Gratis hosting en cronjob ondersteuning gaat denk ik niet lukken.
Waarom niet een lokale server? Een lichtgewicht server zoals usbwebserver.
Posts by ThomasBlom
-
-
Hoe zorg k dat er werkt
' vervangen met ` bij de kolommen
-
Je zou in een cronjob elke dag een check uit kunnen voeren.
-
-
Weet je zeker dat de persoon die het voor jou gemaakt heeft, het ook echt gemaakt heeft? Is het voor jouw bedrijf dat je op je profiel hebt staan? Als ik op Google zoek naar dat logo vind ik een hoop websites met precies hetzelfde logo.
-
Ik zie vaak in je berichten dat je de bron niet vermeldt.. Dit verhaal kan nu bij wijze van spreken uit je duim gezogen zijn
-
Ik vond het persoonlijk altijd fijn om de 5 laatste topics te zien en de dikgedrukte dan de ongelezen topics. Met deze opzet zal ik denk ik vaker een topic missen
-
Waar is het gedeelte met recente topics gebleven op home? Nu staat er recente activiteiten, maar dat andere vond ik persoonlijk prettiger.
-
Nee, bij ons mag je geen wikipedia bronnen gebruiken voor een onderzoek. Dus inderdaad andere bronnen zoeken.
-
Hoi @FangorN,
Bedankt voor je antwoord.
Het klopt dat dit niet specifieke vragen zijn voor het onderzoek, maar big data is een heel groot concept. Om te beginnen vraagt ieder van ons in de groep voor zichzelf af wat wij verstaan onder data en wanneer is iets big? Is 1 TeraByte big, is 1 PetaByte big, of heeft het niet eens iets met hoeveelheid te maken?Wikipedia wordt bij ons op school niet geaccepteerd als gezaghebbende bron, alhoewel er wel eens informatie staat waar je iets aan hebt. Wij moeten dus vaak verder zoeken naar authentieke of gezaghebbende bronnen.
-
Hoi @Jesse,
Nee dat niet. Het gaat hier om de techniek van de service, hoe gaat het in zijn werk met de data die door de cloud wordt opgeslagen, verwerkt en geanalyseerd.
-
Hallo,
Voor een school project doe ik samen in een groep van vijf personen onderzoek naar Big Data. Dit is een in eerste instantie een heel vaag begrip, je moet hier je grenzen stellen. Vandaar dat wij ons gaan richten op Big Data in de cloud. Hoe gaat dit in z'n werk in de cloud?
Om ons te oriënteren zijn wij begonnen met het uitzoeken van de volgende vragen:
- Wat is big?
- Wat is data?
- Wat is data in de context van het onderzoek?
- Wat is big data?
Mijn vraag aan jullie is niet om deze vragen één voor één voor mij te beantwoorden, maar of jullie ervaring hebben met Big Data? Hebben jullie hier nuttige bronnen over? Kortom, wat weten jullie hier al van?
-
Hallo,
Ik was mijn administratie aan het doen en toen kwam ik erachter dat ik nog een aantal domeinnamen bezit waar ik niks mee doe. Twee daarvan biedt ik hier te koop aan.
Prijs: €15 per domein, wil je ze allebei? Dan kun je ze voor €25 kopen.
Beide zitten bij Neostrada.De domeinnamen:
- maffiaminds*com (geldig tot 14-07-2017)
- swatcrime*nl (geldig tot 10-01-2017)Interne push is mogelijk.
Betaling kan via bankoverschrijving.
Interesse? Stuur een PB.
Prijzen of eventuele biedingen zijn exclusief 21% btw. Na verkoop ontvangt u een factuur.
-
Ik had het zelf daarnet ook geprobeerd, met de functie str_replace om de komma's eruit te halen.
Het probleem is dan dat str_replace ook gelijk de komma's van de array mee pakt, ik moet een manier hebben om ze allemaal los te krijgen. Ik weet van te voren niet uit hoeveel 'chunks' een array bestaat btw.Als ik str_replace gebruik: string(10) "5.50.15.50" Terwijl het dit moet zijn: string(10) "5.50,15.50"
Hoezo gebruik je de waardes als een string als het een array is? Stuur de array door naar je PHP bestand en verwerk daar de array en niet een string.Waarom moeilijk doen met array naar string en weer andersom?
-
Hoe ziet je PHP eruit? Ik denk dat dit verkeerd is ingesteld, $_POST van een AngularJS request kun je namelijk niet uitlezen.
Dit kan helpen: a-simple-search-with-angularjs-and-php -
Even snelle reactie, haal je wachtwoord weg...
-
Zo, na lang zoeken heb ik het gevonden!
Standaard staat er 1 lijn, omdat je dit minimum nodig hebt....
Code<form method="POST"> <div id="dynamicInput"> <p><input class="text medium" type="text" value="" name="item1_name"/><input class="text prijs" type="text" value="0,000" name="item1_price"/><input class="text aantal" type="text" value="" name="item1_qty"/></p> </div> <input type="button" class="button yellow" value="extra lijn" onClick="addInput('dynamicInput');"> </form> <input type="submit" class="button" value="Toevoegen" /></form>
De javascript code is:
Code
Toon Meer<script type="text/javascript"> var counter = 1; var limit = 20; function addInput(divName){ if (counter == limit) { alert("maximaal aantal lijnen bereikt. (" + counter + ") lijnen"); } else { var newdiv = document.createElement('div'); newdiv.innerHTML = "<p><input class='text medium' type='text' value='' name='item"+ (counter + 1) +"_name'/><input class='text prijs' type='text' value='0,000' name='item"+ (counter + 1) +"_price'/><input class='text aantal' type='text' value='' name='item"+ (counter + 1) +"_qty'/></p>"; document.getElementById(divName).appendChild(newdiv); counter++; } } </script>
zoals je in de in de code kunt aflezen, zie je dat ik er maximaal 20 kan invoeren.
die code kan je uiteraard nog aanpassen als je het zo niet wilt. ik doe maximaal 20 lijnen omdat mijn factuur dan vol staat. (omzetten naar pdf). veel succes met de code!
Dit is niet efficiënt. Zoals @FangorN al vermeldde, ondersteunen forms array structuur.
Dit maakt het uitlezen van de data vele malen eenvoudiger. -
Bied ze dan aan bij die andere mensen...
-
Ik raad neostrada aan, ben ik zeer tevreden over.
-
Dus jij wil er ook geld mee verdienen? Net als zij.
Sorry hoor, maar volgens mij doe jij dit alleen om hen in de weg te zitten.