probleem tot op heden niet opgelost
Posts by Jeroen.G
-
-
Hoe luiden deze? Dat lijkt mij de belangrijste informatiebron voor het vinden van een oorzaak.
De foutmeldingen die login.php genereert zoals verkeerde gebruikersnaam/wachtwoord.
geen code foutnmeldingen uiteraard anders had ik deze gepost.
al 1 ding. Ik zie dat je javascript oproept met de scripttag. Bij smarty moet hun literal tag erbij toevoegen.
dit is een goeie, dit zal ik aanpassen verwacht niet dat het probleem word opgelost hiermee. Het javascript wordt overigs in de andere templates ook al zo aangeroepen dus is nooit goed geweest haha, dus zal die fix igg door voeren.
-
Hoi allemaal,
Nu we ik lekker thuis moet zitten ben ik begonnen aan het criminals blue project,
Nu ben ik als eerste begonnen met een simpel bootstrapje toe te voegen. Helaas loop ik bij de register pagina tegen een probleem aan.Ik heb in de template (Header.tpl) een login modal toegevoegd. Zie code heaer.tpl in de spoiler.
De code was te groot om hier te posten, je mag maar helaas 10.000 tekens posten hier. Dus even een pasebin linkje:
nou werkt dus alleen in deze nieuwe template mn register template niet meer, deze komt constant met foutmeldingen uit login.php/tpl
Zie hier onder in de spoiler de tpl van register.Code
Toon Meer{include 'header.tpl'} <div id="page-wrapper"> <div class="row"> <div class="col-lg-3"></div> <div class="col-lg-6"> <h1>Aanmelden</h1> {if isset($REGISTERD)} <div class="alert alert-dismissable alert-success"> <button type="button" class="close" data-dismiss="alert">×</button> {$REGISTERD} </div> {else} {if isset($form_error)} <div class="alert alert-dismissable alert-danger"> <button type="button" class="close" data-dismiss="alert">×</button> {$form_error} </div> {/if} {/if} <div class="md-form mb-5"> <label data-error="wrong" data-success="right" for="defaultForm-user"><i class="fa fa-user"></i> Gebruikersnaam</label> <input type="user" id="defaultForm-user" class="form-control validate" name="loginregister" maxlength="16" placeholder="Gebruikersnaam" value="{if isset($loginregister)}{$loginregister}{/if}" /> </div> <div class="md-form mb-4"> <label data-error="wrong" data-success="right" for="defaultForm-pass"><i class="fa fa-lock"></i> Wachtwoord</label> <input type="password" id="defaultForm-pass" class="form-control validate" name="passwordregister" maxlength="16" placeholder="Wachtwoord" value="{if isset($passwordregister)}{$passwordregister}{/if}" /> </div> <div class="md-form mb-4"> <label data-error="wrong" data-success="right" for="defaultForm-pass"><i class="fa fa-lock"></i> Herhaal wachtwoord</label> <input type="password" id="defaultForm-pass" class="form-control validate" name="passwordconfirm" maxlength="16" placeholder="Wachtwoord" value="{if isset($passwordconfirm)}{$passwordconfirm}{/if}" /> </div> <div class="md-form mb-4"> <label data-error="wrong" data-success="right" for="defaultForm-pass"><i class="fa fa-envelope"></i> Email</label> <input type="text" id="defaultForm-text" class="form-control validate" name="emailCheck" maxlength="64" placeholder="Email" value="{if isset($emailCheck)}{$emailCheck}{/if}" /> </div> <div class="form-group"> <label><i class="fa fa-user"></i> Type</label> <select class="form-control"> <option value="1" {if isset($type) and $type == 1}selected="true"{/if}>Drugsdealer</option> <option value="2" {if isset($type) and $type == 2}selected="true"{/if}>Wetenschapper</option> <option value="3" {if isset($type) and $type == 3}selected="true"{/if}>Politie</option> </select> </div> <div> <button class="btn btn-default" name="submitregister" type="submit">Aanmelden</button> </div> </div> {include 'footer.tpl'}
In de oude Blue en begangster template werkt alles perfect, ook als ik de login modal er uit gooi, werkt alles.
