Ik heb er geen verstand van, maar ik wil alleen even vermelden dat je API key zichtbaar is. Misschien niet zo slim..
Posts by ThomasBlom
-
-
Uhm, dit bericht is van 2011.. Bestaat hoogst waarschijnlijk niet meer.
-
Er zijn er zat gratis te downloaden
-
Wat je dan ook zou kunnen doen is het volgende:
In de variabele $pm zit dan een rij uit de tabel pm.PHP$deelnemers = explode(",", $pm["deelnemers"]); if (in_array($loggedInUser->user_id, $deelnemers) { //toegang } else { //geen toegang }
Daarnaast had ik het volgende nog geprobeerd, maar hier krijg ik alleen resultaat als userid vooraan in deelnemers staat -
Waar komt die $loggedinuser vandaan? Niet uit een tabel met gebruikers?
-
-
Lees mijn reactie en bekijk de link eens. Gebruik de IN operator ipv LIKE.
-
Kijk hier eens naar: W3Schools
-
beloning.
Ik ken weinig of geen mensen die dit voor niets doen. -
Je footer is het probleem, als je die niet betrekt bij het container divje werkt het.
-
This account has been suspended.Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.
Heeft dit gevolgen voor de koper?
-
Ik heb zojuist een tutorial online gezet!
Mollie API -
In de src map zit één map die Mollie heet. Deze heb je nodig, hier moet je niks aanpassen.
Vervolgens kun je de volgende code gebruiken voor het maken van een betaling:
PHP
Toon Meerrequire_once 'Mollie/API/Autoloader.php'; $mollie = new Mollie_API_Client; $mollie->setApiKey('test_dHar4XY7LxsDOtmnkVtjNVWXLSlXsM'); try { $payment = $mollie->payments->create( array( 'amount' => 10.00, 'description' => 'My first API payment', 'redirectUrl' => 'https://webshop.example.org/order/12345/', 'metadata' => array( 'order_id' => '12345' ) ) ); /* * Send the customer off to complete the payment. */ header("Location: " . $payment->getPaymentUrl()); exit; } catch (Mollie_API_Exception $e) { echo "API call failed: " . htmlspecialchars($e->getMessage()) . " on field " + htmlspecialchars($e->getField()); }
Bron: Mollie
Ik hoop dat het hiermee al wat duidelijker wordt.
-
Waar loop je precies vast?
Via Mollie beheer kun je de gewenste betaalmogelijkheden selecteren, het is niet nodig om per mogelijkheid de website erop aan te passen.Als Mollie met je eigen API key online staat, is het eigenlijk al zo goed als af. Welke taal gebruik je?
*Edit: dom, je post het in PHP/SQL
-
Alhoewel ik denk dat niemand hierin geïnteresseerd is, zet ik toch een quote van de voorwaarden van MaffiaStarter hier neer:
- Het is niet toegestaan een account op maffiastarter.nl te delen, te verkopen of over te dragen aan derden zonder toestemming te vragen aan maffiastarter.
-
Heb je de source zelf al onderzocht? Dan zou je al kunnen vinden waar je de namen bijvoorbeeld kunt wijzigen. Het toevoegen daarentegen kan wel eens lastig worden, ik weet niet hoe de mafiabase source eruit zien.
-
Ik heb hem ingevuld.
-
Ja, dat klopt. Graag gedaan, succes ermee verder!
-
Graag gedaan!
Ik weet niet of dat kan, dat heb ik nooit geprobeerd. Misschien als je het betalingsformulier in een frame zet, zodat het Mollie scherm ook in het frame laadt. Geen idee of dat werkt.
-
PHP
Toon Meer$payment = $mollie->payments->create( array( 'amount' => 10.00, 'description' => 'My first API payment', 'redirectUrl' => 'https://webshop.example.org/order/12345/', 'metadata' => array( 'order_id' => '12345' ) ) ); echo $payment->id;
Nadat je zo een betaling hebt gemaakt, kun je vervolgens het ID opvragen via $payment->id.
Ik heb het even moeten opzoeken in een van mijn oude bestanden, maar alsnog gevonden