Ik heb er geen verstand van, maar ik wil alleen even vermelden dat je API key zichtbaar is. Misschien niet zo slim..
Posts by ThomasBlom
-
-
Uhm, dit bericht is van 2011.. Bestaat hoogst waarschijnlijk niet meer.
-
Er zijn er zat gratis te downloaden
-
Wat je dan ook zou kunnen doen is het volgende:
In de variabele $pm zit dan een rij uit de tabel pm.PHP$deelnemers = explode(",", $pm["deelnemers"]); if (in_array($loggedInUser->user_id, $deelnemers) { //toegang } else { //geen toegang }
Daarnaast had ik het volgende nog geprobeerd, maar hier krijg ik alleen resultaat als userid vooraan in deelnemers staat -
Waar komt die $loggedinuser vandaan? Niet uit een tabel met gebruikers?
-
-
Lees mijn reactie en bekijk de link eens. Gebruik de IN operator ipv LIKE.
-
Kijk hier eens naar: W3Schools
-
beloning.
Ik ken weinig of geen mensen die dit voor niets doen. -
Je footer is het probleem, als je die niet betrekt bij het container divje werkt het.
-
This account has been suspended.Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.
Heeft dit gevolgen voor de koper?
-
Ik heb zojuist een tutorial online gezet!
Mollie API -
In de src map zit één map die Mollie heet. Deze heb je nodig, hier moet je niks aanpassen.
Vervolgens kun je de volgende code gebruiken voor het maken van een betaling:
PHP
Toon Meerrequire_once 'Mollie/API/Autoloader.php'; $mollie = new Mollie_API_Client; $mollie->setApiKey('test_dHar4XY7LxsDOtmnkVtjNVWXLSlXsM'); try { $payment = $mollie->payments->create( array( 'amount' => 10.00, 'description' => 'My first API payment', 'redirectUrl' => 'https://webshop.example.org/order/12345/', 'metadata' => array( 'order_id' => '12345' ) ) ); /* * Send the customer off to complete the payment. */ header("Location: " . $payment->getPaymentUrl()); exit; } catch (Mollie_API_Exception $e) { echo "API call failed: " . htmlspecialchars($e->getMessage()) . " on field " + htmlspecialchars($e->getField()); }
Bron: Mollie