Posts by Jeroen.G

Ik wil best voor je mee kijken maar je hebt al een http 500 error.

Vaak is die error het probleem dat je ergens in je server al iets niet goed hebt ingesteld.

Nou staat mij bij dat het hier ook ooit over start crime is gegaan... Misschien vind je nuttige info bij de zoekfuntie :)

Kleine fix uitgevoerd om te controleren of de installer nog steeds aanwezig is.
    Daarnaast in plaats van fopen(.. r+) is het fopen(w+) geworden zodat config.inc.php altijd schoon wordt weg geschreven.

Daarnaast krijg ik zelf geen SQL errors bij een clean install?

Ik zal hem vanavond ff opnieuw proberen :)

Als je mij er mee wilt helpen heel graag Jeroen. Zou ik ontzettend blij mee zijn.

Nou voor de juiste plugins kan ik wel mee denken maar een template omzetten ben ik ook niet de held in en gaat erg veel tijd in zitten voor je dat goed hebt... die heb ik momenteel gewoon niet. En misschien is er idd wat Ferhat zegt een mooi gratis wordpress template. Stuur me ff pb voor extra contact anders.

Hoi Jeroen,
    De html template omzetten naar Wordpress bedoel je ?

Kijk begrijp me niet verkeerd, als iemand me wil helpen met Wordpress, dan ben ik er ook zeer dankbaar voor. Dat het een nette uitziende site wordt, dat is op zijn minst wel zo netjes dacht ik.

Ja juist de Html ombouwen naar een wordpress template, er zijn super veel sites die dat hebben gedaan dus waarom jij niet. En inderdaad iedere site verdient het om er netjes uit te zien.

Wordt hier nog iets mee gedaan?

Aangezien ik het heb gedownload maar veel al niet correct werkt of maar half is ingebouwd...
    Ik wil me door middel van dit source me eigen opnieuw leren php schrijven i.c.m. Sqli vandaar.

En @rubenhiem, ik heb een correcte database voor je, ik zal deze straks even posten.

Dat waren geen 'kinderachtige' reacties. Je moet niet verwachten dat iemand meteen een heel script voor je gaat maken en al helemaal niet met een niet goed geformuleerde vraag. Je zou zoiets kunnen doen:

Op de pagina waar de JS staat moet je dan checken met PHP of een bepaalde tijd voorbij. De JS zal elke 5 seconden checken of de huidige datum na 2016-12-12 12:12 is. Zo ja, wordt de pagina refresht.

Ik heb de js voor de countdown al, dit is misschien wel een idee voor als de if else moet veranderen.

Als ik het goed begrijp is Jeroen op zoek naar het PHP gedeelte (de if else structuur), het JS gedeelte heeft hij al.
    Vandaar zijn reactie over 'kinderachtige' reacties.

@ThomasBlom de structuur snap ik wel maar hoe ik die tijd moet aan roepen en de functie als hij over die datum en tijd heen is.

Kijk de code moet er als volgt uit zien dacht ik

PHP
    <?php
     if (time > deadline) { 
    echo 'link';
    }
    else { 
    echo 'Javascript'; }

?>

Maar wat zijn de juiste commands om dit te doen

leuke actie, kinderachtig maar goed de countdown zit er zelfs al in..

Ik zal ff het doel maar uitleggen aangezien sommige kinderachtig zijn.

Het gaat om een pagina voor een stiching die jaarlijks een scouting activiteit organiseert. Hier voor is een inschrijving, deze moet op een bepaalt tijdstip open gaan. Nou had ik dus het idee als ik dat countdown script heb, en dan een scriptje dat op die zelfde tijd (al moet ik dat 2keer instellen) dan de countdown verbergt en de link weer gaat geven.

@Ferhat.Remory
    ik snap wat je bedoeld maar wat zijn de commando's om die tijd aan te roepen en in te stellen?

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een scriptje, dat de nederlandse tijd handteert om te schakelen tussen een js countdown script en een link.

Is er dit een? zoja heeft iemand het liggen?
    En zo ja kan iemand mij er aan helpen :p

Al vast bedankt :D

Ik zelf ben fan van Laravel, maar mocht dit nog te lastig zijn kan je CodeIgniter ook gebruiken. De makers van CodeIgniter zijn overgestapt naar Laravel dus de opbouw komt ongeveer overeen hiermee.

En wat zijn de voordelen van een php framework, aangezien ik er nieuw mee ben en het nut er nog niet echt van in zie

Hallo allemaal,

Ik ben bezig met het herschrijven van een website voor een stichting, er is niet echt geld voor dus vandaar dat ik hier terecht kom.

Ik kreeg het advies om een php framework te gebruiken. nou ben ik hier totaal nieuw mee.
    Wat raden jullie aan en wat zijn de voor- en na-delen om dat of een framework te gebruiken.

ik hoor het graag.

Hallo allemaal,

Na tijdje er eigenlijk niks mee te hebben gedaan kwam paar weken terug mijn neefje of ik voor hem een criminals wou bouwen. Hiervoor heb ik een vriend gecontact of hij dat mee wou doen, dat was ja. Wij weten dat het een beetje over is maar goed, het is voor mijn neefje :)

Nu was onze vraag, wat vinden jullie wat een criminals moet hebben, hoe moet het er uit komen te zien. En wat is vooral belangrijk?

Verder hebben jullie misschien nog tips of dergelijke?
    De site is nog online maar goed. Misschien kunnen jullie ons wel al een stukje voor uit helpen en zorgen dat we een criminals van deze tijd maken :)

Alvast bedankt,

Mvg,
    Jeroen G