Jha vanmorgen nog met de vraag hoeveel spelers er rond 20.00 uur online zijn
Posts by Jeroen.G
-
-
ik wil hem ook wel met verhuiscode
-
graag ontvang ik een pb met meer info
-
Hallo,
Graag ontvang ik wat meer informatie. Heb namelijk geen zin om standaard dingen te gaan testen.
Mvg,
Timzelfde graag
-
Ik ontvang graag meer info en voor welke besturingssystemen gelden deze?
-
inderdaad wat levert het op en kun je wat meer info geven met wat voor mensen je zoekt?
hackers, of echt spelers?
-
Hallo allemaal,
Ik vroeg me af of er al iemand ervaring had met het ombouwen van de layout van vendetta dus de frames weg??
Zoja zou je mij de ervaring willen met mij.
Ben je ergens tegen aangelopen want ik wil dit gaan doen maar ontvang graag tips of dingen waar ik op moet letten.
Dank u
-
als ik me eigen moet bewijzen haal ik meer leden dan jouw banditiweb
maar beter crimecrime koop je overal massebericht is simpel werkje
en meestal leverde het direct wel wat opDit kan maar dit wil ik niet, ik eigenlijk niet eens dat mijn site gespamt word over een andere concurrent om zo leden te werven, ik sta dit namelijk zelf ook niet toe en hun ook niet waarom zou ik dit dan doen.
Ik zou dit jammer vinden van mn geld ook nog.
Maar wat zijn nog andere goeden manieren
-
oke kijk ik heb een maffia spelletje dan en ik vroeg me af wat een promotor doet,
maar er zijn veel spellen dus hoe maakt de promoter het onderscheid tussen die van mij en een ander waarom zouden die mensen het blijven spelen?
-
maar 50 cent per actief lid op een goed leuk uitziend spel met iedereweek updates, maar zorgen deze leden ook voor inkomsten zodat ik er niet alleen geld aan verlies. En baditiweb hoe kom je aan die mensen dan dat vraag ik me juist allemaal af
-
Hallo allemaal ik ben hier nu een tijdje online maar ik zie vaak dat mensen een promotor zoeken
nou zoek ik deze ook een maar ik vroeg me af, wat kost zon persoon? en wat kun je van ze verwachten. Helpt het echt?
Ik zou graag meer willen weten
-
Hallo,
Ik weet wat het is!
Mvg,
TimWat dan hahah,
misschien ook een leuk idee om een todo list maken voor projecten die je dan kunt starten en mensen gewoon kunnen bekijken
-
tuurlijk zolang je maar goed met je seo werkt dan kom je hoog in google en zo krijg je snel veel bezoekers
-
tutorial sectie en blog voor je eigen website
-
oke dat snap ik maar daar werk ik ook aan maar het script werkt niet anders kwam ik ook niet hier..
-
hardware kan denk eerder in je bios die stuurt de fans aan...
-
Hallo allemaal,
Hierbij bied ik een criminals outgame aan!
Bieden vanaf €5,-
Buy now = €20,-Je ontvangt alleen de psd, het omzetten zul je dus zelf moeten doen of laten doen.
Hierbij het voorbeeld.
Het lettertype kun je vinden op http://dafont.com
Veiling sluit 24uur na laatste bod.
Betaling via paypal
-
Victor dit is de hele code zo heb ik hem gekregen van crime-crime.com daar werkt hij wel.
Dus ik vroeg me af waarom bij niet aangezien alleen de database dingen zijn aangepast en de links uiteraard
-
oke waarom geef je in eerste instantie verkeerde maat op en wat voor animatie moet het zijn?
-
Helaas maar dit had ik ook al geprobeerd het maakt geen verschil