ leden?
Wat is je budget hiervoor? Moet het script al kant en klaar liggen of mag het ook nog gemaakt worden?
Toon MeerBeste,
Ik denk dat je sites bedoeld i.p.v. scripts?
Enkele mogelijkheden om te adverteren zijn:
- gerichtonline.nl
- bannercloud.nl
- adverteerdirect.nl
Een beetje rondzoeken op Google levert al snel wat resultaten op.
Corné
Ik denk dat Raffy bedoelt dat hij een soortgelijke website als bijv. advertentieplanet.nl wilt bouwen.
Wat is je budget?
Of gewoon heel simpel in een gedeelde Dropbox folder.
Wauw, ziet er vet uit en het werkt goed. Bedankt voor het delen!
Ik zie dat de functie addslashes wordt gebruikt. Is die nog wel veilig?
Misschien niet helemaal wat in het lijstje past, maar beveiligingsvragen?
Toon MeerHallo,
Als je zegt dat je met de oude cookie nog kan inloggen, bedoel je dan de oude session cookie?
Want dat laatste is niet volledig duidelijk.
Wat session regeneratie doet is eigenlijk alleen de id veranderen en alle informatie die in de andere sessie variabelen zit behouden.
Update: aangezien je true zet in de session_regenerate_id(true) ga je alle oude informatie wegwerpen.
Nee ik bedoel de oude cookie na de regeneratie. Door true aan de functie mee te geven kon je dat als het goed is voorkomen omdat de oude cookie gedeletet wordt.
Ik ben er nu al een tijd mee bezig, maar ik kom er maar niet uit hoe ik session_regenerate_id() moet gebruiken.
Het probleem is als volgt. Een gebruiker logt in op de website en er wordt een $_SESSION aan hem verbonden. Tegen session fixation kun je dan de functie session_regenerate_id() gebruiken, om bijv. iedere request het id van de session te veranderen.
Ik gebruik het volgende stuk code:
Om de een of andere reden lukt het me nog steeds om met de oude cookie in te loggen.
Iemand die weet wat ik fout doe?
MVG, Pat4561
Buy-now verlaagd naar 12 EUR.
Welke editor gebruik jij om je HTML, PHP, js, ... bestanden mee te bewerken?
Ik gebruik momenteel notepad++, maar ben aan het uitkijken naar andere (betere) software.
Adobe Dreamweaver
Ik ben momenteel bezig met het maken van mijn website(s), wat al redelijk begint te vorderen. Verder beheer ik ook nog wat spellen bij Mijnmaffia.
Ja, en als je deze gekocht hebt bewijs dat jij alle rechten hebt.
Nee, ik heb hem zelf getekend.
Bewijs dat cartoon van jouw is, dan breng ik een bod uit.
Ehm... Hoe? Screenshot van de PSD bestanden?
Deze Maffia outgame had ik nog liggen en aangezien ik hem niet gebruik, wil ik hem verkopen. Bij aankoop krijg je volledige rechten op de outgame en uiteraard de HTML bestanden. Ook van de cartoon krijg je volledige rechten en het PSD bestand.
Bieden vanaf: 1 EUR
Reserve: 6 EUR
Buy-now: 12 EUR
Betaling enkel via PayPal.
Verkoop eindigt 48 uur na het hoogste bod, indien het reserve is bereikt.
Heel erg bedankt, die ga ik gebruiken Ferhat.
Ik zou je ook wel kunnen helpen.
Ik zou het wel gebruiken, om te kijken hoe ik bepaalde dingen moet maken en hoe het in elkaar steekt.