Ja dat weet ik,
Hoe moe je MSN op Skype syngroniseren?
PS. Hoe kan je op windows 8 Skype apart hebben en nieuw full-screen!?
Ja dat weet ik,
Hoe moe je MSN op Skype syngroniseren?
PS. Hoe kan je op windows 8 Skype apart hebben en nieuw full-screen!?
Het zit in de Laptop zelf! Compaq
Beste,
Als ik cam met iemand aan doe krijg ik een kruis maar die gene ziet mijn wel maar ik zie me zelf niet, 
ik had dit ooit eerder door manycam echter heb ik deze verwijderd ( toen ook de oplossing ) alleen nu nog steeds niet,
ook heb ik msn messerger verwijder en werkt nu nog steeds niet wie weet hiervoor de oplossing!?
Alvast bedankt!
Mooie baby, Super lief! Geniet ervan!
Beste,
Ik heb nog niemand echt gehad die geboden heeft, wel interesses van mensen, die denken na.
Graag als iemand het wilt ! PM sturen! want anders zet ik de website helemaal offline. en zal ik hem tot einde van domeinnaam laten lopen.. en dan opzeggen, momenteel wacht ik rustig af tot 1 jan 2013
haha super!
Ja dat is zeker, En als je opzoek bent naar iets, dan krijg je eerst 100 andere filmpjes, die je niet zoek en de 101 is het de juiste. Erg jammer dit.
Beste Ferhat,
Vanuit mijn ook veel geluk toegewenst met je dochtertje, dat is het mooiste wat er op de op de wereld kan komen.
Ik wil wel een foto van der zien!
Veel geluk met je gezinnetje!
Ik ben hier ook blij mee, ik vindt het best wel irritant elke keer die domme filmpjes op de homepage terwijl ik daar niet eens naar wil kijken!
Beste,
voor iemand  ben ik bezig met een kaart te maken, echter heb ik hier iets voor nodig,
Het zijn 3 Letter C V L en het moet Sierletters zijn met een mooi uitstraling.
Het is waarschijnlijk de bedoeling dat die gene het ook laat tatoeëren.
Heeft iemand een idee? kan iemand iets bedenken? als ik een mooie heb gezien die gene het heeft gemaakt, zal ik een positieve feedback op hun profiel zetten.
Zie graag wat tegemoet!
Alvast Bedankt!
EDIT: Dankzij MJorritsma ben ik goed geholpen. Harstikke bedankt!
@alexjee Graag gedaan! daarvoor zijn we hier natuurlijk 00:00 heb je de aantal bezoekers!
Waarom gebruik je Google Analytics Niet?
Haha, oké dan weet ik voorlopig genoeg!
Ik zal graag op meer antwoorden afwachten.!
Nou bijv, Als ze whatsapp, sms, bellen, foto, als zij die toch verwijderd heeft, 
Hij zegt dat die telefoon op zijn naam staat geregistreerd. 
Zoals nog ik weet dat je met BB desktop alleen update's kan uitvoeren en bestanden kan overzetten en verder niks kan inzien 
Beste Forum Leden,
Een Kennis van mijn heeft een Blackberry Torch,
Echter heeft ze deze van der vriend gekregen, echter loopt hij nu te zeggen dat als hij die telefoon aan de pc hangt dat die alles kan zien wat zij heeft gedaan die dagen dat hij weg was.
Ik weet uit mijn ervaring dat je alleen met BB Desktop blackberry kan updaten en foto kan overzetten van pc -> BB en van BB -> pc
Kunnen jullie mijn / haar uit de droom helpen hiermee!
Alvast Bedankt!
Het bedrijf is 
Oprichtigd: 24-10-2012 
Dus dat is minder dan een maan.
Graag als er mensen zijn die nu nog intresse hebben. Graag meteen melden!
Op internet kan je veel vinden voor dropshipping!
Anders hebben ze vast een Dropshippinglijst tekoop
Beste,
Hartstikke bedankt voor je reactie, hier kan ik wel mee verder. Het is nu duidelijk voor mij en zal spoedig aan het design gaan beginnen, het wordt me eerste dus het resultaat krijgen jullie dan wel te zien als hij af is. Bedankt voor de hulp
Succes Alexjeee als je hulp nodig heb weet je me te vinden!
Het werkt met dropshipping.
Je krijgt de Domeinnaam sowieso en de hosting!
Je krijgt er 8 aantal strips bij van 9,95 ( totaal bedrag van : 79,60 excl verzendkosten )
Je krijgt het account van http://www.parcelinternational.nl
Je krijgt het twitter account erbij
graag meer info via PM