Posts by Jeroen.G
-
-
Toplist ranking website bases staan er genoeg op het web, echter met cms heb ik nog niet gezien. Ik denk dat je dit zelf moet maken.
In dat geval is het misschien zelfs beter om dit helemaal vanaf 0 te doen, in een leuk framework zoals laravel bijvoorbeeld.
-
is een template geen afbeeldingen
waarschijnlijk staan de divs/frames of tabellen inderdaad nog in de game maar de css zul je zelf moeten schrijven.
er staat ook nadrukkelijk dat je zelf de template moet schrijven.
-
Voor de vertificatie van de aankopen, topic starter heeft mij aangetoond deze netjes gekocht te hebben met bijbehorende rechten.
Er zijn geen problemen met de licenties, topic starter verkoopt de volgende dingen die op een open source staan:Verschillende mods die zijn aangekocht.
Opmaat gemaakte template. -
Betreft gangster legends V2 die is gratis te downloaden.
Echter de plugins / layout zal je zelf aangekocht hebben en weet niet of dat doorverkocht mag worden?Kan de verkoper hier antwoord op geven, of deze zijn aangekocht, zo ja met bewijzen en bewijs van licenties?
Graag vandaag, anders zal ik dit topic sluiten en de gratis versie toevoegen aan downloads! -
Heb je een demo account?
Dan kunnen mensen kijken zonder meteen een account te maken -
-
Beste heb je het volgende in je config staan?
Zo ja zie je als het goed is ook de foutmelding, post die hier met het bijbehorende stukje code, de oude/orginele github kan niemand je zomaar mee helpen als je het aan het updaten bent naar php8.
En betreft het het weergeven van de linkjes of de complete interface?
-
probleem opgelost dus
fijn dat je je oplossing ook met ons deelt!
-
Nee, whatsapp geeft je geen toegang tot die data. Misschien zou je het uit hun API kunnen krijgen, als je door hun procedure heen komt.
-
Beste,
Ten eerste denk ik dat je niet op het juiste forum ben voor relatie problemen, alhoewel dit vervelden kan zijn.
Voor je vraag, ik denk niet dat het mogelijk is tenzij je zelf een malware/spyware op een van hun telefoons zet. Dit is mag volgens mij volgens de wet niet! Ik zou hier persoonlijk ook niet aan beginnen.
De berichten op wachtapp zijn allemaal versleutelt dus hier zal je never nooit niet tussen komen.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
-
Het verhandelen van email lijsten is bij onze regels en wet geloof ik niet helemaal verboden, daarbij lijsten met namen er is wel! dit schendt de privacy wetten.
De tip die ik je zou willen mee geven is het zelf starten van een nieuwsbrief systeem/bestand waarbij je zelf deze gegeven verzameld! Vermeld er wel duidelijk bij waarvoor je ze verzameld! Anders ben je weer in strijd met!
Als iemand meer aanvullen heeft, graag, ben ook geen expert op dit gebied!
@Syntax, je hebt gelijk op deze manier mag het niet, maar onderbouw je reactie in het vervolg. Ik heb je reactie nu weg gehaald om het topic schoon te houden!
@CorleoneGame, Pas even je topic aan, om wat duidelijker aan te geven wat je zoekt of wat je wilt bereiken. Zoals het nu staat is het niet bepaald legaal om dit te verhandelen, pas je het niet aan? dan zal ik het topic gaan sluiten!
-
Het probleem is inmiddels opgelost, we draaien nu een week zonder problemen
Daarom zal ik dit topic ook sluiten
-
Inmiddels heeft koen zelf een anit bot vraag geschreven!
De recaptcha kwamen ze helaas zo door heen.
Voor nu zie ik dat het lijkt te werken! Voor iedereen @K.Rens is hier wel degelijk mee bezig.De oplossing is en hopelijk was niet zo voor de handliggent als we hoopten.
-
Ik denk niet dat we actie hoeven te verwachten nu @Aaron is vertrokken.
Ik wil jullie vertellen dat wij als team er wel degelijk mee bezig zijn. We houden jullie op de hoogte!
-
Beste Laurens,
Tnx voor de tip!
We zijn op de hoogte van dit probleem. @K.Rens zal dit moeten oplossen helaas. -
Bij een office 365 pakket beschik je toch over een exchange server van ms zelf? Teminste ik beheer office 365 voor 2 verveningen, en daar kan ik alles in stellen op de exchange server.
-
In deze situatie komt het omdat je http gebruikt i.p.v. https en cross site origin requests vind geen enkele browser cool, ik verwacht daarom ook dat je nog cors aanpassingen moet doen op je apache/nginx waar het json bestand gehost wordt.
ga ik eens naar kijken, een eigen server is nog allemaal beetje nieuw voor mij :p maar leer er veel van. Ik ga hier naar kijken! Ik laat weten of het gelukt is!
-
Misschien helpt dit je op weg, ik heb het in vanilla Javascript herschreven. Scheelt je straks ook library conflicten met jQuery
https://codepen.io/darkshifty/pen/NWRQeobga ik proberen, nou wil ik de vanilla.js downloaden maar welke functies ik ook selecteer het is en blijft een leeg bestand?
Edit: Als ik op je code pen de link verander die de data op moet halen naar die van mij (klikje voor data) dan laad hij ook wederom niks...
Deze data wordt op mn backend gegenereerd, en ook gebruikt op mn backend. Een deel van die data wil ik dus via json op mn frontend gooien. Dat frontend staat overigs elders. -
Slordig omgebouwd tot codepen en die lijkt wel een table te genereren: https://codepen.io/MDevBE/pen/yLadwWa
Ben je zeker dat deze lijn code wel werkt? $.getJSON("test.json", function (data) {
Heb ik in die testpen wel vervangen met een var data = alle data in een array. (onveranderd zoals je file)Eens verder zitten knoeien in die pen, het vervangen [ { werkt niet!
Zou toch eens je data dumpen in een log na het inlezen en kijken of daar iets misliep!hmm oke dus het zit hem in het ophalen, ga ik even uitzoeken
Edit: Zie hier mn log bij het laden van een file:
CodeUncaught TypeError: Cannot use 'in' operator to search for 'length' in http://pogonrode.nl/test.json at p (jquery.slim.min.js:2) at Function.each (jquery.slim.min.js:2) at HTMLDocument.<anonymous> (quests.php:27) at j (jquery.min.js:2) at Object.fireWith [as resolveWith] (jquery.min.js:2) at Function.ready (jquery.min.js:2) at HTMLDocument.J (jquery.min.js:2)