Posts by Jeroen.G

Hallo allemaal,

ik heb het volgende script gekregen en wat aangepast

Maar nu werken de knoppen niet meer, en/of verwijzen ze niet door.
    Hoe kan ik dit oplossen?

Een speciale naam die er in moet??

dit is er vast 1tje
    Ik hoor graag via pm of je met mij verder wil voor de andere 2 anders doe ik dat niet aangezien ik anders mijn tijd ook verspil

Heb je betaald voor zo'n lelijk logo :huh:

En als je inspiratie wilt; begin opnieuw. Dit is zo'n basic webhosting layout waar je niet ver mee komt in de zakelijke wereld.

Hier ben ik het niet mee eens..

Maar gebruik van een slideshow met je producten en service door middel van foto's en een klein tekst balkje en daaronder plaats je je goedkoopste producten

zoals shared hosting van af bla met aantal database,mb enzo

ik hoop dat je er iets mee kunt

mag hij deze gebruiken als ze op planetrenders.net en meer van zulke sites staan? (gewoon een vraag)

ot:

ik bied 5.

Deze mogen worden gebruik mits ze niet worden verkocht voor echt geld staat in de voorwaarden geloof ik die je aangaat
    Corrigeer me als ik fout zit!

Op regel 51 mist een ";" aan het einde.

Verder is het script niet heel erg veilig,is het nogal onoverzichtelijk.
    Wellicht om er meer commentaar in te zetten.

Heb je tips om het te beveiligen dan?? dat onoverzichtelijk weet ik maar daar werk ik langzaam aan, mijn vorige dingen zijn nog erger.

En nu heb ik ineens de volgende errors te pakken

Code
    Notice: Undefined index: bedrijf1 in /home/jeroeti93/domains/criminalita.nl/public_html/webmaster/beurs.php on line 79

Notice: Undefined index: bedrijf2 in /home/jeroeti93/domains/criminalita.nl/public_html/webmaster/beurs.php on line 80

Notice: Undefined index: bedrijf3 in /home/jeroeti93/domains/criminalita.nl/public_html/webmaster/beurs.php on line 81

Hallo allemaal,
    Ik ben bezig met een simpel beursscript maar nu loop ik even vast misschien door mijn ervaring die niet zo super hoog ligt.

Ik krijg de volgende error:

Code
    Parse error: syntax error, unexpected T_VARIABLE in /home/jeroeti93/domains/criminalita.nl/public_html/webmaster/beurs.php on line 54

Je kan het script hier vinden: http://pastebin.com/fkdBbx1b

Zou iemand mij willen en kunnen helpen?

Al vast bedankt :)

ik heb de opdrachten aangepast uiteraard en alles een keer na gelopen of het klopt. een keer door mijn debugger gehaald in dreamweaver.

Dat heb ik momenteel geprobeerd maar zodra ik hem in de criminolz source probeer werkt deze wel.
    dus daar heb ik ook nog ingame.php en de includes daarvan na gelopen of ik niet iets miste maar dit doe ik niet.

hij geeft niks weer als ik de bestelling aanklik en dan op koop, er zou minimaal de foutmelding moeten komen dat het niet gelukt is, maar dat doet hij niet je krijgt in principe dus een blanke pagina..

Hallo allemaal ik heb een credits shop gemaakt voor het vendetta source (deels gehaald uit criminolz)

Maar nu voert het script niks uit, zou iemand er naar kunnen kijken.

Hier het script

Al vast bedank :D

Het is gelukt er zat een stukje in van rijbewijs dat ik ooit had gemaakt maar er weer uit is gegaan dat raakte in de war waardoor hij de querry steeds blijf uitvoeren.

Het is dus opgelost en er kan een slotje op :thumbup:

Je Ik denk dat je tegenwoordig die software en autoinstaller niet eens kan verwijderen.
    Of misschien via het bios menu kan disablen. ben niet zo zeker.
    Ik gebruik al even geen laptop meer.

Dit bedoelt hij niet..

Wat jij bedoelt kan geloof ik alleen worden vervangen en/of vernietigt worden leegmaken niet is net een cd vast voor het leven tenzij je een magneet er bij houd dan vernietigd hij de data maar is de schijf ook onbruikbaar!

hoe kan ik het beste dan z'n log maken?
    en er word btw niks misbruikt zover ik weet.
    er zijn wel klachten over dat de creditshop niet werkt deze is ofline gehaald zou dat een oorzaak kunnen zijn geweest??