Posts by A.Ruter

Beste Leden.

Ik ben bezig met een login, alleen nu op het moment dat als iemand inlogt wordt die naar een nieuwe page doorgestuurd.
    Ik wil juist dus dat op dezelfde plek waar de login staat het dan wordt vervangen door bijvoorbeeld "Welkom, gebruikersnaam".

dit is de code die ik gebruik.

Hopelijk kan iemand me helpen.

Alvast bedankt!

Misschien is het handig om in je beginpost te vermelden wat ongeveer de richtlijnen voor je zouden zijn en wat je voor persoon zoekt. Op dit moment zoek je op een heel breed pad, als ik het goed heb gelezen gaat het over links plaatsen op startpagina's e.d. Als iemand dat niet weet maar wel een opgave stuurt met zijn gewenste uurloon, kan deze veel hoger liggen als dat de werkzaamheden daadwerkelijk kosten en zo zijn deelname hieraan verliezen. Misschien is het ook handig om je bedrijfsgegevens te vermelden en hoe je de mensen gaat uitbetalen. Conform de wet dien je hiervoor contractueel uitbetalingen te doen.

Waarom probeer je niet gewoon een open source systeem. Zoals oscommerce, hier heb je plugins voor die je kan installeren.

Beste,

Ik ben al een geruime tijd online met mijn website, alles is in orde. Alleen de laadtijd is absurd lang. en ik wil nu toch wel echt de oorzaak hiervan vinden.

Ik ben dus op zoek naar iemand die mijn website is grondig wil inspecteren en mij dan kan vertellen waardoor de website zo traag is. Als je het probleem en oplossing hebt, zal je beloond worden eind juli met €20 euro

Alvast Bedankt!

M.Martens

Ik had een eigen servertje opgezet gewoon localhost. Maar dat wordt veranderd, tim wil het project ondersteunen en bied gratis hosting aan waar de ontwikkeling plaats kan vinden.

@Fils

Echt een faal van mij, maar het lijkt heel erg op PHPBB, maar heb je netjes gedaan.
    Zou ik daar gebruik van mogen maken ook?

Weet iemand toevallig nog een leuke naam i.p.v CrimeCity? (Aangezien alle domeinnamen daarop al bezet zijn.)

Wat het is is dat het ligt aan de mensen die mee willen werken. Onderling moet er dan gewoon besproken worden wat de beste optie is, bepaalde mensen zijn weer minder handig in OOP of PDO, maar kunnen wel ervaring er dan in opdoen. Het is dus even afwachten welke mensen er willen helpen en wat hun keuze hierin is.

@Fils: Ik heb je ene pm gestuurd, die PHPBB van jou is baas, haha :)

Ik wil binnenkort gaan starten aan een nieuwe Criminals project welke vanaf 0 zal worden gemaakt. Ben alleen nog aan het nadenken over een naam en zoek nog mensen die willen helpen.