123comp.nl
ik bied 2 euro
Posts by L. Velthuis
-
-
Heeft iemand die van mij al gevonden
-
Ziet er goed uit! heb momenteel nog geen interesse maar over een maandje ofzo heb ik een keer een logo nodig. Ik weet niet of uw aanbod dan nog geldig is? Mag ik verder vragen waar jij die avatar vandaan haalt? zie ze wel vaker hier op het forum en vind ze wel leuk! :p
-
Ik zoek er ook 1! :p
gezongen door een vrouw.
beetje house beatje (lekker zomers)iets met
I i i i i will do do (iets wat ik niet weet) A S A P
zoiets XD
kan het echt niet beter beschrijven haha
-
Ik gebruik het niet en ken in mijn omgeven ook bijna geen mensen die het wél gebruiken.
-
Is mij eerlijk gezegd niet opgevallen.
een paar ideeën!
misschien is het mooi om de balken van de gebruikers in de topics op rang te kleuren: beheerder een rode balk, moderator paars, leden gewoon blauw zoals nu. dat geeft meer overzicht
-
Ben nooit tevreden geweest over Versio.
Ben ook niet van plan mijn hosting nog te laten doorlopen.
Mag ik weten waarom aangezien mijne over 26 dagen verloopt?ot: ik heb geen downtime gehad
-
Nou, gezien er html op de top.php staat, zal het probleem in config.php zitten.
Waarschijnlijk heeft hij, of: session_start() gebruikt, of de header functie, nadat er output was.
Nee was het niet.oplossing:
alle setcookies omgezet naar Sessions met behulp van Victor werkt het nu!
bedankt
-
Ik heb ook wel interesse! stuur me maar een pb
-
Bewijzen?
-
Ik ga ff kijken, bedankt Tim! ;-).
-
forum script
-
Nee was gewoon ff een slordigheidsfoutje! :p.
maar niemand die een oplossing heeft? -
oh wat ERG!
edit: mijn toetsenbord stond verkeerd waardoor het een + werd :p.
naja. nu ik dat gedaan heb krijg ik de zelfde error weer :p
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/eyjaomz90/domains/warrockprivate.nl/public_html/template/top.php:38) in /home/eyjaomz90/domains/warrockprivate.nl/public_html/template/top.php on line 52
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/eyjaomz90/domains/warrockprivate.nl/public_html/template/top.php:38) in /home/eyjaomz90/domains/warrockprivate.nl/public_html/template/top.php on line 53
-
<?php
session_start()en dan de rest van de code.
dan komt er dit:
Parse error: syntax error, unexpected T_INCLUDE in /home/eyjaomz90/domains/warrockprivate.nl/public_html/template/top.php on line 3
-
Het voorbeeldscript staat er?
ik gebruik setcookie
-
TS: je kan toch gewoon bewijzen van mollie transacties enzo sturen?
-
Ik gebruik geen session start
-
Aar, waarom zou er geen html voor je setcookie mogen staan? Dat is natuurlijk onzin.
Reza, ob_start() is inderdaad een slordige manier. Gewoon net scripten...
@TS
Google eens
http://www.phphulp.nl/php/tuto…/header-already-sent/738/
dit heb ik al doorgelezen maar word er niet veel wijzer van -
Ik snap er niets van.. heeft iemand een verbeterd script? ben net begonnen met php en word hier niet veel wijzer van. :$