Posts by EternalFlamez

Voor mij was het wel makkelijk. Gewoon de database class aanpassen zodat het de data op dezelfde manier teruggaf, en ik was klaar met het overzetten binnen een uur. Gelukkig maar want anders zou ik op +- 30 pagina's de database connecties moeten aanpassen.

Ik neem aan dat je dan een event handler aan $(".DlTubescript") heb gehangen?
    Als je niet .delegate hebt gebruikt, en de " $("#videoInfo").html(html.format(video["id"])); " pas neerzet nadat je de event hebt aangemaakt, dan bestaat die link met die class nog niet wanneer aan alle links de event wordt gehangen, en wordt het dus overgeslagen.

Als dit niet zo is, zou ik graag wat meer code zien, met name het gedeelte van het javascriptbestand "die de link gebruikt".

Nadat je registreert, komen er wel waardes in de database te staan met je gebruikersnaam etc wat je hebt ingevuld?
    Zo ja, ligt het probleem bij het inloggen.
    Zo nee, dan ligt het bij het registreren. (Hoewel het inloggen dan ook nog kapot kan zijn maar dat merk je dan niet.

Dat moet dan zoiets zijn zoals:

SQL
    ALTER TABLE tabel_naam
    ADD god TYPE

Waar "TYPE" het type van het veld is. Vanuit de informatie die je geeft kan ik dat zo niet zeggen. Probeer het anders eens in phpmyadmin of iets dergelijks.
    Dan kan je die colom toevoegen door wat velden in te vullen, dan geeft het de mysql code die precies nodig is, en dan gebruik je die.

Hoi!

Het komt door de opties die je bij de fopen functie zet.
    "w+" Zorgt ervoor dat het bestand leeggemaakt wordt. Dit is natuurlijk niet erg als je zeker weet dat je er wat in gaat zetten (bijvoorbeeld bij het gastenboek).

Ik stel voor dat je "a+" gebruikt bij regel 16 van Verwerking.php. Dit zorgt ervoor dat de text die jij wilt achteraan erbij wordt geschreven, en de huidige inhoud niet wordt verwijderd.
    Misschien moet je hierdoor wel een *enter* toevoegen aan het einde van iedere regel, bijvoorbeeld met \r\n of PHP_EOL, maar dat weet ik niet zeker.

Edit:

Oh, en een handige link voor die functies:
    http://php.net/manual/en/function.fopen.php

Onder het stukje *mode*

Ik weet wel van cloudflare dat als de aanval te zwaar word ze je website toch platleggen (omdat het anders misschien hun andere klanten kan beïnvloeden).

Was toen een keer op een ander forum, werd ge-DDOSD vanuit servers voor CoD, Quake, en wat andere games. Hoe dat werkte was dat de aanvaller gewoon een request spoofen, waardoor al die servers hun hele map packs gaan uploaden naar het slachtoffer.
    Nadat de website een uurtje erg langzaam was, werd je tijdens de DDOS iedere keer als je de website probeerde te bezoeken geconfronteerd met een pagina van cloudflare waarop stond dat de website down was gehaald en dat ik het later nog een keer mocht proberen.

Citaat

Heel erg bedankt dit had ik zelf ook geprobeerd maar het probleem is dat jij dan bijvoorbeeld "hier je variabele tekst of een variabele" Dit ook de hele tijd blijft meegeven

Dat is inderdaad wat dit doet. Het voegt altijd die text waarde erachteraan. Zoals jij de vraag stelt lijkt dit gewoon het antwoord dat je zoekt. Misschien moet je wat meer informatie geven?

Trouwens, om variabelen als text aan elkaar toe te voegen, zet je ze achter elkaar met een punt, zoals dus al voorgedaan werd. Hier kun je er meer informatie over vinden: http://php.net/manual/en/language.operators.string.php (wel in het Engels).