Posts by Suuznn

    Thanks :)


    Victor : Ik heb geprobeerd inlezen maar dat lukte niet kreeg een melding. dat het niet geïmporteerd kon worden.


    Tredgy heel lief ! Alleen ik fotografeer en dan is het lastig als ik niet weet hoe ik het moet doen , omdat er telkens wel nieuwe foto's bij komen haha !


    Want als ik bijv. overige doe en ik koppel eraan dat lukt wel , alleen het is handiger dat het gewoon in mijn pagina is en niet dat je op alleen een pagina komt en dat je weer terug moet klikken om op mijn site te komen ..


    Alvast thanks weer !!

    Hey willem .
    Mijn excuses voor verkeerde titel !
    Ik heb een fotoalbum gemaakt met adobe bridge, die ik op mijn fotografie website wil hebben.


    Dit zijn de bestanden van mijn fotoalbum

    Alleen zou ik niet weten , hoe ik die fotoalbum in mijn html pagina moet krijgen.
    En welke ik moet hebben ? ik denk overige.html ?

    Sorry, hier ben ik weer .
    Maar mijn website is zo goed als af , alleen dit lukt me niet.
    Ik zal het iets duidelijker uitleggen.


    Ik heb een website , een fotoalbum gemaakt in adobe bridge .
    Nu heb ik dit mapje van mijn fotoalbum



    Ik heb de index veranderd in overige.


    Maar welke moet ik via (gedeeld) knippen in mijn pagina ?
    Ik wil dan niet dat je bijv. op overige klikt en dan kom je er op, ik wil het graag rechtstreeks in mijn pagina ..


    Heb al geprobeerd via bridge naar dreamweaver, en van dreamweaver naar bridge.
    dat lukte niet.


    En ik vind het makkelijker de code in mijn site te importeren .


    Help:)


    Groetjes

    Thanks voor je reactie!
    Ik heb een mapje met :
    Content
    resources
    all-source
    html.out
    html ( xml bestand )
    En dan hoe de fotoalbum heet '' overige '' ( html bestand)


    Wat kan ik dan nu het beste doen ? Wat jij zei lukte niet :(


    Hoe kan ik nu het beste importeren naar mijn dreamweaver pagina ?


    Ik hoop dat je het weet !!! Alvast thnx !! :D

    Hoi,
    Ik heb een fotoalbum gemaakt met adobe bridge,
    Alleen vraag ik me af of het ook mogelijk is dat je die fotoalbum rechtstreeks in je pagina kan zetten ?
    Ik heb nu zegmaar tekst ''de fotostudio '' en dan verwezen naar de index(fotoalbumpagina) maar nu moet ik eerst op de fotostudio klikken en dan ben ik in mijn fotoalbum.
    Maar zal toch vast wel mogelijk moeten zijn dat ik niet eerst op fotostudio moet klikken om in mijn fotoalbum te komen ?


    Alvast bedankt!


    Groetjes suzan

    Hoi!
    Ik ben bezig met mijn eigen website.
    Mijn achtergrond is zegmaar barok en donker, nu heb ik witte kleur als tekst.
    Mijn vraag is, ik heb een kader gemaakt, waar ik graag die tekst in wil hebben.
    Alleen die kader heb ik opgeslagen als png, maar zo wil er geen tekst in omdat het een plaatje is ,
    hoe krijg ik die tekst in die kader ? :D
    moet ik hem anders verwijzen dan png? of?
    Groetjes en alvast bedankt

    Hai!
    Ik heb een flash bestand, die je gewoon mag 'bewerken'
    Alleen ik heb geen adobe flash.
    Zijn er ook andere programma'tjes waar je dat mee kan doen?
    Hoeft niet uitgebreid :)


    Hopelijk reactie..



    GreetS

    hoi.


    Ik heb een vraag over dreamweaver, de hele tijd was het ontwerp gewoon goed gecentreerd maar nu ineens is mijn ontwerp een stuk naar rechts, maar als ik live doe is het wel goed.



    Wat zal dat kunnen zijn?


    Thanks almost!!!



    :D

    hallo,


    Heb al een tijdje gedoe met mijn pc.
    met java, adobe flash player , en update's
    Tijdje terug was de video kaart kapot, nu had een vriend een andere videkoaart er in gedaan , die hij nog had.
    naar wat googelen en rondkijken etc, kwam ik bij dit ( zie bijlage)


    Hij stond op : c:/windows/atiogl.xml


    Maar weet iemand van jullie op welke ik hem moet zetten?
    Want als ik zegmaar op c:/windows/atiogl.xml heb staan , staat er overal geen info etc bij.


    maar druk ik verder omlaag bij de /64 zit er bij aantal wel info.


