Posts by Kwolfs

@alexjeee: Die link die ik had werkte niet snap er geen bal van,
    Ik hoop dat het snel kan gebeuren en iets kan vinden.

Je hoort van me alexjeee
    ---------------------------------------

Oplossing: het is me gelukt met dank aan gerwim!

Topic mag gelsoten worden!

Beste,

Kan je me pm sturen met info die je van Gerwin?

Veiling: Ja
    Startbod: € 10,-
    Opbieden met: € 5,-
    Buy-now: € 100,-
    Veiling eindigt: 24 uur na het laatste bod

Domein is geregistreerd bij: Versio
    Hosting is inbegrepen? Nee
    Inkomsten: 0,-
    Aantal bezoekers: 0,-

Reden van de verkoop:
    Wilde een hostingpovider maken alleen door tijdgebrek niks mee gedaan!

Beste Allemaal,

Ik ben al enige tijd opzoek naar een Hosted Desktop kan aanbieden. Ik had iemand ervoor die zou dit doen voor mij maar op heden nog niks gehoord, op heden.

Nu wil ik aan jullie forum leden vragen kan iemand bij een Hosted Desktop aanbieden. ( liefst gratis )

Graag hoor ik de mogelijkheden

Mvg,

Kenneth Wolfs

Ik ken iemand die heeft een aantal dozen Ugg's willen bestellen via dealextreme, en werd gesnapt bij de douane en kreeg gewoon de NL. prijs van de schoenen 300 euro en dan nog invoerrechten!

Beste,

Dat klopt ook, maar het je hebt nu toch ook niet allee bestanden onder controle? ( omdat het ook op externe site staat)

Mijn huis zal niet heel snel afbranden,, goeie luchtfilters! en natuurlijk rookmelders!
    haha

Dat was een framework dat je een PSD file kon uploaden en dat het framewordk het goed zetten ( maakte er een wordpress systeem van )

Beste,

Dit klinkt leuk, Maar tegenwoordig zijn er vele maniere hiervoor, ik denk niet dat er vele dit gebruiken, maar ik zal me wel eens aanmelden en bekijken of het iets is!

Bedankt voor het uitleg erover!

Beste,

Het is niet zo veel werk om dit te maken!

Kennis van PHP is ook vereist als er bugs optreden, en als je straks het wil gaan aanpassen wat dan? Ga je het dan zo laten en dat mensen bijvoorbeeld kunnen inlogggen zonder dat je de bug opgelost hebt.

Vele scripts zijn heel verouderd heb er een aantal getest op SQL Injection en lopen veel fout in!

Ziet er goed uit! Ga zo door!

Ik had ooit een framework voor Wordpress ( 2 duiters, ) alleen weet niet meer hoe die heten en daar kon je ook dit soort dingen mee doen!

Veiling: Ja
    Startbod: € 10,-
    Opbieden met: € 5,-
    Buy-now: € 100,-
    Veiling eindigt: 24 uur na het laatste bod

Domein is geregistreerd bij: Versio
    Hosting is inbegrepen? Nee
    Inkomsten: 0
    Aantal bezoekers: 0

Reden van de verkoop:

In 2012 geregistreerd maar door tijdgebrek niets meegedaan.