Smakelijk eten! En houd je voor de koude winter lekker binnen voor bij de koffie of thee!
Posts by Kwolfs
- 

- 
					Kunt u mijn meer informatie verstekken omtrent het design ik kan wellicht een design opmaat maken... wellicht komen we uit op een deal! 
- 
					ik heb dit op android geprobeerd alleen ik krijg meteen een error als ik hem aanzetten connetion error... 
- 
					we hopen op dat de winnen het kerstpakket leuk vindt! 
 iedereen succes en de beste mogen winnen he 
- 
					graag wil ik ook meer info 
- 
					de header en menu zijn niet echt kloppend...veder ziet het er echt goed uit! 
- 
					Dat is erg zuur ja.. maar hopen dat je snel reactie terug hebt van Microsoft. 
- 
					er zijn al zoveel maffia games! zoeken en je vindt er gratis die werken! 
- 
					heeft u de instelling goed staan? 
- 
					Voor een Hosting bedrijf! 
- 
					Beste Forumleden, Voor een nieuw project wil ik graag een logo laten maken. Wat moet het logo kunnen. - Fris 
 - Anno 2014
 - Zakelijk
 - Strak
 - Transparant
 - Filetypes: EPS, PDF, JPG, GIF, PNG,Veder als je deze opdracht goed uitgevoerd hebt zullen we vragen of je ook de Huistijl voor onze website wil maken en een compleet design. Voor meer vragen kunt u een prive bericht sturen of een reactie achter laten 
- 
					ben het ook volledig eens met Reza Veder ziet het er goed uit! 
- 
					Succes aan alle Proefmods 
- 
					Freaky, kan het niet anders omschijven! 
- 
					ik heb daar ook nog nooit rekening mee gehouden. het is aan de gene zelf of die wilt registeren. en ik vondt het ook maar onzin! 
- 
					Ziet er goed uit alleen het uitlijnen van de website moet wel worden gedaan op mijn laptop wordt het niet goed uitgelijnd 
- 
					Ik bied nu zelf paysafecard en ideal aan via http://www.dimopay.com. 
 Ben ook vroeger weg gegaan bij mollie omwille van die reden.Komen hier ook plugins voor??? 
- 
					Ik kan dit voor u realiseren. Zou u contact met me willen opnemen. Je kan ook een PB sturen! 
- 
					je hebt bij Mollie een KvK/BTW nodig voor ideal en paysafecard, ik loop momenteel ook tegen dit probleem aan. 
- 
					Zou je niet eens google op http://www.google.be ?