Nou wou ik eigenlijk de modal wel toevoegen aangezien dit een leuke en moderne toevoeging is.Dus kan iemand mij helpen met dit probleem?
-
heeft er iemand al ooit een wachtwoord vergeten en/of andere functies gemaakt voor deze source?
#durftevragen
Ik zou ze graag willen toevoegen om vervolgens het spel opnieuw hier vrij te geven. -
Edit, al gelukt, moest hem ook in init.php toevoegen
-
Beste,
Ik heb dit project maar weer een keertje gedownload.
Nu heb ik in config.inc.php WEBSITE_SLOGAN toegevoegd, maar zodra ik deze ergens in een tpl wil aanroepen dan is het feest!Hieronder de foutmeldingen:
CodeNotice: Undefined index: WEBSITE_SLOGAN in /home/xwdev/domains/xwar.online/public_html/templates/templates_c/611c83dc683a7f9f4b5f2bf6285c88a6c7c97c05.file.header.tpl.php on line 35 Notice: Trying to get property of non-object in /home/xwdev/domains/xwar.online/public_html/templates/templates_c/611c83dc683a7f9f4b5f2bf6285c88a6c7c97c05.file.header.tpl.php on line 35
Nou is tempate_c het cache gedeelte wat ik begrijp dus daar staan geen bestanden.
Kan iemand mij hierbij helpen?
-
om wat voor thema gaat het?
-
wow tnx voor jullie uitgebreide feedback.
Ik denk dat ik op de live omgeving inderdaad de meldingen afvang d.m.v. logs. Dat lijkt me de beste oplossing!
Bedankt allemaal voor jullie input, tip en weetjes
-
Beste mede scripters/webmasters,
Ik ben voor onze scouting groep bezig met een nieuwe website te bouwen.
Nu zou ik graag een andere foutmelding voor de php include functie willen weergeven als het bestand niet gevonden/geladen kan worden.Dus niet de standaard foutmelding zoals deze:
CodeWarning: include(): Failed opening 'file.php' for inclusion (include_path='C:\xampp\php\PEAR') in path/to-file on line X
Maar bijvoorbeeld de tekst.
Nou heb ik al wat gegooglet ect ect maar kom niet echt tot een goedwerkende oplossing.
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Ik heb alles momenteel lokaal draaien via xampp. Later zal dit waarschijnlijk verhuizen naar een doorsnee webhosting.
Als vast super bedankt!
-
https://www.ictscripters.com/f…/Entry/73-Xtreme-war-2-0/
De layout is wel compleet anders maar goed... de functies komen dacht ik wel overeen.
Let wel op, deze code is oud en zit vol lekken en fouten! -
lijkt me een opgepoetste xtreme-war varriant....
-
-
deze is dat ik weet nooit echt legaal uitgegeven...
dus hier ook niet te verkrijgen denk ik.
De eigenaar van de huidige crimeclub het misschien wil delen?
Hij is ook begonnen met de clone dacht ik.Maar succes. Ik hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben.
-
heb je toevallig een demo account?
-
2 jaar geleden werd ik ook opgelicht, duidelijk bewijzen aangeleverd. Word niets mee gedaan.
ICTscripters geeft oplichters een podium, onder het mom van ''wij kiezen geen partij'', je moet aangifte doen.
Hij heeft mij opgelicht voor 125 euro, dat betekend alleen maar dat het een zielige rat is die al spartelt voor 125 euro.
Die mag hij stoppen waar hij niet laten kan.
Maar ik begrijp nu wel waarom dit platvorm in verval is.De tip voor iedereen: doe vooral geen zaken met mensen op dit platvorm.
dacht dat de vorige je laatste was,
@admins wees slim verwijder deze post en blok hem...
-
is dit niet osbanditi? ofzo iets?
-
oeps nu zie ik het... tnx voor de gene die het op heeft gehaald...
zet er maar een slotje op
-
welke source is het?
-
stuur me maar ff een pm
-
pas het in de database ff aan, haal je link weg aangezien de revamp in de huidige versie zijn eigen url opzoekt dacht ik...