Posts by Jeroen.G

Beste medeleden :)

Een kort vraagje, ik probeer json data in te laden van mn backend en dit in een html tabel te printen.
    Helaas werkt mn script je niet, hij laat niks zien helaas, zou iemand tips kunnen geven of een duwtje in de rug?

Het javascript:

Hierbij een test bestandje met de Json data zoals mn backend deze genereerd (ja meer data, maar die heeft mn backend weer nodig)

En ik roep het als volgt aan in mn html:

Head

HTML: head
    <script src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1/jquery.min.js"></script> 
      <script scr="quest.js"> </script>

Body

Al vast super bedankt :)

Ik zelf maak op dit moment toch echt veel gebruik van teams en heb een goede webcam gekocht, gewoon een full hd dingetje op bol.com.

Het voordeel van teams is dat ik daarin mn presentatie rechtstreeks kan doen!
    Team bied ook nog voordelen van opnemen extra vergader ruimtes om tijdens een meeting in kleine groepjes te kunnen werken ect ect.

Het eenigste wat je nodig hebt is een goede camera (met microfoon) of een camera met losse microfoon, er vanuit gaande dat je geluid hebt. Zo niet, mijn speakertjes komen voor 15 euro van de Action :p

Succes

Ik persoonlijk ben overgestapt van versio naar vimexx dus daar zou je eens kunnen kijken.
    hier de website: https://www.vimexx.nl/

Tot nu toe bevalt het me goed, heb alleen nog geen contact hoeven hebben met hun helpdesk ofzo dus die ervaring kan ik helaas niet met je delen.

Wat ik ook daar mis zijn de VPS opties

He allemaal,

Ik ben thuis bezig met een projectje en werk voor de eerste keer met een docker.
    Nou staat er dat ik de docker-composer.yml moet schrijven.

Heb alleen geen idee hoe, kom er op dit moment ook met de doc's van de composer niet uit.
    Iemand tips?

Server draait op ubuntu server.

Al vast bedankt :)

Zoals de meeste van jullie hebben we in Nederland een nieuwe lockdown gekregen.

Horeca, contactberoepen ect. ect. moeten weer dicht.
    Zo veel mogelijk thuis werken is weer de Norm!

Nu vroeg ik me af, in deze bizarre tijd, zeker tijdens de feestdagen! Wat gaan jullie zoal doen.
    Nou denk ik dat de meeste toch vanuit huis prima kunnen werken hier!

Ik zelf heb een cursus Phyton klaar liggen, gekregen bij mn sinterklaas cadeautje (raspberry pi 4B 4GB)
    Deze zal ik zelf gaan doen in de komende weken, naast het isoleren van mn boven verdieping van mijn huisje :P

Daarnaast heb ik mijn 3d printer ook nog vol op lopen voor beschermings-/hulp middelen voor makers4all!
    Dagelijks toch bijna 60 producten die de deur uit vliegen.

Hebben jullie nog plannen, uitdagingen of toch nog leuke ideetjes die jullie gaan doen/uitwerken?

Ik zal zelf niet mee doen maar ik heb even een leaderbord aangemaakt.

De leaderbord code is:

Code
    1218875-36f72338

Moet zeggen het ziet er wel echt leuk uit! Ook een leuk idee!

Snap ik zeker, dan zou ik in iedergeval er voor zorgen dat het hier niet verkocht kan worden en vermelden om welke scripts het gaan.
    Dan heb je het hier dicht en dan kunnen onze leden er niet in trappen en deze netjes bij u kopen :)

Post hier de screenshots van de code, het uiterlijk ect ect. Dan weet igg hier iedereen om welke code het gaat.

Wat je ook kunt doen, en persoon X of Y weet ik veel welke, het hardste kunt hebben is hem te releasen onder een opensource...

Vervelend voor jou uiteraard, maar die persoon zal dan niet meer in staat zijn om het te verkopen.

Beste, u verkoopt die spellen zoals ik het goed begrijp?

Kun je dan meer info aan leveren, neem bijvoorbeeld "Happy Glass" dat is al uitgegeven door "Lion Studios" in de playstore en bij hun al bijna 1 miljoen keer gedownload.
    Dus kun je mij aantonen dat je alle eigendommen hebt, van al die spellen!
    En hoe je deze hebt verkregen!
    Dit mag je ook doen doormiddel van een PM.

mondiger? Als er xxx budget is, verwacht ik heen gratis stuff. Moet iets zijn dat niet iedereen heeft.

Zoals?
    Er zijn niet echt bepaald nog unieke opties, banditi is ook niks meer tegenwoordig als een standaard maffia game....

Daarbij als je echt iets unieks wil denk ik dat je zelf aan de slag zult moeten, in ieder geval met dingen bedenken! En het misschien voor je laten maken.