ik zocht ook zo dit. Wat gaat dit ongeveer kosten??
en zit er dan ook support bij?
Posts by Jeroen.G
-
-
graag pm met meer info
-
-
-
Hallo allemaal,
Ik heb een template op mijn website staan, ik heb nu een vraag aangezien hij mijn content niet verlengt met de bericht grote.
Kan iemand mij helpen of weet iemand een oplossing
-
hoi haal ten eerste even je overbodige enters weg
en wat bedoel je precies want voor die waardes zou ik in mijn database gewoon int(250) maken om zo je waarde te laten zien.
-
ziet er leuk uit
ik zou kwa maps afstappen van die minecraft dingen aangezien mensen dit niet echt super vinden.
Verder zou ik het menu stil laten staan.Reload nog maken dan kun je eventueel al gaan spelen :p
ik zou nog granaten maken en de snipers heb ik ook nog niet gezien net als de knife.En dan laat ik de keuze aan jou betreft voertuigen
-
lijkt me wel want time-out kan dit ook doen en zo zijn er wel meer organisaties
-
dit is een resizer deze heb ik namelijk al hahaha
ik zoek juist iets dat je logo rechts er onder in zet zodat ik niet iedere foto hoef te openen en daar het logo in te zetten
-
kun je de beloning ook op sparen??
zo ja doe ik dit graag tot ik een wat groter bedrag heb -
Hallo ik zoek een programma dat mijn foto's verkleint (dit kan met resizer dus is niet van optimaal belang) en dat rechts onder in de hoek mijn logo plaatst en dat automatisch.
Ja dit kan ook met de hand maar zon 500 foto's steeds je logo gaan plaatsen werkt ook niet.
Weet iemand dit soort software dan hoor ik het graag
-
-
Ik heb zeker wel intresse en je kan een basic hier plaatsen en bijvoorbeeld voor een belletje van 1,30 vragen voor de uitgebreide. Ik zou hem al graag willen hebben mijn engels is namelijk niet super en er zijn er wel veel op internet maar vaak zijn het die toch net niet.
Ik zie hem graag verschijnen (ps misschien ook tips hoe je het beste je layout kan opbouwen?)
-
ik heb een volledig werkend script liggen! is wel kwa code sterk verouderd!
meer informatie stuur mij een pm
-
ik dank u hartelijk
edit: Bij download is het nog niet aangepast staat nog crimecrime gelieve even aan passen
-
koen even een opmerking: crimecrime ben ik haha heb namechange gedaan :p
ik zal mijn best doen om nog meer bij te kunnen dragen
-
inderdaad is vandaag bekend gemaakt... ik vind het persoonlijk zeer zwak, we hebben de beste dj's ter wereld, een volk dat van feest muziek houd en dan krijg je een nummer dat eigenlijk meer bij een begrafenis hoort... sorry maar dit is mijn mening :p
ik vind het tevens rond uit belachelijk dat mensen de componist hebben bedreigd met de dood!
-
dus een soort youtube layout alleen dan goed hard?
en wat moeten de afmetingen zijn
-
Hallo allemaal,
Ik zie steeds vaker een geluksrad dat gratis met een png bestandje word gemaakt en dat deze dan rond draait en er je uitslag uit komt,
Ik vroeg me af hoe maak je dit??
ik heb een geluksrad script maar dit stelt niet zo veel voor zonder het grafische deel
Kan iemand mij uitleg geven hoe je zo iets maakt?
-
wat is je buget??