Posts by ThomasBlom

Wat je dan ook zou kunnen doen is het volgende:
    In de variabele $pm zit dan een rij uit de tabel pm.

PHP
    $deelnemers = explode(",", $pm["deelnemers"]);
    if (in_array($loggedInUser->user_id, $deelnemers) {
        //toegang
    } else {
        //geen toegang
    }

Daarnaast had ik het volgende nog geprobeerd, maar hier krijg ik alleen resultaat als userid vooraan in deelnemers staat :S

SQL
    SELECT * FROM pm
    WHERE *$loggedInUser->user_id* IN (deelnemers)

Dat zal inderdaad niet werken.

Ik denk dat het volgende wellicht wel werkt:

SQL
    SELECT * FROM users
    WHERE userid IN (SELECT deelnemers FROM pm WHERE pmID = ??)

Op deze manier haal je alle users op die toegang hebben tot een specifiek pm (personal message denk ik)

In de src map zit één map die Mollie heet. Deze heb je nodig, hier moet je niks aanpassen.

Vervolgens kun je de volgende code gebruiken voor het maken van een betaling:

Bron: Mollie

Ik hoop dat het hiermee al wat duidelijker wordt.

Waar loop je precies vast?
    Via Mollie beheer kun je de gewenste betaalmogelijkheden selecteren, het is niet nodig om per mogelijkheid de website erop aan te passen.

Als Mollie met je eigen API key online staat, is het eigenlijk al zo goed als af. Welke taal gebruik je?

*Edit: dom, je post het in PHP/SQL :P

Graag gedaan!

Ik weet niet of dat kan, dat heb ik nooit geprobeerd. Misschien als je het betalingsformulier in een frame zet, zodat het Mollie scherm ook in het frame laadt. Geen idee of dat werkt.

Nadat je zo een betaling hebt gemaakt, kun je vervolgens het ID opvragen via $payment->id.
    Ik heb het even moeten opzoeken in een van mijn oude bestanden, maar alsnog gevonden :)