Posts by Jeroen.G

lijkt me leuk maar wat :p

Misschien kan koen ook wel mee werken en zorgen dat je het echt alleen hier kunt downloaden of zo??

Soort source maken (basic)
    en dan uitbreidingen naar maffia bijvoorbeeld
    of socces manger en dat soort dingen :)

Lijkt me wel leuk en iedereen leert er van

het komt inderdaad op het zelfde neer maar dit vind ik ook bij linkpartners...

Want mijn pokemon is zeker in strijd met illegaal content verkopen.

Die andere pokemon site's oke maar de verkoop mag dacht ik niet!

Er zijn zo nog wel wat meer puntjes en ik krijg het idee dat er oude regels waren en maar wat is bij geschreven

(net nederland, regels waren krom maar nu weer rechtgebogen en klopt dus wel en niet :p)

Hallo allemaal,

Ik zoek het xtreme-war source v1 dat herschreven is en fout vrij is.

Ik hoop dat iemand dit heeft liggen voor mij ik heb hier namelijk 20 euro paypal voor over.

Ik hoor het graag!

Zijn er meerdere die het aan bieden wil dan wint de gene die goedkoopst is.

Voor de koop wil ik een demo hebben gezien.
    En de support voor als er bugs in zitten die er dus niet in zouden te horen te zitten.

Groetjes,

Jeroen

van klanten dus dat is lastig..

ben al stukje verder de locatie stond een verkeerde \ in dat moest / zijn.. raar dat hij het gisteren wel gewoon deed maar nu zegt hij dat hij het niet kan uploaden in ver band met de rechten. Deze staan voor die mappen op 777 dus alle rechten wat zou het probleem nu kunnen zijn

Hallo allemaal,

Sinds kort heb ik mijn website http://snelstappen.nl online.
    Nu is mijn site 5 dagen online maar nu kan ik geen afbeeldingen meer uploaden.
    Het betreft hier het worldpress systeem

Ik heb dit als voorbeeld!

Kan iemand helpen of heeft iemand een oplossing

Het ligt niet aan de afmetingen van de afbeelding, ook niet aan de grote want het is binnen de 8mb al mijn afbeeldingen zitten rond de 700kb.
    Het is rbg en niet CMYK.

Dus kan iemand helpen?

Hallo allemaal,

Ik zoek een gratis nieuwsbrief systeem dat ik op mijn tijdelijk ofline gehaalde website wil zetten.
    Het liefste met een kleine template er in. :)

Al vast bedankt

(ook admin menu en afmeld functie)

oke ik heb nu dit:

dit heb ik in de database staan:

Code
    CREATE TABLE IF NOT EXISTS `instellingen` (
      `websitenaam` varchar(200) NOT NULL DEFAULT 'Imaffia source',
      `sitelink` varchar(200) NOT NULL DEFAULT 'http://imaffia.nl',
      KEY `websitenaam` (`websitenaam`)
    ) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=latin1;

Toch geeft hij de echo weer

en doet niet wat het moet doen

en Victor dat heb ik nu gedaan

excusses voor dit foutje haha

volgende error:

Code
    Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'apache'@'localhost' (using password: NO) in /home/vajyxof103/domains/vajyxof103.onehundredandthree.axc.nl/public_html/include/gegevens.php on line 7

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /home/vajyxof103/domains/vajyxof103.onehundredandthree.axc.nl/public_html/include/gegevens.php on line 7

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/vajyxof103/domains/vajyxof103.onehundredandthree.axc.nl/public_html/include/gegevens.php on line 8
    Er zijn geen instellingen gevonden.
    Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/vajyxof103/domains/vajyxof103.onehundredandthree.axc.nl/public_html/include/gegevens.php:7) in /home/vajyxof103/domains/vajyxof103.onehundredandthree.axc.nl/public_html/include/config.php on line 34

dat is dit

Code
    //Vul direct na het aanmelden uw belsysteem in om geld te verdienen met bellende spelers. Daarnaast kunt u via de admin uw hele site beheren
    //Lees voor meer informatie de handleiding, de tips in uw administrator paneel of stel uw vragen op onze website: www.CrimeSource.nl
    ?>

daar ligt het niet aan dacht ik

helaas haha:p

krijg de volgende error:

Code
    Parse error: syntax error, unexpected $end in /home/vajyxof103/domains/vajyxof103.onehundredandthree.axc.nl/public_html/include/gegevens.php on line 26

Hallo allemaal,

Ik ben bezig voor een maat van mij met zijn maffia game,
    Hij wil zijn config straks uit de database halen en daar in kunnen bewerken.

Ik heb dit scriptje gemaakt,

Deze file word include in de config file.

Toch werkt deze niet.

Iemand een idee?