Posts by Jeroen.G

Ik ga kijken wat ik kan doen om eventueel downloads te herstellen, als je iets nodig hebt, stuur mij een PM, aangezien we alle files nog hebben.
    Dan ga kijken of ik je die z.s.m. kan sturen.

Verder ga ik deze discussie nu sluiten...
    Te veel onnodige reacties, waarschuwingen zijn goed, maar de gebruiker is uiteindelijk verantwoordelijk!
    Hiervoor hoeven we geen brillen aan te smeren aan iemand ;)

Heb je wat meer informatie, welke webshop gebruikt je bijvoorbeeld?
    Verder snap ik je vraag stelling niet helemaal met je pakket groten?

Hallo kunnen jullie aub de download linken van de maffia game scripts updaten

ik zal graag Al Pacino 2.5 source hebben

Vele downloads zijn inderdaad verouderd en vaak ook niet meer veilig om te hosten, zo ver ik weet is de Al Pacino 2.5 source een black vendetta code, die alleen een blauwe layout bevat.

Verder zit er een knop in om niet werkende downloads te melden.
    Als je dit doet kunnen we snel kijken of we dingen kunnen herstellen.

Beste ICTscripters,

Zoals jullie hebben gemerkt en gezien hebben we de laatste dagen weer last van Spam accounts.
    Deze komen toch door de captcha van het aan melden heen.

Zodra ik dit zie zal ik dit zo snel mogelijk proberen op te lossen.
    Als jullie iedeën hebben om dit tegen te gaan, be my guest :).

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Heb je vragen na aanleiding van deze post, stuur mij even een privé berichtje :)

Ik moet je dit antwoord schuldig blijven, heb er zelf nooit mee te maken, noch de kennis, ik verwijs je toch echt even door naar het Tweakers artikel.

Een beveiligingsonderzoeker heeft een lek gevonden waarmee een lokale gebruiker roottoegang zou kunnen krijgen.
    Er is inmiddels een update beschikbaar.

Alle versies vanaf 5.8 zouden dit probleem bevatten, na de patch voor kernels 5.16.11, 5.15.25 en 5.10.102 zou deze lek niet meer aanwezig moeten zijn.

Zorg dus dat je up to date blijft om te voorkomen dat hackers mallware op je servers installeren.

Bron: Tweakers.net

lokale testserver?
    anders kom ik toch uit bij een Storage server, maar daar heb je NAS al voor neem ik aan.

Misschien een VM server, geen idee, heb hier het zelfde probleem, zit het HDDs van 300GB tot aan 2TB.

Kun je wat meer uitleg geven, want zoals ik het nu begrijp wil je een game maken die alles opslaat in blockchains?

Klinkt vrij bijzonder/nieuw in mijn oren, en misschien voor wel meer.
    Daarbij vraag je een developer in één regel, zo ga je nooit iemand vinden.

Beschrijf alles eens wat duidelijker, geef meer info (bijv. wat voor game, platform, rpg, ect.,ect.)

Heren ik heb het topic opgeschoond en gesloten.
    De TS kan een nieuw topic starten zodra men een nieuwe server heeft.

Alle niet relevante berichten over regels van een hostar of dingen die niks met het topic te maken hebben zal ik verwijderen.
    Laat alle deelnemers aan dit topic ook meteen even gewaarschuwd zijn, we zijn allemaal mensen, en hebben allemaal andere kennis, houdt het gezellig en vriendelijk, en help elkaar waar kan.

Ik heb hem draaien op mijn server met de install van nextcloud.
    En de documentatie die er bij zit klopt / werkt niet en of ik doe iets fout
    Google heeft niets met de nieuwe nextcloud
    Nextcloud draait op de server van Linux
    Het programma nextcloud draait wel alleen ik krijg onllyoffice niet werkend ik moet een lijk / pab maken waar de documentatie staat die link werkt niet

Dus je hebt een probleem met onlyoffice?
    En nogmaals welke linux distributie, ubuntu/debian, centralos? daar zitten namelijk wel verschillen in?
    Heb je alles goed gelezen?
    Wat voor foutmelding krijg je terug? via je commandline of in je error log?
    Welke versie gebruik je (laatste versie is geen antwoord)

Je bent heel beperkt in wat je zegt zoals @AarClay al aangeeft!

En na het googlen van Error onlycloud on nextcloud kwam ik al snel op het nextcloud forum terecht: https://help.nextcloud.com/c/a…unity-document-server/170

Namens heel het team van ICTscripters,

De beste Wensen voor 2022! Maak er een leuk mooi en succesvol jaar van!

Ik zelf ben niet zo van de goede voornemens of grote plannen maken, maar misschien jullie wel en wil je ze wel delen!

het probleem is als je een stichting bent en of een bedrijf is het niet meer gratis.server heeft de stichting al en die is ergen dom van de stichting dus ja.
    verder zie ik niets wat betrekking heeft op de vraag jammer.

Hier wil ik toch even op inhaken, voor Non-Profit organisaties bieden zowel Microsoft als google hun producten kosteloos aan. Zelfs kun je bij Microsoft tot $2500 dollar per jaar aan Azure servers krijgen.

Aangezien een stichting vaak Non-Profit is, zie ik hier geen probleem in.
    Voor meer info kun je dit inwinnen bij Techsoup, zij regelen dit in Nederland. Voor Belgie moet ik je het antwoordt schuldig blijven.

Wij hebben zo bij onze stichting fijn office 365 (mail, dataopslag, cloud, agenda, teams, planner en nog veel meer).
    Het aanvragen kost wat werk en tijd maar is het zeker waard.

Voor de Azure servers is het iets moeilijker, deze moet je jaarlijks verlengen en opnieuw bewijzen dat je Non-profit bent.

De google clouds heb ik minder ervaring mee, ik weet wel dat een business omgeving vaak wat beter beveiligd is als de gratis cloud zoals google drive.

Wil je toch voor een eigen fileserver gaan, is het toevallig dat ik er pas eentje thuis heb opgezet (wel lokaal gebruik) kijk dan eens naar TrueNas / FreeNas

Beste mede scripters,

Het is weer een bewogen jaar geweest, hier op ICTscripters misschien niet zo druk, maar wereldwijd wel.
    We gaan de Feestdagen weer in, een van de gezelligste dagen van het jaar (vind ik zelf :)).
    Daarom willen wij jullie fijne feestdagen wensen namens heel het team.

Op de achtergrond zijn we druk bezig met plannen voor ICTscripters, dus heb je ideeën, stuur ze in een pm naar mij!

Voor nu wensen wij jullie fijne feestdagen ondanks alle beperkingen die weer opgelegd zijn (in Nederland athans).
    Stay Safe!

Namens het hele ICTscripters team, Fijne feestdagen en alvast een Happy en succesvol 2022.

gebruik maken van azure?

azure bied aan stichtingen gratis een office 365 omgeving, hierin ook sharepoint/onedrive.
    Wij maken er met de stichting en vereniging al jaren gebruik van. Het is volledig beveiligd, plus je kan er ook mail adressen ect ect beheren.

Verder als je dat niet wilt en zelf de beveiliging wilt regelen kijk eens naar Free NAS i.c.m. met een VPN server.