Dit is dus niet via google analatics als ik het goed begrijp?
edit: heb het gevonden
bedankt
Dit is dus niet via google analatics als ik het goed begrijp?
edit: heb het gevonden
bedankt
En hoe kom ik bij de hulpprogramma's?
deze kan ik zo snel niet vinden.
Alvast bedankt.
MAar je kon toch ook je eigen zoekwoorden intypen? en kijken hoeveel hits daar op waren (schatting)
Hallo allemaal.
ik heb een nieuwe website gemaakt met een domein naam waar volgens mij veel potentie inzit.
Alleen nu wil ik graag (volgens mij via analatics) opzoeken hoeveel mensen op bepaalde woorden zoeken via google.
ik heb het volgens mij al een keer eerder gedaan alleen ik weet nu niet meer hoe ik dat destijds gedaan heb.
kan iemand mij verder helpen.
greetz,
L. Velthuis
Bedankt M. Remijn.
Hier moet ik een heel eind mee komen
Dus bovengenomd script kan ik gewoon opslaan en includen in elke pagina?
dan zou het moeten werken?
Zoals ik al gezegd heb. heb het probleem al opgelost. en de pc wou niet meer booten nadat ik de x64 installatie gerund had.
maarja.
nogmaals : closerequest
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar het script dat zegt : als je op een website komt waar bv. adsense op geactiveerd is.
dat er dan een popup komt dat je eerst je addblocker moet deactiveren voordat je op de website kan komen.
heb hem al verscheidene keren gezien en zou hem nu graag zelf hebben.
Mvg,
Ik bedoelde ook niet de hardware maar computer wilde gewoon niet meer opstarten.
heb inmiddels de hdd eruit gehaald en kon weer booten vanaf cd.
Problem Solved so Close Request.
Haj allemaal!
ik heb net op desktop windows 8 64 bit geinstalleerd. terwijl het een 32 bits computer is (jup, verkeerde cd'tje gepakt). Nu wil de computer niet meer opstarten en kan ik hem ook niet in de bios krijgen..
help please
Ik heb al mensen horen zeggen dat ik de pc opnieuw op moest starten zonder harde schijf enzo. maar ik ben hier geen fan van! Is er écht geen andere oplossing om softwarematig dit probleem op te lossen?
Okee bedankt voor de verdere informatie Luc
Om wat voor updates gaat het?
Duidelijk! En leest makkelijk weg
Hostkey @M. Martens
Hallo allemaal
wegens geen gebruik meer van mijn windows vps bied ik deze te koop aan.
Product/Service: VPSCustom - VPS-Custom
Virtual CPU: Two
RAM: 1 GB
HDD: 5 GB
Windows Dev: None
Unix Dev: LAMP (Apache/PHP/MySQL)
CMS Unix: None
CMS Windows: None
IP: 1 IP
DDOS protection: No
DC Location: Russia
Traffic: 10 Mbps Unmetered
Commentary to order:
De server loopt nog 25 dagen en is toegangbaar via windows remote desktop :).
Ik heb hem al helemaal geinstalleerd en hij is meteen klaar voor gebruik. (standaard dingen zodat je server gewoon werkt )
Soort verkoop: Bieden
Bieden vanaf: 10,00 euro
Opbieden met : 50 ct.
Betaling: Overschrijving, paypal.
Greetz,
Ik heb van alles geprobeerd. veel op google opgezocht maar kon niets vinden.
heb uiteindelijk al mijn nvidia drivers opnieuw geinstalleerd en dit heeft het probleem verholpen.
/closerequest
M.Beers. dan heb jij volgens mij niet goed opgelet op school aangeien een infrastructuur iets veel groters is dan alleen een oplaadstation...
Hallo allemaal!
ik moest gisteren voor school mijn laptop van windows 8 naar windows 8 pro upgraden. (dus opnieuw installeren)
dit heb ik gedaan en alles werkt gewoon perfect. alleen ik kan niet meer gamen.
als ik een spel wil openen opent hij hem maar voor de helft (dit geldt ook met youtube filmpjes).
mijn schermresolutie is 1920x1080.
ik zit op een lenovo y500
screenshot:
http://i.imgur.com/GfeDxkH.jpg
Ik niet. dit omdat ik een banner moet vermelden. als ik een banner moet vermelden verwacht ik een gratis host.
dit is voor mij een reden om hem niet te kopen.
verder veel succes met verkopen!
Greetz,
Cakemasher bedankt voor het juiste antwoord!! ik kan nu weer lekker battlefield 3 spelen!
heb je een email waar ik paypal naartoe kan sturen als beloning?