Zou het meer als database gebruiken met gemaakte twitter api's etc.
Posts by L. Velthuis
-
-
mooie cijfers om trots op te zijn!
good work and keep it up !
-
Dat is geen logo. Dat is een gestolen afbeelding met tekst.
"omdat ik mijn photoshop kennis wil uitbreiden wil ik graag jullie een bod doen."
Dat gaat met zulk werk niet gebeuren, aangezien je steeds hetzelfde doet. Volg tutorials op het internet om je kennis uit te breiden.
hier sluit ik mij bij aan.
maak je afbeeldingen zélfgreetz
-
Hoeveel mensen hebben het domein bezocht als ik vragen mag?
Wat was de reden voor het domein aan te kopen?
Hoelang is hij al geregistreerd?heb verder geen statistieken bijgehouden
reden was dat ik geld overhad en wou een nieuw domein hebben, maar heb er nu eigenlijk geen idee voor.
ongeveer 2 weken . -
hallo,
wat denken jullie wat de waarde zou zijn van het domein: twitter-api.nl
niets mee gedaan verder. (geen seo enzo dus).
mvg,
-
heb dit probleem ook gehad. windows geupdate, skype opnieuw geinstalleerd. en dit heeft uiteindelijk de oplossing gegeven bij mij.
suces ermee!
-
Ik zou ook iets moois kunnen met seobeheer!
-
ook ik zou graag een pb ontvangen met meer informatie
-
ik zou ook graag een aantal voorbeelden zien, en ook een stuk voorbeeldcode
-
Ik heb geen nieuwe code gekregen. Ze beweren dat ik hem gewoon al gebruikt heb / weggegeven.
naja. niemand die er hier 1tje overheeft dus :p?
-
Gaat dit om enkel een design of ook het volledige systeem erachter?
-
Dan wacht ik hier op het topic hun reactie af :).
Bedankt alvast
-
Ook geen last van ondervonden. Het is momenteel dinsdag. Heeft u het op kunnen lossen?
-
Hallo allemaal,
heeft iemand nog kortingscodes ontvangen van versio?
als je inlogt op je klantenpaneel kan je (als het goed is, anders moet je ff chatten) een gratis domein
aanvragen. Om deze code te ontvangen moet je 3 recensies schrijven over versio. Ik heb er 1 ontvangen
maar deze werkt niet, en versio gunt mij geen nieuwe. Dus ik zou graag willen weten wie er 1 gekregen heeft
en wie er toch niets mee doet hem weg zou willen geven? Heb er ook wel een kleinigheidje voor over, ligt eraan
wat diegene vraagt. ik hoor graag van jullie :).mvg,
-
Iemand die mijn vraag nog zou kunnen beantwoorden?
-
Voeg mij alstublieft toe op skype.
naam staat in mijn profiel onder mijn avatar ;-).
greetz
-
Wat voor budget heeft u beschikbaar mogelijk interesse. Ik heb u toegevoegd op skype.
-
Hallo,
mogelijk interesse. Dien je hier een kvk voor te hebben?
-
waarom trek je je footer niet meer naar boven, heb je die ruimte al opgevuld. Weet niet hoe het er uit komt te zien hoor. Is maar een suggestie.
-
Jammer van Ferhat. Blijf je nog wel actief op het forum of stop je er helemaal mee?
verder nog iets over de meeting: Is dat voor élk lid toeganbaar? Wat kan ik me er een beetje bij voorstellen? Want er wordt gezegd dat jij een presentatie gaat geven. Wordt er een pand afgehuurd of iets dergelijks? Gaan we door tot in de late uurtjes :p?