    Wat ik ook zag was dat die videokaart volgens mij 32 bit is, maar mijn pc zegmaar 64.


    Ik ben een beetje onduidelijk omdat ik totaal niet verstand heb van video kaarten


    Ik hoooop dat jullie me kunnen helpen!!!


    Groetjes

    Heey Mensen!
    Mijn laatste vraag!! Mijn website is klaar yeey! :D
    alleen heb ik veel gewerkt met afbeeldingen, maar als ik op de website komt, word het ook geladen als een afbeeldingen niet zegmaar mooi in 1 .
    Moet ik die afbeeldingen toewijzen naar iets of?
    De buttons zijn ook plaatjes.


    Alvast thanks!!


    Ik wil jullie zowiso bedanken voor de snelle reacties top!!


    Groetjes Suzan. & Alvast een heel fijn weekend!

    Thanks voor de snelle reacties!!
    Gelukkig had ik hem pas getest op mijn eigen website.
    Heb via filezilla de pagina's die online stond gekopieerd naar de pagina''s zegmaar en jeej hij doet het weer gelukkig! Pff!
    Heel erg bedankt top!!!

    Hoi!!
    Ik ben een tijdje bezig met een website, ik zat op de punt dat ie bijna klaar was.
    Nu net zei die van style is veranderd wilt u het opslaan.( en ben dom geweest om op ja te drukken)
    En nu is gewoon zowat niks meer hoe als ik het had.
    Ik ben bang dat ik het niet meer ongedaan kan maken ofwel?



    Ik hoop dat ik op 1 of andere manier terug kan halen, want ik baal als een stekker.



    Groetjes 8)

    Hoi hoi!


    Nu ben ik bezig met mijn eigen website,
    En nu wil ik dat mensen op mijn website komen, kunnen kiezen bijv. dat ze naar de fotografie pagina kunnen en die andere met design..
    De achtergrond heb ik en daar in heb ik 2 fotolijstjes .
    Ik wou de plaatje van fotografie in 1 lijstje, en design in 1 lijstje.
    Alleen ik krijg de afbeelding niet mooi in het lijstje , ik ben eignelijk heel nieuw met dit, want voor die tijd had ik een programmatje waar je gewoon kan schuiven en dan was het op de plek, nu heb ik gegoogeld maar kwam niet echt op iets waarvan ik het nu snap, want ik vond meer gekat op elkaar dan dat het daadwerkelijk over de probleem ging.


    mijn vraag is , hoe krijg ik het goed? Ik las ook van alles over tabellen maar dat werkt meer tegen ofzo dan mee..??


    Wat ik belangrijk vind is dat het op de goede plek blijft , en wat het mooiste en makkelijkste is ? ( Ik wil zeker leren en het hoeft niet makkelijk , maar soms is het zo ingewikkeld in woorden beschreven en ik kan meer met kort&krachtig)


    ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!



    ohja en dan heb ik nog 1 vraagje, Ik neem aan dat die pagina index moet worden he?


    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, en niet dat gelijk gekat word, want dat vind ik zo jammer onder de design'ers .. iedereen moet ergens beginnen toch? :D

    Heeey!
    Ik kwam maar niet op deze site de afgelopen dagen, 2e account aangemaakt maar kwam er niet op. heel raar..
    maar nu zit ik er dus op haha , heel erg bedankt voor jullie oplossing, en ik denk dat ik daar zeker wat mee kan, niet meer bezig geweest ivm deze dagen haha
    Groetjes!! :D

    Hoi!!
    Ik heb op een website een css template gedownload, en alles gaat opzich goed totdat ik mijn foto's heb veranderd , Ik doe het in dreamweaver, en als ik op Live zegmaar druk staat het er goed.Maar doe ik voorbeeld in internet explore dan zie ik niet de foto's goed zegmaar ene blokje met de naam van de foto... En omdat ik nog niet zo handig ben als de meesten van jullie kom ik er niet uit !:)
    Ik heb al wel gegoogeld, maar kwam niet echt op de goede iets zegmaar...
    Ik heb de image's van de 'standard' veranderd in photoshop onder de zelfde naam opgeslagen,
    Ik moet wat veranderen denk ik maar ik weet niet wat..


    Jullie zullen wel denken wat een sukkel is ze :D , maar ik hoop graag dat jullie me kunnen helpen!! :thumbup:


    De 1ste is live & De 2e is In internetexplore