Posts by Jeroen.G

dus de een zo?

PHP
    $prestige = (($data->prestige)-1);

en de ander zo?

PHP
    echo "<tr><td><a href=user.php?x=$usr->login>$usr->login</a></td><td>$rang</td><td>$prestige</td><td>$statu</td><td>$on</td></tr>";

nou het zit zo,

hij moet kort om bij elk lid -1 doen van prestige maar dit doet hij niet want dat doet hij alleen bij die op 1 staat.

Ik snap alleen niet hoe dat komt

dat is dat hij een lijst maakt van 1 2 3 ect dit bedoel ik niet

prestiges kun je zien als levels, alleen je begint op 0
    en in de database op 1 ivm met een hoop formuletjes waardoor je anders nooit omhoog kunt gaan

Hallo allemaal,

Ik ben bezig met een ledenlijstje maar nu heb ik prestiges toegevoegd en deze staat standaard in de database op 1 ivm vele formules,
    Maar nu moet hij er dus 1 van afhalen zodat je prestige klopt,

Dit is mijn forumle

PHP
    $prestige = (($data->prestige)-1);

Wat gebeurd er nu,
    het ene account dat volgens database prestige 2 is (dus 2-1=1) geeft hij 1 weer dit is goed.
    Het account daar onder is volgens de database 1 en (1-1=0) moet dus 0 zijn in mijn lijst,

Ik geef het zo weer:

PHP
    print "<tr><td><a href=user.php?x=$usr->login>$usr->login</a></td><td>$rang</td><td>$prestige</td><td>$statu</td><td>$on</td></tr>";

Kan iemand mij helpen??

Hele script:

Hallo allemaal,

Ik ben bezig met het vendetta source maar nu was mijn vraag of er ergens al een buglist was of weten jullie die fouten, en zo ja zijn er ook al oplossingen bekent zouden jullie deze mij dan kunnen geven?

MVG

Crimecrime

ik zal het even bekijken :D

OS Vendetta staat niet bij downloads en de links die ik via google vind komen allemaal uit bij megaupload en deze site is offline

topic kan dicht ik heb de zwarte vendetta gevonden zal hem hier ook even uploaden

Is het ook mogenlijk via paypal?

Hier heb ik mijn voorbeelden een zonder achtergrond en een op de site geplakt ;)

Uiteraard zak ik de teksten crime-crime weghalen na aankoop

Het is geen top kwaliteit maar ik ben dan ook geen professional
    Je krijgt bij aankoop:
    PSD file op 300dpi
    PDF file
    PNG File
    Lettertype

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar het orginele zwarte vendetta scource

Heeft iemand deze nog en zoja kun je een linkje sturen of hier uploaden?

Dank u
    ik bedoel geen os vendett