voor mollie zit een mooie api in het criminolz source
Posts by Jeroen.G
-
-
het maakt niet zo veel uit kwa kracht zeker niet mensen hebben het zelfde spel dus zelfde kans rang moet je inderdaad wat kroepjes doet ongeveer...
-
werken jullie ook met worldpress ik zoek iemand die mijn worldpress seo kan bijstellen zodat deze optimaal is.
-
dit kan worden bekeken heb je een demo account zodat we de ingame kunnen bekijken
-
ik bied 7 euro
-
€5,- geboden graag wel input velden bij maken
-
ziet er strak uit..
maar mag ik vragen (misschien wel stom)
maar wat is bootstrap
ik heb er nog nooit van gehoord -
ik vind het wel super dat de staff ook wil mee werken
-
thjeu ik denk het wil ik wil het ook wel doen maar bijvoorbeeld silcen wil ik dol graag bijvoorbeeld leren lijkt me leuk als je mee doet :p
uiteraard moet de rest dat ook vinden
-
Vind ik ook zon beetje, verder is die groene achtergrond kaal.
Klopt het is kaal ik had daar niet echt leuke ideeën voordaarom ook onderandere deze post hij moet strak zijn en toch aantrekkelijk voor kinderen!
Te druk wil ik ook niet
-
Sorry dat ik het zeg, maar het ziet eruit als een bij elkaar geplakt zooitje. Volgens mij komen alle losse afbeeldingen van Google Images (Wat overigens niet betekend dat je ze mag gebruiken, en al helemaal niet voor commercieel gebruik).
onder aan mijn post staat waar ze vandaan komen ik ben zelf leiding en lid mijn lid nummer is als volgt: 168201605 dus je kunt het op zoeken.
Daar bij is hier niks commercieel aan het is alleen maar om onze groep groter te maken want we zijn momenteel met 6 bevers en vroeger waren dit er ooit 20. -
Het dier dat rechtsonderin zit past niet heel goed in de achtergrond.
Verder een leuke en simpele poster. Lijkt mij goed voor die kinderen
bedoel je kwa kleur??
zoja welke kleur zou ik het dan moeten maken? -
Hallo allemaal,
Ik ben bezig om voor mijn jeugdspelstak de bevers (kinderen van 4 tot 6 jaar) een poster te maken om zo meer leden te trekken nu ben ik al aardig op weg.
Maar ik vroeg me af wat is jullie mening over deze poster?Graag je +punten en je - punten
Onthou hij is nog niet helemaal af en komt nog wat meer tekst bij.(de kleur van de bevers is rood vandaar ook het vele rood)
http://i50.tinypic.com/2hri9ld.jpg"De rechten van de cartoons zijn van scouting nederland deze mag je dan ook alleen gebruiken indien u toegang heeft tot scouting online leiding intranet!"
-
Iedereen heeft zo zijn kwaliteiten sommigen moet er nog achter komen maar iedereen heeft wel iets
Betreft code denk ik gewoon goede afspraken maken met wat wel en wat niet!
-
Amnesia ik heb het niet echt over een maffia game gehad en nee ben niet op zoek naar een source voor mn zelf heb er genoeg gemaakt of gekocht dus nee wil alleen mee denken XD
sommige noemen dit dan meteen triest en mijn gramatica is niet goed oke dat weet ik wat verwacht je nog meer van een dislect..
maar oke ik kap met dit project door een zure appel ik vind het jammer dat zn mensen dit doen. hier kan ik echt niet tegen
@TS stuur mij maar een pb heb zo nog wat meer leuke ideetjes voor dit systeem
-
tuurlijk wel dat word deze echt wel :p
-
Belachelijk. Dit forum zit vol kiddies die maffia sources het einde vinden...
Serieus? Koop een PS3 en ga echt gamen.
Pokemon game? Zijn we wayback in het jaar 2000 belandt?
Zucht.
Beetje jammer dat je zon plannen de grond in boord.
ik stel voor een basic systeem te maken om mee te beginnen.
Met een simpel systeem om bijvoorbeeld de layout aan te passen en dat soort dingen
Login systeem
berichten er in
chat, quikchat, forum
VIP systeem eventueel al mogenlijkDat soort dingen
-
dus als ik het volledige bericht van versio er neer zet mag het wel staat nergens dat het niet mag..
-
ik zei al een basic source
met pakketten tot mafia, streetrace, profielen site dat soort dingen
-
OSBanditi afwerken? :p
dit vind ik persoonlijk minder....waarom een project afwerken??
Ik vind gewoon vanaf 0 beginnen ofzo