Waar komt het nummer 1427309701 vandaan? Mollie genereert een ID dat begint met tr_xxx in testmodus en volgens mij iets van live_xxx in live modus.
Posts by ThomasBlom
-
-
-
Via een for loopje en een array misschien?
-
Bij JavaScripts beginnen ze bij maanden bij de 0 met tellen. Maand 1 is dus februari. Dat klopt, want 1 februari valt op een zondag.
-
Mollie heeft tegenwoordig een zeer eenvoudige API. Je hoeft de diensten niet meer zelf te implementeren.
-
Het zou misschien wel kunnen, maar het zal nooit op een echt gesprek gaan lijken.
Iemand een paar weken terug CSI gekeken? Hier was ook zoiets gemaakt.
-
Stuur A.Bijlsma een bericht, die kan jou zeker verder helpen!
-
Wat is hier het nut van als je het ook gewoon zelf kan?
-
Reageren is niet meer nodig, A.Bijlsma heeft mij super geholpen! Het eindresultaat zal vanmiddag op mijn website te zien zijn!
-
Oke. ik zou eens even kijken voor je.
Ik ben benieuwd!
-
Enige richtlijnen hiervoor?
Qua vorming ben ik nogal inspiratieloos, ik laat me wat dat betreft dus graag verrassen. De enige eis die ik heb, is dat ik de twee oranje kleuren graag terug wil zien.
-
Hallo allemaal,
ik ben op zoek naar een logo voor mijn bedrijf. Mijn bedrijf maakt dynamische websites, maar als het op logo's maken aankomt, kom ik er niet meer uit.
Op dit moment heb ik het volgende logo:
Deze heb ik van internet en is dus niet uniek, ook lijkt ie op die van winamp.
Nu is mijn vraag of iemand hier misschien ervaring heeft met het maken van logo's en er dus een voor mij kan maken. De twee kleuren van de bliksemschicht wil ik erin houden, daar heb ik mijn website op afgestemd.
Mocht iemand een logo ontwerpen die mij direct aanspreekt, heb ik daar maximaal €50 voor over, ik krijg dan alle rechten zodat het een uniek logo blijft.Groeten,
Thomas -
Ik gebruik hier altijd image resizer for windows voor.
http://imageresizer.codeplex.com/ -
Is de testbetaling van Google naar jouw rekening gelukt?
-
PHP
include("config.php"); if(isset($_POST['login'])) { $dbres = mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE `login`='{$_POST['login']}' AND `pass`=MD5('{$_POST['pass']}')");$num = mysql_num_rows($dbres); if($num > 0) {$naam = $_POST['login'];$_POST['login'] = $naam;$pass = $_POST['pass'];$_POST['pass'] = $pass; setcookie("login",'',time()-24*60*60,"/",""); setcookie("validate",'',time()-24*60*60,"/",""); $_SESSION['IP'] = $_SERVER['REMOTE_ADDR']; $dbres = mysql_query("SELECT *,UNIX_TIMESTAMP(`signup`) AS `signup` FROM `users` WHERE `login`='{$_SESSION['login']}'"); $_SESSION['data'] = mysql_fetch_object($dbres);if($data->vakantie > 0){ header("Location: $sitelink/index.php?vakantie");exit; } header("Location: $sitelink/v3/inlogger.php?x={$_POST['login']}&pass={$_POST['pass']}"); }else{ header("Location: $sitelink/index.php?error"); } } else if($_GET['x'] == "logout") { mysql_query("UPDATE `[users]` SET `online`='0000-00-00 00:00:00' WHERE `login`='{$data->login}'"); mysql_query("DELETE FROM `[online]` WHERE `login`='{$_COOKIE['login']}' AND `validate`='{$_COOKIE['validate']}' AND `IP`='{$_SERVER['REMOTE_ADDR']}'"); setcookie("login",'',time()-24*60*60,"/",""); setcookie("validate",'',time()-24*60*60,"/",""); session_destroy(); header("Location: $sitelink/index.php"); }/* ------------------------- */ ?>
Doe dat bij inlog en het werkt weer.
Helaas... Het werkt niet, heb het bij login.php en inlogger.php voor de zekerheid... -
Als je de zoekfunctie gebruikt, dan weet ik zeker dat je de oplossing zult vinden.
Welke zoekterm(en) moet ik dan gebruiken?
-
Hallo,
allereerst bedankt voor degene die het script van het maffiaspel Banditi online heeft gezet. Ik heb alleen een probleem dat nogal noodzakelijk is... Het registreren, sql tabel aanmaken en inloggen gaat nog prima, maar wanneer ik ingelogd ben en ik klik een ding aan, dan ben ik al gelijk als het ware uitgelogd
. Weet iemand hier hoe dat komt en hoe ik het kan oplossen?
Groeten,
Thomas Blom