Is het inmiddels al met iemand gelukt? Anders kan ik het ook wel verzorgen.
Posts by L. Velthuis
-
-
Geen :).
heb op 1 site wordpress staan maar vind 't niet fijn :).
-
@L.Velthuis
Zo bedoelde ik het niet hoor.
Was meer om te illustreren dat de NS wel OV is, maar dat de OV niet NS is.
De NS kan je hier verder wel mee helpen. (Zij hebben immers iemand zitten en de apparatuur om te controleren of je kaart het nog doet) Als het goed is krijg je een formulier van de NS-balie, die je vervolgens op moet sturen naar het bedrijf van de OV-Chipkaart zelf. Enkel zo krijg je terug wat er op je kaart stond. De andere optie is een nieuwe kaart kopen.
Haha oké, verkeerd opgevat.
Heb inmiddels een mail gestuurd en alles uitgelegd. Maar kreeg gewoon een standaard e-mail terug. Weer een topservice (not).
-
Sigma - Nobody To Love
Die is ook heel vet :).
-
Goed geregeld koentje!
-
Dikt wekt bij mij in ieder geval wel de indruk dat er nog iets onder aan de pagina staat :). Goed bezig.
-
Bedankt M. Martens!
Ga dit even proberen :).
-
NS heeft hier verder niks mee te maken.
Het gaat om de OV-kaart en niet specifiek om de diensten van de NS (Nederlandse Spoorwegen).
Ik weet wat NS betekent :p.
Maar waarom staat er dan op de site van de ov kaart dat ik voor al mijn vragen / klachten etc. over mijn ov kaart bij een ns servicebalie terecht kan?
-
Hai,
Ik kan opzich wel het een en ander voor je maken.
Maar ik moet even kijken hoe het met deadlines gaat. Zit momenteel met feest bij ons in de buurt (zomerfeest dit weekend). En daarna moet ik nog redelijk wat voor school doen.
U kunt me toevoegen op skype via mijn profiel.
-
L.Velthuis, vele websites tegenwoordig hebben een landingspage.
Dus waarom zouden ze het dan niet verwachten bij PlaySlim?Ik vind het er persoonlijk niet bij passen imo.
-
Vind het die moeite allemaal niet waard... 7 euro.
Vind het alleen een beetje jammer van de ns.
-
https://soundcloud.com/cornest/sets/playlistmay2014 - Dit is mijn playlistje voor de maand mei, je moet wel een beetje van dat soort muziek houden.
Corné
Ben zelf house dj dusjah.. lekker bezig hoor haha!
-
Volgens mij bestaat hij nog niet dus bijt ik het spits maar af.
Post hier al jouw nummers die jij vet vindt!
Ik vind deze laatste tijd erg chill :
-
Vind het er nu minder mooi uit zien. Denk niet dat mensen die nu op je webpagina komen verwachten dat er nog iets onder aan de pagina zit.
-
Is misschien wel waar. Maar dan nog vind ik niet dat een klant mag betalen voor producten die gewoon slecht zijn. Heb er al vet veel over gelezen op internet.
-
Ik vind het er wel lekker uit zien :).
-
Maar NS heeft hier vrij weinig mee te maken denk ik? NS handelt het vervoer af en het inchecken bij haar diensten. Problemen met de OV-chipkaart ansich lopen via TLS, net zoals een scheur, breuk of vermissing van de kaart. Alleen als je niet kunt inchecken en je krijgt toch een boete, of als je bent vergeten uit te checken, of als NS teveel geld eraf schrijft kun je met NS contact opnemen voor een vergoeding.
Daar komt bij dat je bij het DUO geen nieuwe kaart meer kunt halen maar dat je gewoon een eigen persoonlijke OV-chipkaart moet kopen, en daar laat je door DUO een studenten reisproduct op zetten. Die persoonlijke OV-chipkaart kun je bij vervoerders bestellen, of bij TLS zelf (http://www.ov-chipkaart.nl).
Kortom NS staat volledig in haar recht (je hebt toch geen problemen met de trein of met hun incheckpalen?!) dus zou ik hen niks kwalijk nemen, behalve de vreemde woordkeuze dan.
Wat je wel kunt doen is met een normale OV-chipkaart (wel persoonlijk!!) met de bus gaan, gewoon betalen en dan het transactieoverzicht naar DUO sturen, en de kosten ervan declareren. Dat willen ze geloof ik wel doen, maar kost wel tijd en een beetje moeite.
Heb al vaker kosten proberen te declareren bij de bus. Enige wat ik kreeg is een gratis buskaartje. Nou wauw, daarmee waren mijn reiskosten gedeclareerd. Talenten daar.
Maar heb zelf een nieuwe ov aan gevraagd en betaald want zal wel op school moeten komen.
-
Heeft dees de veiling nu gewonnen dan?
Stukje voorbeeldcode van het inloggen bijvoorbeeld?
-
Ik snap niet precies wat je bedoelt, zou je het misschien iets duidelijker kunnen formuleren?
-
In Hengelo was er inderdaad geen service balie. In Enschede wel en daar ben ik net van terug. Daar konden ze de kaart ook makkelijk lezen en vanmiddag kon ik dat ook bij de treinpalen. Vraag me nu dus ook af of die treinpalen een sterker signaal of iets dergelijks afgeven.
NS reageerde als volgt: Haal maar een nieuwe kaart bij duo voor 7 euro.
Vervolgens vroeg ik : Was ik sws al van plan, maar ik zal de komende 5 werkdagen (zo lang duurt het voordat de ov kaart bij mij op de mat ligt) wel naar school moeten met de bus. En toen zeiden ze doodleuk: Dan zul je maar met de auto of met de fiets moeten gaan.
Dus Top service weer NS! Achterlijk gedrag daar.