Posts by L. Velthuis

    @L.Velthuis


    Zo bedoelde ik het niet hoor. :P Was meer om te illustreren dat de NS wel OV is, maar dat de OV niet NS is.


    De NS kan je hier verder wel mee helpen. (Zij hebben immers iemand zitten en de apparatuur om te controleren of je kaart het nog doet) Als het goed is krijg je een formulier van de NS-balie, die je vervolgens op moet sturen naar het bedrijf van de OV-Chipkaart zelf. Enkel zo krijg je terug wat er op je kaart stond. De andere optie is een nieuwe kaart kopen. ;)

    Haha oké, verkeerd opgevat.


    Heb inmiddels een mail gestuurd en alles uitgelegd. Maar kreeg gewoon een standaard e-mail terug. Weer een topservice (not).

    NS heeft hier verder niks mee te maken. ;) Het gaat om de OV-kaart en niet specifiek om de diensten van de NS (Nederlandse Spoorwegen).

    Ik weet wat NS betekent :p.


    Maar waarom staat er dan op de site van de ov kaart dat ik voor al mijn vragen / klachten etc. over mijn ov kaart bij een ns servicebalie terecht kan? :)

    Hai,


    Ik kan opzich wel het een en ander voor je maken.


    Maar ik moet even kijken hoe het met deadlines gaat. Zit momenteel met feest bij ons in de buurt (zomerfeest dit weekend). En daarna moet ik nog redelijk wat voor school doen.


    U kunt me toevoegen op skype via mijn profiel.

    Is misschien wel waar. Maar dan nog vind ik niet dat een klant mag betalen voor producten die gewoon slecht zijn. Heb er al vet veel over gelezen op internet.

    Heb al vaker kosten proberen te declareren bij de bus. Enige wat ik kreeg is een gratis buskaartje. Nou wauw, daarmee waren mijn reiskosten gedeclareerd. Talenten daar.


    Maar heb zelf een nieuwe ov aan gevraagd en betaald want zal wel op school moeten komen.

    In Hengelo was er inderdaad geen service balie. In Enschede wel en daar ben ik net van terug. Daar konden ze de kaart ook makkelijk lezen en vanmiddag kon ik dat ook bij de treinpalen. Vraag me nu dus ook af of die treinpalen een sterker signaal of iets dergelijks afgeven.


    NS reageerde als volgt: Haal maar een nieuwe kaart bij duo voor 7 euro.


    Vervolgens vroeg ik : Was ik sws al van plan, maar ik zal de komende 5 werkdagen (zo lang duurt het voordat de ov kaart bij mij op de mat ligt) wel naar school moeten met de bus. En toen zeiden ze doodleuk: Dan zul je maar met de auto of met de fiets moeten gaan.


    Dus Top service weer NS! Achterlijk gedrag daar.