Posts by L. Velthuis

Heb laatst gebeld, stond ruim een half uur in de wacht wat me 3 euro kostte.

En toen ik eindelijk geholpen werd, werd ik geholpen door mensen die amper nederlands konden spreken.

Ik ben om half 6 klaar met school en loop dan naar het station Hengelo om daar een balie te zoeken ^^.

Ik zie zelf geen andere mensen die er last van hebben. Het licht dus aan mijn kaart zelf.

Het probleem is, dat ik wel een nieuwe kaart kan bestellen. Maar ik kan niet naar school komen zonder de bus :(.

Als je hem goed mount lijkt het me niet dat hij zo 1,2,3 los gaat en anders heb je nog altijd de floaters, en de floaty backs werken ook prima :)

wij gebruiken hem wel eens voor windsurfen of snorkelen etc.

Klopt,
    maar sommige klanten hebben niet van die floaters, en als ze dan vallen dan zijn ze hem zo kwijt :).

Ga er eens mee langs bij de ns vragen of iemand hem eens wil scannen met hun scanner die kunnen soms ook vaststellen wat het probleem kan zijn.

Wel uitleggen wat je problemen zijn die je ondervindt met je kaart

Hallo,

kan dit op station hengelo?

Ik zou niet weten waar ik dan moet zijn.

Helemaal met je eens Victor,

Ik kan mijn OV chipkaart niet missen omdat ik elke dag ruim 30 kilometer moet reizen. Dus ik wist niet of jullie toevallig een manier wisten
    om het signaal op één of andere manier te versterken? Is nog mogelijk om mijn ov chipkaart in mijn telefoon te zetten dmv nfc?

Nee nog niet,

kwam vandaag bijna de bus niet meer in en wilde morgen de dienst verwittigen,

Had gehoopt dat jullie hier tips hadden over hoe dit kan / hoe ik het op kan lossen.

Hallo allemaal,

misschien niet een helemaal ict gerelateerd vraagje, maar ik post hem toch aangezien ik denk dat ik het hier wel kwijt kan.

ik heb nu een tijdje (maand of 3 / 4) een persoonlijke ov kaart. Hier staat een studentenreisproduct op (gratis reizen op werkdagen dus).
    Maar mijn kaart doet een beetje raar. Als ik hem (ik ga altijd met de bus) voor het scanapparaat in de bus hou, gebeurt er soms niks. Dan probeer
    ik het achterin de bus (waar je normaal uit checkt), en dan doet de kaart het weer wel. Op sommige dagen is er ook niks aan de hand en kan ik
    gewoon normaal in en uit checken.

Het is dus op willekeurige momenten dat mijn ov kaart het niet doet. Ik krijg geen foutmelding ofzo maar er gebeurt gewoon niks.

Iemand die bekend is met dit probleem? Heb al wat op google gezocht maar kon daar ook vrij weinig vinden...

Mvg,

Lars

Stel dat je deze class gaat gebruiken in een ASP.net applicatie en je komt in de catch terecht. Dan geeft je programma een messagebox aan de server die nooit beantwoord gaat worden. Met als gevolg dat je programma blijft hangen. Dat is niet de bedoeling.

Hmm,

Is ook weer waar. Thanks wist ik niet :).

zal hij dan in plaats van een messagebox een console.writeline moeten uitvoeren?

Als je daar zoveel geld voor over hebt en je echt graag een GoPro wilt hebben kan je dat doen. Een goede telefoon kan hier ook geschikt voor zijn. Ook omdat telefoons van tegenwoordig waterdicht worden gemaakt.

TIP: Voor als je bij het water gaat filmen zorgt dan dat je GoPro goed blijft drijven. Een vriend van mij zijn GoPro is gezonken tijdens het wakeboarden.

Haha. Ik werk bij een waterskibaan en bij ons liggen er ook al een stuk of 50 in het water :p.

Zelf heeft een collega van mij ook de HERO 3 White. Is ie wel tevreden mee maar hangt er natuurlijk af van wat je er mee wilt gaan doen.

Ik heb zelf de Sony Xperia Z1 waterdichte telefoon en gebruik deze ook wel eens om mee te wakeboarden ;-).