Dus als ik mij laat ddossen door een bekend iemand aan bijvoorbeeld de andere kant van het land kan ik hier geld voor vragen?
Posts by L. Velthuis
-
-
Zal me niets verbazen. Ik wist ook een manier om gigantisch te frauderen op hostdeal. Heb het niet gedaan maar het was echt té makkelijk om te doen.
-
Ik vraag me tevens ook af of de politie hier iets mee gaat doen.
-
Of schrijf het over via iDeal naar PayPal dan is het binnen 1 minuut rond. Dit kan via money2.nl. Gebruik het zelf ook altijd, heel erg handig!
Ik bedoel het precies andersom.en ik kan mijn rekening op een of andere manier niet koppelen.
-
Meeste antwoorden zijn gegeven. Maar ik denk dat je je computer ook nog even moet scannen met MalwareBytes Anti Malware en misschien darkcomet rat remover.
Zo te lezen ben je het slachtoffer van een RAT geworden. -
dagelijksleren.nl 1 euro.
-
Betalen via"?
-
Heb het met J. Rijdes afgerond.
Zoek enkel nog iemand die 22,96 voor 21 euro kan ruilen..
-
Of je verkoopt hem voor €150 euro:) en koopt wat anders??
Dit had ik ook gedaan inderdaad. -
Wat zijn je ervaringen?
voeg me maar even toe op skype via mijn profiel.
Heb wel interesse opzich.
-
Hallo,
u kunt mij toevoegen op skype via mijn profiel.
-
Hallo,
ik zoek iemand die met mij wil ruilen.
Ik heb 11 euro paypal op mijn rekening staan, maar wil dit graag op mijn bank hebben.
zou iemand 10 euro naar mij over kunnen maken (via bankoverschrijving). En dat ik dan 11 euro naar zijn paypal rekening overmaak?
-
Internet explorer wat is dat?
Just kiddin'.
gebruik sinds chrome bestaat al chrome. . . blijf ik ook bij want heb niets te klagen :D.
-
C++ is dus veel 'platter'? weet niet hoe ik het anders moet omschrijven. Maar veel leger enzo
-
-
drugswars.nl 1 euro.
-
visual studio is een zeer mooie omgeving waar je van alles in kan maken.
-
Hallo,
voeg me maar even toe via skype.
heb je een richtlijn qua budget?
-
Graag meer informatie.
U kunt me toevoegen op skype via mijn profiel.
-
We zijn een dag verder maar hij is nog steeds gratis te downloaden!
zie bovenstaande link van tim.