Posts by Jeroen.G

je bedoelt om het systeem te laten werken??

ga naar je database
    tabel mollie
    vul daar jou mollie id in en klaar het werkt ;)

Een update wat ik belangrijk vind is bij download dat je verplicht bent een voorbeeld in te geven

Scripts zoals layouts, php/html scripts kan je niet bekijken en ik vind dit wel belangrijk voordat ik wat download

Met vriendelijke groet,
    Mick

Nou dit vind ik niet wel een systeem om te keuren op malware en zo is misschien wel slim

om wat voor source/systeem gaat het?

dit kan verschillen namelijk, maar ik denk dat dit persoonlijk jou domein is(locatie waar het gehost is)

oke het werkt deels dankje allemaal,

nu krijg ik bij 1 plugin nog deze error:

Code
    Downloaden update van http://downloads.wordpress.org/plugin/contact-form-7.3.4.1.zip…

Warning: touch() [function.touch]: Unable to create file /home/jeroeqr27/domains/x-crime.nl/public_html/uitgaan/wp-content/uploads/contact-form-7.tmp because No such file or directory in /home/jeroeqr27/domains/snelstappen.nl/public_html/wp-admin/includes/file.php on line 179

Warning: unlink(/home/jeroeqr27/domains/x-crime.nl/public_html/uitgaan/wp-content/uploads/contact-form-7.tmp) [function.unlink]: No such file or directory in /home/jeroeqr27/domains/snelstappen.nl/public_html/wp-admin/includes/file.php on line 493
    Download mislukt. De doelmap voor het streamen van bestanden bestaat niet of is niet schrijfbaar.

kan iemand helpen ik kan het nergens vinden

edit: koen dat aanpassen word lastig dan zal ik daar moeten uitkomen met versio.

Dit kan maar mijn medewerkers moeten dit ook kunnen vandaar dat ik dit een probleem vind.
    Ik zelf doe niet veel er aan want ik laat het draaien op mijn medewerkers.

Dus hoor alleen als er wat mis is iets

Een makkie, verwijder dit stuk

$error = "Er is al geregistreerd vanaf deze computer!";

Op wat daar regel 43 is. Laat uw zoontje registreren, en zet het weer terug.

Alleen dat stukje is de melding wissen dit werkt nog niet.

Verwijder dit stukje in je script
    [regel 43 en 44]

PHP
    $isRg = mysql_query("SELECT `id` FROM `users` WHERE `ip`='".$_SERVER['REMOTE_ADDR']."' LIMIT 1") or die(mysql_error());    $isRegged = mysql_num_rows($isRg);
        if($isRegged >= 1 )    {        $error = "Er is al geregistreerd vanaf deze computer!";    }

Of dit script:
    http://pastebin.com/r7jJ3dik

dit heb ik geprobeerd in de instellingen staan de juiste gegevens alleen doet deze dit niet. zoals er al staat heb ik al gezocht maar kan niks vinden.

Sorry maar deze reactie's had ik niet verwacht van een mod...

Dit geld voor het partner systeem dit loopt appart van alles.
    "Wat is de online portemonnee?
    Bij Versio hebben wij een online portemonnee systeem waar klanten gebruik van kunnen maken. De online portemonnee is werkelijk een online portemonnee. Klanten waarderen hun online portemonnee saldo op, om vervolgens deze saldo uit te kunnen geven bij Versio aan de verschillende producten en diensten. Het voordeel hierbij is dat u eventuele transactiekosten éénmalig worden betaald, enkel bij het opwaarderen van de saldo en niet bij iedere bestelling. Ook is een groot voordeel dat uw bestelling bij betaling via online portemonnee altijd direct en real-time verwerkt wordt.

Klanten kunnen via de online portemonnee ook een negatief saldo hebben. Alle klanten kunnen automatische verlenging aanzetten, bij automatische verlenging van een abonnement wordt het verschuldigde bedrag uit de online portemonnee gehaald. Bij onvoldoende saldo kan de klant dan een negatief online portemonnee saldo krijgen. De enige voorwaarde die wij hierbij stellen is dat de klant één volledig uur per 30 dagen een saldo heeft van minimaal €0.

Betaling achteraf via online portemonnee
    Klanten die al ruime tijd diensten afnemen en een vertrouwensband hebben opgebouwd met Versio, kunnen op de betaalpagina altijd kiezen voor 'Betaling achteraf'. De bestelling wordt dan direct verwerkt en het verschuldigde bedrag wordt van de online portemonnee afgetrokken, ook als de online portemonnee saldo niet voldoende is. Bij onvoldoende saldo kan de klant dan een negatief online portemonnee saldo krijgen. De enige voorwaarde die wij hierbij stellen is dat de klant één volledig uur per 30 dagen een saldo heeft van minimaal €0."
    Bron: http://www.versio.nl/30-wat_is_de_online_portemonnee.html

Hallo allemaal,

ik heb een aantal updates die ik moet doen op mijn website maar nu wil ik dit doen en krijg ik een error in mijn wordpress..

Dit is de error

Kan iemand mij helpen.
    De map staat al geccmod tot rechten 777

het domein heeft een andere plek gekregen maar dit kan ik nergens vinden om te wijzigen.

ik zou toch voor versio gaan maar verplaats je van de server naar een andere server.
    Ik had dit ook en had even gebeld met versio en het werd zo opgelost.

Ik heb nergens problemen mee, ze zijn gewoon klant gericht.

bij mij wel hoor

dit kan ooit even duren voor dat het rond is bij alle dns servers
    kan tot 48 uur duren voor dat een update over de hele wereld zichtbaar is. meestal gebeurt dit meteen maar het kan ooit voor komen helaas.

Hier kunnen wij niks aan doen vaak als je een goede host hebt heb je hier niet zo last van